ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





بازگشت دوباره‌ی هوندا به مسابقات فرمول یک

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۱۹ ق.ظ

فصل ۲۰۱۵ مسابقات فرمول یک بار دیگر شاهد حضور هوندا پس از هفت سال غیبت در این مسابقات است. هوندا در این مسابقات بار دیگر در کنار مک‌لارن قرار گرفته تا تیم افسانه‌ای سال‌های پیش را دوباره تشکیل دهند.

موتورهای ساخت هوندا در دهه‌ی ۸۰ و ۹۰ میلادی یکی از عوامل پیروزی تیم‌هایی نظیر مک‌لارن و ویلیامز بود. شاید بهترین دلیل برای چنین ادعایی را بتوان فصل ۱۹۸۸ خواند که طی آن آیرتون سنای افسانه‌ای موفق شد به اولین قهرمانی شخصی خود در مسابقات فرمول یک دست پیدا کند. هوندا برخلاف دوران ذکر شده، در سال‌های پس از ۲۰۰۰ نتوانست موفقیت چشم‌گیری را همچون دوران طلایی خود به دست بیاورد و از این‌رو این کمپانی ژاپنی در سال ۲۰۰۸ از مسابقات فاصله گرفت. اما حال هوندا بار دیگر با مک‌لارن انگلیسی دست در دست هم داده‌اند تا بار دیگر شاهد غرش موتور ساخت این کمپانی ژاپنی در پیست‌های فرمول یک باشیم. هوندا بازگشت خود را با ساخت ویدئویی نمایش داده و با یادآوری دوران پرفروغ خود با شمارش تعداد قهرمانی‌ها در پیست‌های مختلف، آغاز دوران جدید را نوید داده است.

هوندا برای حضور در مسابقات فرمول یک ۲۰۱۵ به‌همراه مک‌لارن، یک موتور ۱.۶ لیتری V6 را ندارک دیده است. این کمپانی علاوه بر انتشار ویدئویی برای بازگشت خود، صدای موتور خود را نیز در قالب ویدئوی دیگری منتشر کرده که در ادامه می‌توانید به نظاره بنشینید.

با توجه به اعمال قوانین جدید در دوران باید دید که آیا هوندا پس از سال‌های بازگشت می‌تواند در برابر رقبایی نظیر مرسدس توانایی خود را نشان دهد یا خیر. نظر شما در این خصوص چیست؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست