ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





دانلود جزوات و کتاب مدار الکتریکی 1

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ق.ظ

دانلود نمونه سوال مدار الکتریکی 1

======================

بدون شک درس مدارهای الکتریکی ۱ اولین، مهمترین و پایه ای ترین درس در رشته مهندسی برق برای تمامی گرایش ها می باشد. به جرأت می توان گفت که هیچ درسی در رشته مهندسی برق وجود ندارد که درس مدار ۱ پیشنیاز آن نباشد.

از این رو تسلط بر درس مدارهای الکتریکی ۱ و همینطور مدارهای الکتریکی ۲ برای هر داشجویی در این رشته ضروری است.
در این جزوه که در این پست برای کاربران قرار داده ایم بیش از ۴۰ نمونه سوال درس مدار ۱ به همراه پاسخ آنها به صورت تایپ شده گردآوری شده است.

تعداد صفحات جزوه : ۳۵ صفحه

دانلود در ادامه

 

دانلود نمونه سوالات درس مدارهای الکتریکی ۱

====================

درس مدارهای الکتریکی را می توان پایه ای ترین درس در رشته مهندسی برق دانست. درس آزمایشگاه مدار نیز جهت کسب تجربه عملی در رابطه با مدارهای الکتریکی در نظر گرفته شده است.

در این جزوه که توسط آقایان احسان فتحی و علیرضا الوردی تهیه شده است شما با چند آزمایش مهم در این درس آشنا شده و همچنین نتایج و خروجی هر آزمایش را نیز که با استفاده از نرم افزار Orcad به دست آمده مشاهده خواهید کرد.
هدف از این درس بیشتر آشنایی با ابزارهای اندازه گیری الکتریکی مانند اسیلوسکوپ و نحوه استفاده از آنها در محاسبه پارامترهای انواع مدارها ( RC , RL , RLC )، مانند ضریب قدرت، جریان ، ولتاژ و توان است.

تعداد صفحات جزوه : ۴۸ صفحه

دانلود در ادامه

 

دانلود جزوه آزمایشگاه مدار ۱

==================

مدارهای الکتریکی یکی از دروس پایه ای و اساسی رشته مهندسی برق بوده و کاربردهای زیادی در سایر دروس رشته فوق دارد.

بنابراین یادگیری دقیق و عمیق این درس، قطعاً موجب سهولت یادگیری و درک بهتر سایر دروس این رشته خواهد بود.
در این کتاب که نوشته آقای دکتر دهقانی می باشد، ضمن ارائه یک یادآوری از مباحث پایه ای در درس مدارهای الکتریکی به مباحث پیچیده و پیشرفته این درس پرداخته می شود.

تعداد صفحات کتاب : ۱۰۵ صفحه

داتلود در ادامه

 

دانلود کتاب مدارهای الکتریکی ۳ به زبان فارسی

=====================

PSpice را می توان از جمله دقیق ترین و بهترین نرم افزارهای شبیه سازی مدارهای الکترونیکی دانست. تقریباً تمام دانشجویان رشته برق ( به ویژه گرایش الکترونیک ) با این نرم افزار آشنا هستند.

این نرم افزار یک کتابخانه کامل از قطعات الکترونیک دارد که تمام نیازهای دانشجویان را برآورده می سازد و در عین حال سرعت و دقت این نرم افزار در شبیه سازی نسبت به نرم افزار های مشابه کاملاً رضایت بخش است.
این جزوه، در واقع گزارش کاری از درس آزمایشگاه و کارگاه مونتاژ است که توسط آقای مهندس عبدیتدریس شده و به آموزش نرم افزار Pspice 9.2 می پردازد.

تعداد صفحات جزوه : ۳۱ صفحه

دانلود در ادامه

 

دانلود جزوه آموزش Pspice 9.2

==================

درس مدارهای الکتریکی 1 از دروس مشترک رشته مهندسی کامپیوتر و مهندسی برق در مقطع کارشناسی است اما بیشتر اهمیت این درس برای دانشجویان رشته کامپیوتر به این دلیل است که این درس از دروس تخصصی برای کنکور ارشد مهندسی کامپیوتر در دو گرایش معماری کامپیوتر و هوش مصنوعی می باشد. یکی از منایع برای یادگیری این درس کتاب مدارهای الکتریکی  پارسه می باشد این کتاب مخصوص کنکور ارشد می باشد اما با توجه به زبان ساده کتاب برای یادگیری درس در دوره کارشناسی کامپیوتر هم می تواند مفید باشد. کتاب مدارهای الکتریکی  در هفت فصل آماده شده است با توجه به این که کتاب اسکن شده است و هجم آن افزایش داشته هر فصل به شکل مجزا برای دانلود آورده شده است
دانلود جزوه مدارهای الکتریکی پارسه در ادامه

دانلود کتاب مدارهای الکتریکی پارسه

==================

 

معمولا یادگیری درس مدارهای الکتریکی برای دانشجویان راحت نیست. با توجه به این که این درس از دروس اصلی کنکور ارشد برای دو گرایش هوش مصنوعی و سخت افزار می باشد یادگیری آن برای دانشجویان و داوطلبان کنکور ارشد مهم است. اگر چه منابع نوشتاری  متععدی برای این درس به زبان فارسی وجود دارد اما معمولا یادگیری مدارهای الکتریکی توسط این منابع راحت نیست. مجموعه فیلم آموزشی درس مدارهای الکتریکی برای دانشجویان رشته کامپیوتر و برق در حال آماده شدن می باشد که تا زمان نوشتن این پست 4 بخش آن آماده شده است. ما هر بخش را در یک پست جداگانه آورده ایم به محض آماده شدن بخش های جدید پست مربوطه اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است که این مجموعه توسط آقای ایمان قطبی آماده شده و ما امیدواریم  جهت یادگیری این درس مفید باشد.

فیلم آموزش درس مدارهای الکتریکی 1 به زبان فارسی در ادامه:

 

 

دانلود فیلم آموزش درس مدارهای الکتریکی 1 به زبان فارسی  بخش 1

======================

فیلم آموزش درس مدارهای الکتریکی 1 به زبان فارسی بخش 2 مدار، مدار فشرده، KCL و KVL

 

دانلود در ادامه

دانلود فیلم آموزش درس مدارهای الکتریکی 1 به زبان فارسی  بخش 2

======================

فیلم آموزش درس مدارهای الکتریکی 1 به زبان فارسی بخش 3 حل تمرین از KVL و KCL

دانلود در ادامه

دانلود فیلم آموزش درس مدارهای الکتریکی 1 به زبان فارسی  بخش 3

====================

فیلم آموزش درس مدارهای الکتریکی 1 به زبان فارسی بخش 4 حل تمرین

دانلود در ادامه

دانلود فیلم آموزش درس مدارهای الکتریکی 1 به زبان فارسی  بخش 4

==================

  کتاب مدار های الکتریکی هیت یکی از مهمترین کتاب ها در رشته برق می باشد.  که در اکثر دانشگاه ها به عنوان منبع درسی معرفی می شود. این کتاب 18 فصل و 881 صفحه نوشته شده است. ما در این پست این کتاب را به زبان اصلی آورده ایم و در پست های بعدی حل تمرین و ترجمه فارسی آن را خواهیم آورد. امیدوارم که مفید و مورد استفاده باشد.

دانلود کتاب مدار الکتریکی هیت در ادامه:

 

دانلود کتاب مدارهای الکتریکی هیت

=======================

. کتاب مدار های الکتریکی هیت یکی از مهمترین کتاب ها در رشته برق می باشد.  که در اکثر دانشگاه ها به عنوان منبع درسی معرفی می شود. این کتاب 18 فصل و 880 صفحه نوشته شده است. ما در این پست  حل تمرین این کتاب را به زبان اصلی آورده ایم و در پست های بعدی  ترجمه فارسی آن را خواهیم آورد. امیدوارم که مفید و مورد استفاده باشد.

 دانلود حل تمرین کتاب مدار الکتریکی هیت در ادامه:

 

 دانلود حل تمرین کتاب مدار الکتریکی هیت

======================


با سلام ، در این پست از سایت اسفند با ترجمه فارسی کتاب مدار الکتریکی هیت در خدمت شما هستیم. کتاب مدار های الکتریکی از مهمترین مراجه رشته برق می باشد. این کتاب توسط توسط مهندس امیر ستارزاده ترجمه شده است و در 10 فصل 379 صفحه آماده شده است. امیدوارم مورد استفاده باشد.

دانلود کتاب مدار الکتریکی هیت فارسی در ادامه:

 

دانلود کتاب مدار الکتریکی هیت ترجمه فارسی

====================


با سلام خدمت دوستان عزیز، در این پست از سایت اسفند با دانلود حل تمرین مدار الکتریکی جبه دار در خئمت شما هستیم. کتاب مدار الکتریکی جبه دار معمولا به عنوان منیع درسی در بسیاری از دانشگاه های کشور تدریس می شود. این حل تمرین به صورت فصل به فصل می باشد و در هشت فصل آماده شده است. ما فصل اول این حل تمرین را در ادامه این پست آورده ایم و فصل های بعدی هر کدام در یک پست جداگانه آورده خواهد شد.

دانلود حل تمرین مدار الکتریکی جبه دار در ادامه:

 

دانلود حل تمرین مدار الکتریکی جبه دار فصل اول

=========================

  

با سلام، در این پست از سایت اسفند کتاب مدار الکتریکی جبه دار تقدیم می شود این کتاب در بسیاری از دانشگاه های کشور تدریس می شود. کتاب با کیفیت قابل قبولی اسکن شده است امیدوارم مفید و مورد استفاده باشد.

دانلود کتاب مدار الکتریکی جبه دار در ادامه:

 

دانلود کتاب مدار الکتریکی جبه دار

==================


با سلام خدمت دوستان، ما قبلا فصل اول حل تمرین کتاب مدار الکتریکی جبه دار را در سایت آوردیم که مورد استقبال دوستان قرار گرفت. کتاب جبه دار در برخی از دانشگاه ها به عنوان مرجع درسی معرفی می شود. در این پست فصل دوم از حل تمرین این کتاب آورده شده است و بقیه فصل های این حل تمرین به زودی به سایت اضافه خواهد شد. امیدوارم مفید  باشد.

 

دانلود حل تمرین مدار الکتریکی جبه دار فصل دوم در ادامه:

 

دانلود حل تمرین مدار الکتریکی جبه دار فصل 2

===================

درس مدار الکتریکی 1 از دروس بسیار مهم برای دانشجویان برق و همچنین برخی از گرایش های کامپیوتر می باشد. یکی از منابعی که این درس را به زبان فارسی آموزش می دهد کتاب مدار الکتریکی 1 پارسه می باشد. این کتاب دارای زبانی ساده می باشد و در ابتدای هر فصل مفاهیم درسی به همراه مثال آموزش داده شده است و در پایان فصل تست های کنکوری همراه با پاسخ آورده شده است این کتاب در 7 فصل اصلی و 3 فصل تکمیلی تهیه شده است. امیدوارم مفید باشد

دانلود جزوه مدار الکتریکی 1 پارسه  در ادامه:

 

دانلود جزوه مدار الکتریکی 1 پارسه

==================


جزوه ای که در این پست برای کاربران سایت آماده کرده ایم، بیشتر به یک کتاب کامل شباهت دارد تا یک جزوه.
این جزوه توسط آقای احسان روحانی گردآوری شده است و به صورت تایپ شده و با کیفیت بسیار بالا، همراه با تصاویر با کیفیت می باشد.
این جزوه شامل ۵ فصل با عناوین زیر می باشد :
۱- معرفی عناصر و مبانی مدارهای الکتریکی ۲- مروری بر مفاهیم ۳- روش های حل مدار ۴- کلیدزنی، تقویت کننده تفاضلی، منابع و دیودها ۵- مدارهای جریان متناوب
دریافت و مطالعه این جزوه را به تمامی دانجویان رشته برق توصیه می کنیم.

تعداد صفحات جزوه : ۲۲۰ صفحه

دانلود در ادامه

 

پسورد همه فایل‌ها  www.esfand.org   است.

دانلود جزوه مدارهای الکتریکی ۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست