ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





تذکر : نرم افزارهای کرک قراداده شده تنها جهت آشنایی شما با این نرم افزارها می باشد. برای حمایت و توسعه این نرم افزارها لطفاً آنها را از سازنده خریداری بفرمایید.


===========

نرم افزار چلیپا 2


Download
عنوان: نرم افزار خوشنویسی چلیپا 2
حجم: 6.62 مگابایت
توضیحات: arshadebargh.blog.ir

==============


نرم افزار میر عماد 2.6.4

Download
عنوان: نرم افزار خوشنویسی میرعماد 2.6.4
حجم: 5.88 مگابایت
توضیحات: arshadebargh.blog.ir
===========

نرم افزار کلک 2000

Download
عنوان: نرم افزار خوشنویسی کلک 2000
حجم: 13.5 مگابایت
توضیحات: arshadebargh.blog.ir
===========

نرم افزار قلم برتر

Download
عنوان: نرم افزار قلم برتر 3.2.3
حجم: 10.3 مگابایت
توضیحات: arshadebargh.blog.ir

نظرات  (۶۰)

سلام لطقا خواهش می کنم اگه امکان داره برنامه قلم برتر برای من ارسال کنید چه پست الکترونیکی یا چه به شمارم خیلی نیاز دارم 

 

شمارم : 09106142349

 آدرس : 1380ali2016jalili1380@gmail.com

سلام اگه میشه نرم افزار رو به ایمیل من ارسال کنید

hosseinqazvin79@gmail.com

سلام ... میشه لطف کنید قلم برتر رو برای منم ارسال کنید؟ ممنونم mohsenj68@gmail.com

بیزحمت قلم برتر رو میفرستید. سپاس

  • فروشگاه اینترنتی کتاب پابلو
  • شازده کوچولو از معروف‌ترین داستان‌ها و سومین داستان پرفروش قرن بیستم در جهان است. این کتاب پرفروش‌ترین کتاب تک مجلد جهان در تمام طول تاریخ می‌باشد. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است. از این کتاب به طور متوسط سالی 1 میلیون نسخه در جهان به فروش می‌رسد. این کتاب در سال 2007 نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد.

    در این داستان اگزوپری به شیوه‌ای سورئالیستی به بیان فلسفه خود از دوست داشتن و عشق و هستی می‌پردازد. او طی این داستان از دیدگاه یک کودک که از سیارکی به نام ب612 آمده، پرسشگر سوالات بسیاری از آدم‌ها وکارهای آن‌ها است. این اثر به بیش از 150 زبان مختلف ترجمه شده‌ و مجموع فروش آن به زبان‌های مختلف از دویست میلیون نسخه گذشته‌ است.

    سال 1935، هواپیمای سنت اگزوپری، که برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون تلاش می‌کرد، در صحرای بزرگ آفریقا دچار نقص فنی شد و به ناچار در همان‌جا فرودآمد.

    همین سانحه دستمایه الهام شازده کوچولو شد که در آن شخصیت قهرمان داستان، خلبانی بی‌نام، پس از فرود در بیابان با پسر کوچکی آشنا می‌شود. پسرک به خلبان می‌گوید که از اخترکی دوردست می‌آید و آنقدر آنجا زندگی کرده که روزی تصمیم می‌گیرد برای اکتشاف اخترک‌های دیگر خانه را ترک کند. او هم‌چنین برای خلبان از گل سرخ محبوبش می‌گوید که دل در گرو عشق او دارد، از دیگر اخترک‌ها تعریف می‌کند و از روباهی که او را این جا، روی زمین، ملاقات کرده است. خلبان و شازده چاهی را می‌یابند که آنها را از تشنگی نجات می‌دهد اما در نهایت شازده کوچولو خلبان را در جریان تصمیم خود قرار می‌دهد و می‌گوید تصمیم گرفته به اخترک خانه‌اش بازگردد.

    سلام لطفا قلم برتر و برای منم ایمیل کنین

    سلام  لطف کنید قلم برتر را برای من هم بریز نیاز مبرم دارم پ

    ممنون میشم قلم برتر و برای منم ایمیل کنین
    s_asgari72@@yahoo.com

    سلام برای ایمیل من هم اگر امکانش هست قلم برتر رو بفرستید
    msntn1375@gmail.com
  • سرور مجازی آلمان
  • بهتره دوستان نسخه اصلی رو تهیه کنند
    سلام و خسته نباشید در صورت امکان قلم برتر را به ایمیل من هم بفرستید ممنون میشم 
  • محمد کریمی
  • سلام و خسته نباشید در صورت امکان قلم برتر را به ایمیل من هم بفرستید ممنون میشم 
    اقااااا تو رو خدا قلم برتر رو به ایمیلم بفرستیددددد لططططفاااااااا
    ایمیلم توی اطلاعات هست : alirezaghasemin@gmail.com
    سلام اگه قلم برتر رو دارید برای من بفرستید ممنون میشم
    rahimimohammad13.75@gmail.com
    لطفا برای من هم قلم برتر رو ارسال کنید ممنون میشم behnam.tour@gmail.com
    سلام آقا توروخدا قلم قلم برترو بفرست واقعا توانایی خریدشو ندارم

    Pa***ekh***2*1*@gmail.com

    ایمیلمو نوشتم تو اطلاعات
    سلام بی زحمت برا من نرم افزار قلم برتر رو به ایمیلم میفرستید

    ghalamsefid79@gmail.com
    داداش میشه قلم برتر رو برای من هم بفرستی
    shade.peyman@Gmail.com
    اگر نرم افزار کرک شده قلم برتر رو دارید و میتونید برام ایمیل کنید ممنون میشم... 
    سلام ممنون میشم برنامه قلم برتر رو واسم ایمیل کنید ممنون از سایت خوبتون 
    سلام محبت میکنین قلم برتر رو برای من هم ایمیل کنین

    t3fox2@gmail.com
    t3fox2@gmail.com
    t3fox2@gmail.com
    سلام.
    وقتتون بخیر
    اگر میرعماد رو برای بنده هم ایمیل کنید یک دنیا سپاسگزارم.
    Aliomidvari20@gmail.com
    سلام
    من توانایی پرداخت 500000 ریال و خرید نرم افزار قلم برتر رو ندارم اگه میشه برام ایمیل کنید.
    ترو خدا
    سلام 
    من طراحم ولی بخاطر قیمت بالای نرم افزار قلم برتر نمیتونم اون رو خریداری کنم اگر که امکانش هست برام ایمیل کنید
    کمک بزرگی بهم میکنین
    سپاس❤️
    Zahra.fm79@gmail.com
    سلام من پول اینکه بخوام بخرم این قلم برترو ندارم میشه برام ایمیلش کنید خیلی بهش نیاز دارم آخه لینک دانلودش خراب بود خواهش میکنم 
    hasanrezay@gmail.com

    داداش میشه قلم برتر رو برای من هم بفرستی 
    amirbarmaj0@gmail.com
    سلام جناب، ممنون میشم نرم افزار قلم برتر برام ایمیل کنید، من قصد خرید این نرم افزار رو دارم، ولی الان توانایی خریدش رو ندارم.
    ممنون میشم کرک شده برام بفرستید
    خیلی آقایی اگه لطف کنی برای من هم بفرستی ممنونت میشم.
    farshid.momennasab@gmail.com
    خیلی آقایی اگه لطف کنی برای من هم بفرستی ممنونت میشم.
    سلام .
    با تشکر از سایت خوبتون اگر امکانش هست برنامه قلم برتر رو برای بنده ایمیل یا تلگرام کنید با تشکر. 
    abolfazl.gph@gmail.com
    abolfazl_gph@
    سلام.خواهش میکنم لطفا لطفا لطفا  بازم لطفا برنامه قلم برتر رو برام ایمیل کنید.توانایی خرید این برنامه رو واقعا ندارم.خواهش میکنم این لطف بزرگ رو برام انجام بدین دعاتون میکنم
    سلام محبت میکنین قلم برتر رو برای من هم ایمیل کنین nasabi.vfx@gmail.com
    با سلام و عرض ادب

    ببخشید مزاحم شدم / بنده واقعا بضاعت خرید قلم برتر رو ندارم / اگه برام ایمیلش کنید واقعا ممنون میشم


    میدونم شاید درخواستم درست نباشه ولی به فکر امثال من هم باشید.

    ممنون / یاعلی          /               jhsoft.info@gmail.com
    Salam 
    Lotfan qalam bartar ra barayam email konid ya link ro update konid
    ba tashakkor

    میشه نرم افزار قلم برتر رو بفرستین به ایمیلم لینک خرابه
    لظفااااا لازمش دارم
    samansasani03@gmail.com
    سلام خسته نباشید لینک قلم برتر رو برام بفرستید ممنون میشممممممممم
    amirzen89@gmail.com
    amirzen89@gmail.com
    amirzen89@gmail.com
    سلام میشه لطفا برنامه قلم برتر رو برام ارسال کنید.
    خییییلی ممنون میشم
    میشه برام بفرستی اخه لینکش خرابه
    سلام من پول اینکه بخوام بخرم این قلم برترو ندارم میشه برام ایمیلش کنید خیلی بهش نیاز دارم آخه لینک دانلودش خراب بود خواهش میکنم 
    majid.jahan9644@gmail.com

  • محمد فدائی پور
  • سلام لطفا قلم برتر رو به جیمیل ارسال کنید
    با تشکر
    7rang.r@gmail.com
    سلام لطفا قلم برتر رو به جیمیلم ارسال کنید خیلی ممنون
    ببخشید نرم افزار قلم برتر رو برای جمیل ارسال می کنید
    Adhnwy9@gmail.com
    سلام دنبال نرم افزار قلم برتر هستم
    به خاطر هزینه بالاش خریدش غیر ممکنه هر کسی که داره نرم افزار و برام ایمیل کنه ممنونش میشم
    masoudb75@gmail.com
    سلام لطفا اگه کسی ب نامه قلم برتر یا فونت لیلا رو داره بهم ایمیل کنه ممنون
    Magicer827@gmail.com

    لطفا اگر کسی قلم برتر و میرعماد رو داره ایمیل کمه

    خیلی ممندن

    لطفا قلم برتر برام ایمیل کنید ممنون
    pooyaeskndari5@gmail.com
    سلام
    لطفا اگه کسی قلم برتر رو به همراه کرک داره برام ایمیل کنید
    متشکرم
    iran.bigdeli@yahoo.com
    با سلام بییزحمت نرم افزار قلم بتر رو برام ایمیل کنید با تشکر
    a.jafarpoor80@gmail.com
    باسلام و خسته نباشید
    اگه امکان داره قلم برتر را برام ایمیل کنید ممنون میشم
    باتشکر
    سلام
    میشه برام بفرستین قلم برتر رو؟
    دانلود کردم از جاهای دیگه اما کرکش کار نمیکنه کد فعالسازی میخاد
    تو رو خدا براش کیگان بسازین درست بشه
    برام بفرستین
    saeed7alone@gmail.com
    سلام. لطفا، لطفا، لطفا قلم برتر رو به ایمیلم ارسال کنید
    واقعا بهش نیاز دارم

    m.shateri123@gmail.com
    هرکی داره به ایمیلم ارسال کنه
    سلام. ممنون میشم قلم برتر رو برام ارسال کنید.
    ممنون واقعا.
    سلام اگه امکانش هست لینک دانلود نرم افزار قلم برتر را برای من هم بفرستید با تشکر

    سلام خسته نباشید لینک قلم برتر رو برام بفرستید
    ironweb3@gmail.com
    دادا لطفا نرم افزاره قلم برتر را به ایمیلم ارسال کنید خیلی ممنون واقعا نیاز دارم هر کس داره بفرسته.
    ایرانیا برید گم شید...
    خودتون ی نرم افزار ساختین هی پولی پولی پولی!
    ولش دیگه بیخیال شید.
  • مریم سافت
  • مدیریت سایت

    باسلام

    نسبت به جمع آوری لینک:http://bayanbox.ir/info/3295173495959793699/QalamBartar.3.2.3.Cracked

    سریعا اقدام فرمایید. در غیر این صورت از سایت شما به مرکز رسانه دیجیتال برای انجام اقدامات مقتضی شکایت خواهد شد.

    نرم افزاری مریم

  • جواد عباسی صحت
  • با سلام و خسته نباشید.برنامه قلم برتر رو نصب کردم کرکشم انجام دادم ولی هنگام بالا اومدن شماره سریال می خواد. باید چی رو وارد کنم .ممنون میشم اگر بگید
    نرم افزار قلم برتر نصب میشه . طبق راهنما کرک هم کردم اما اخطار میده و کار نمیکنه
    یعنی داداش خیییییییلی دمت گرم
    خیلی آقایی
    کارم را افتاد، ایشالا همه ی کارات را بیفته
    بازم ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    حامی مالی
    تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
    تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست