ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





دانلود کتاب و جزوات محاسبات عددی

يكشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۳۸ ق.ظ
نرم افزار MATLAB در حال حاضر پرکاربردترین نرم افزار برای حل مسائل پیچیده علمی و همچنین مدل سازی سیستم های واقعی است.

یکی از کاربردهای اصلی این نرم افزار که کاربران کمتر با آن آشنا هستند. کاربرد آن برای انجام محاسبات عددی پیشرفته مانند : حل معادلات دیفرانسیل با روش های مختلف ، انتگرال گیری معین ، انتگرالگیری دوگانه ، معادلات دیفرانسیل لژاندر و بسل، تبدیل فوریه ، تبدیل لاپلاس و …می باشد.
در این کتاب که نوشته آقای محمد سرفراز می باشد، با تمامی موارد فوق به طور کامل آشنا خواهید شد. البته برای مطالعه کتاب باید آشنایی مقدماتی با متلب داشته باشید.

تعدادصفحات کتاب : ۱۱۷ صفحه

دانلود در ادامه

 

دانلود کتاب محاسبات عددی با MATLAB به زبان فارسی

===================

محاسبات عددی معمولاً یکی از ملال آورترین دروس برای دانشجویان می باشد. به این دلیل که محاسبات مسائل مربوط به این درس بسیار طولانی و خسته کننده است. حتی خواندن کتابهای مربوط به این درس نیز برای بسیاری از دانشجویان ممکن نیست. از این رو داشتن یک جزوه ی خلاصه شده و کامل می تواند بسیار سودمند باشد.

جزوه ای که در این پست برای کاربران سایت آماده کرده ایم، به صورت تایپ شده و بسیار کامل می باشد و توسط استاد پری پور تدریس شده است. این جزوه در ۶ فصل به شرح زیر تهیه شده است.

۱- خطاها ۲- حل عددی دستگاه های معادلات خطی و غیرخطی ۳- حل عددی معادله f(x)=0 و ۴- درون یابی و برازش منحنی ۵- محاسبه عددی مشتق و انتگرال ۶- حل عددی معادلات دیفرانسیل

توجه : به همراه کتاب تعدادی فونت قرار داده شده است که قبل از استفاده باید آنها را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

دانلود در ادامه

 

دانلود جزوه درس محاسبات عددی استاد پری پور

===============

محاسبات عددی یا آنالیز عددی با اعمال شیوه های تقریبی محاسباتی به حل مسائلی از ریاضیات پیوسته می پردازد که به روش تحلیلی قابل حل نیستند  . جزوه محاسبات عددی پیش رو مربوط به دانشگاه آزاد آبادان می باشد. این جزوه مشتمل بر 9 جلسه بوده و سرفصل های زیر را مورد بررسی قرار می دهد :

 

  • فصل اول : خطاها
  • فصل دوم : حل عددی معادلات غیر خطی
  • فصل سوم : درونیابی
  • فصل چهارم : انتگرال گیری عددی
  • فصل پنجم : روش های حل عددی معادلات دیفرانسیل معمولی

 

دانلود در ادامه:

 

دانلود کتاب محاسبات عددی به زبان فارسی

===================

 درس محاسبات عددی از دروس  ریاضی برای مقطع کارشناسی در رشته کامپیوتر است. این درس در کنکور ارشد مجموعه مهندسی کامپیوتر دارای ضریب دو می باشد. کتاب محاسبات عددی پارسه در 7 فصل تنظیم شده است در ادامه این پست لینک دانلود کتاب محاسبات عددی عددی پارسه آمده است.

دانلود جزوه محاسبات عددی پارسه (برای دانلود روی لینک هر فصل کلیک کنید)


 
پسورد: www.esfand.org

نظرات  (۱)

Jane wanted to know though your girl could certain, the cost I simply informed her she had to hang about until the young woman seemed to be to old enough. But the truth is, in which does not get your gifrlriend to counteract utilizing picking out her really own incorrect body art terribly your lady are typically like me. Citty style

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست