ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





آیا برنامه ریزی برای خرید یک تلفن هوشمند یا اسمارت فون را دارید؟ یا می خواهید از شر تلفن قدیمی خود خلاص شوید و آن را با یک مدل جدیدتر و بروزتر که دارای امکانات کارآمدتری است عوض کنید؟ ازدیاد مدلهای متنوع و رنگارنگ در بازار هم گزینه های خرید شما را بیشتر می کند و هم دشواری شما را در انتخاب آن! راهنمای خریدی که پیش روی شماست می تواند کمک بسیار شایانی در این زمینه کند پس با ما همراه باشید.



 

SMART Leto E4011

 قیمت: حدود 205.000 تومان با 18 ماه گارانتی تعمیر و 2 ماه تعویض اسمارت تکنولوژی قشم

برند اسمارت حدود یک سالی می شود که فعالیت جدی خود را شروع کرده است و با تولید محصولات همانند بسیاری از برندهای دیگر در کشور چین مدلهای متنوع و خوش قیمتی را تولید می نماید. مدل Leto که یک هوشمند اندرویدی است مشخصات بسیار خوبی بر روی کاغذ دارد و می تواند به عنوان یک گوشی دوم یا یک انتخاب با بودجه بسیار کم مفید و کارا تلقی شود.

ضخامت این گوشی که بدنه ای پلاستیکی دارد 11.3 میلیمتر و وزن آن 116 گرم است و در دو رنگ بندی مشکی و سفید عرضه می شود. همراه این گوشی یک محافظ صفحه و یک قاب پلاستیکی رنگی نیز به خریداران داده می شود تا از خرید آنها بی نیاز شوند. نمایشگر این گوشی 4 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل با تراکم 239 ppi بوده که خود مهمترین مزیت این گوشی ارزان قیمت می باشد. نوع پانل TFT است و از لمس چندگانه نیز پشتیبانی می کند.

چیپست MT6572 دو هسته ای ساخت مدیاتک است و از دو هسته Cortex A7 با سرعت 1.3 گیگاهرتز بهره می برد. پردازنده گرافیکی Mali 400 بوده و تک هسته ای می باشد. 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول می باشند. در ضمن برای افزایش فضای ذخیره سازی اسلات کارت حافظه نیز در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی 3.2 مگاپیکسلی است و یک فلاش LED هم دارد و دوربین جلو نیز 1.3 مگاپیکسلی بوده و برای برقراری تماس های اینترنتی کفایت می کند. سیستم عامل اندروید 4.4.2 با رابط کاربری خام گوگل یکی دیگر از مزیت های این تلفن به شمار می رود. پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه های نسل سوم به همراه باتری 1300 میلی آمپری از دیگر مشخصات این تلفن ارزان قیمت می باشد و می تواند در استفاده ترکیبی 1 روز شارژ را در اختیار کاربر قرار دهد.

چیپست دو هسته ای با قیمتی بسیار ارزان

داشتن دو دوربین

رزولوشن بسیار خوب در این محدوده قیمت

باتری ضعیف

 


 

LG L40

قیمت: حدود 250.000 تومان با 2 سال سال گارانتی مدیا پردازش


 

ال جی به خوبی توانسته است جای خود را در میان سردمداران سازنده تلفن های هوشمند باز کند و به کمک سری میان رده L بازار این بخش را به خود معطوف کند. سری L ال جی مشخصات قابل قبولی در کنار عمر باتری مناسبی دارند و برای افرادی که بودجه زیادی جهت خرید ندارند یک انتخاب ممتاز محسوب می شوند.

L40 که نسخه تک سیم کارت آن را به شما معرفی می کنیم ضخامت 11.9 میلیمتری داشته و 114 گرم وزن دارد و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود. نمایشگر 3.5 اینچی این گوشی با رزولوشن 320 در 480 پیکسل تراکم 165 ppi را ارائه می دهد و به لطف پنل IPS زاویه دید مناسبی هم دارد.

چیپست دو هسته ای Snapdragon 200 از دو هسته Cortex A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز استفاده کرده و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 302 مجموعه ی رده پایین اما کاملی را تشکیل می دهد. حافظه رم 512 مگابایتی و 4 گیگابایت حافظه در کنار اسلات کارت حافظه از دیگر مشخصات سخت افزاری آن می باشد.

دوربین این گوشی 3.2 مگاپیکسلی بدون فلاش است و خبری از دوربین دوم نیست. سیستم عامل اندروید 4.4.2 در کنار رابط کاربری اختصاصی ال جی نسخه 3 از دیگر مزیت های این گوشی ارزان قیمت به شمار می رود. باتری 1540 میلی آمپری این گوشی با در نظر گرفتن سخت افزار و نمایشگر کم مصرف می تواند تا 2 روز شما را در استفاده ترکیبی همراهی کند.

کیفیت ساخت مناسب

چیپست دو هسته ای

پانل IPS نمایشگر

نبود فلاش و دوربین دوم

تراکم پیکسلی پایین نمایشگر

 


 

NOKIA X Dual Sim

قیمت: حدود 300.000 تومان با 1 سال گارانتی نوکیا

گرچه برندی با نام نوکیا دیگر وجود ندارد و باید زین پس آن را مایکروسافت بنامیم اما در اواخر عمر برند نوکیا شاهد تولید اولین سری از اندرویدی های نوکیا بودیم. تلفن Nokia X که اولین اندرویدی نوکیا محسوب می شود با استقبال خوبی مواجه شده است و طراحی و دیزاین دلنشینی دارد. رنگ بندی متنوع و ابعاد مناسب یکی از مهمترین فاکتورهای برتری Nokia X است.

این گوشی که ضخامتی 10.4 میلیمتری دارد با وزن 129 گرمی و رنگ های مشکی، سفید، قرمز، سبز و زرد می تواند یک انتخاب شیک و زیبا برای طرفداران تلفن های اسپورت محسوب شود. نمایشگر 4 اینچی این تلفن از نوع IPS بوده و رزولوشن 800 در 480 پیکسلی را ارائه می کند و البته زاویه دید خوبی هم دارد.

چیپست دو هسته ای Snapdragon S4 Play با دو هسته ی Cortex A5 و سرعت 1 گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 203 یکی از رده پایین ترین دو هسته ای ها محسوب می شود اما برای اجرای اپلیکیشن های ساده روزانه کاملاً کفایت می کند و بازی های سبک را هم می تواند اجرا نماید.

دوربین 3.2 مگاپیکسلی به همراه فیلمبرداری 480p می تواند در مواقع لازم به خوبی کمک کند. سیستم عامل اندروید 4.1 سفارشی شده توسط نوکیا و باتری 1500 میلی آمپر ساعتی که نوید شارژ طولانی مدت 2 روزه را می دهد از دیگر مزایای این تلفن ارزان قیمت به حساب می آید. دو سیم کارته بودن این تلفن هم می تواند یکی از دلایل توجیه جهت خرید آن باشد.

طراحی اسپورت و جذاب

رزولوشن مناسب نمایشگر

سیستم عامل نسبتاً قدیمی

ضعف هسته های Cortex A5

 


 

PRESTIGIO MultiPhone PAP5500 Duo

قیمت: حدود 345.000 تومان با 2 سال گارانتی ماناتل پارس

پرستیژیو یکی از بهترین برندها برای انتخاب در میان رده ها و پایین رده ها محسوب می شود و معمولاً از لحاظ قیمت کمتر گزینه ای را همرده با آن می توان پیدا نمود. مدل 5500 پرستیژیو یک دو سیم کارته 5 اینچی است و کاملاً ایده آل کسانی است که دنبال تلفن با نمایشگر بزرگ و ارزان قیمت می گردند.

5500 با ضخامت 10.55 میلیمتر و وزن 183 گرم نسبتا سنگین ضخیم محسوب می شود اما با توجه به برچسب قیمتی می توان از آن چشم پوشی کرد. نمایشگر 5 اینچی این تلفن گرچه TFT بوده و از همرده های IPS پایینتر است اما به هر حال نام 5 اینچی را یدک می کشد و از رزولوشن 854 در 480 پیکسلی با تراکم 195 ppi برخوردار است.

چیپسن MT6572 ساخت مدیاتک دو هسته ای Cortex A7 بوده و با سرعت 1.2 گیگاهرتز کار می کند. پردازنده گرافیکی تک هسته ای Mali 400 به همراه رم 512 مگابایتی از دیگر مشخصات سخت افزاری هستند. هر چند این میزان رم اگر 1 گیگابایت بود تاثیر بسیار بهتری در عملکرد گوشی میداشت اما باز هم با توجه به رده قیمتی کاملاً توجیه پذیر است.

دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت به همراه یک LED و یک دوربین VGA در جلو از دیگر مزیت های این 5 اینچی خوش قیمت می باشند. باتری 2000 میلی آمپری این تلفن برای عملکرد و تامین نیرو کاملاً کافی و رضایت بخش است. پشتیبانی از دو سیم کارت 3G و 4 گیگابایت حافظه داخلی نیز از دیگر مزیت های این تلفن مقرون به صرفه می باشند.

ارزان ترین تلفن برند با نمایشگر 5 اینچی

دوربین مناسب 5 مگاپیکسلی

باتری می بایست ظرفیت بیشتری داشته باشد

 


 

HTC Desire 310 Dual Sim

قیمت: حدود 410.000 تومان بدون گارانتی

اغلب تصور می شود مدلهای رده پایین HTC و یا میان رده های آن کیفیت و مرغوبیت لازم را ندارند درحالی که این تفکر اشتباه است. HTC هم به خوبی دریافته است که برای بیشتر کردن سود و بالا بردن میزان رضایت مشتریان لازم است مدلهای ارزان قیمت ولو با کیفیت بالا و امکاناتی شایسته که بتواند با برندهای کره ای و چینی رقابت کند تولید نماید. مدل Desire 310 Dual Sim از همین دسته می باشد.

Desire 310 یک گوشی خوش دست با باریکی 11.3 میلیمتر و وزن 140 گرم می باشد و خوشبختانه در چندین رنگ اعم از سفید، سرمه ای قرمز و ... تولید می گردد. نمایشگر 4.5 اینچی TFT آن با رزولوشن 854 در 480 پیکسل و تراکم 219 ppi یک نقطه قوت محسوب می گردد.

چیپست قدرتمند MT6582M ساخت مدیاتک 4 هسته ای از نوع Cortex A7 بوده و از یک پردازنده گرافیکی دو هسته ای Mali 400 بهره می برد. این چیپست یک چهار هسته ای نسبتاً چابک و بسیار کم مصرف می باشد و به خوبی از عهده وظایف عادی و نسبتاً سنگین اعم از بازی های گرافیکی بر می آید. 512 مگابایت رم به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه از دیگر مشخصات این تلفن خوش ساخت می باشند.

دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p به همراه دوربین VGA در جلو ترکیب خوبی را تشکیل می دهند. باتری 2000 میلی آمپری بوده و با استفاده ترکیبی تا 2 روز دوام می آورد. دو سیم کارته بودن در کنار سیستم عامل اندروید 4.2.2 جلی بین با رابط کاربری اختصاصی HTC یعنی Sense نسخه 5.1 یک تجربه عالی را برای شما رقم خواهد زد.

طراحی دلنشین و زیبا

چیپست 4 هسته ای

دوربین 5 مگاپیکسلی

سیستم عامل نسبتاً قدیمی

 


 

SMART Ultra I8513

قیمت: حدود 480.000 تومان با 18 ماه گارانتی تعمیر و 2 ماه تعویض اسمارت تکنولوژی قشم

شاید باورتان نشود اما امکاناتی که این تلفن به شما عرضه می کند بسیار بیشتر از سطح قیمت آن است! در این تلفن از پردازنده 4 هسته ای تا نمایشگر HD و دوربین 8 مگاپیکسلی همگی یکجا با یک برچسب قیمت باورنکردنی وجود دارد.

این تلفن خوش قیمت تنها 7.8 میلیمتر ضخامت دارد و وزنی برابر با 110 گرم را داراست! بدنه پلاستیکی این تلفن در سه رنگ مشکی، نقره ای و سرمه ای تولید می شود و کیفیت مناسبی دارد. i8513 اسمارت از یک نمایشگر 4.7 اینچی پانل IPS با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی با تراکم پیکسلی 312 ppi بهره می برد بطوری که نظیر آن در برندهای مطرح دست کم زیر 700 هزار تومان نخواهد بود!

چیپست MT6582M همانند دیگر تلفن های این رده با 4 هسته Cortex A7 و سرعت 1.3 گیگاهرتز در نظر گرفته شده است و از پردازنده گرافیکی دو هسته ای Mali 400 استفاده می کند. یک گیگابایت رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی از دیگر مشخصات این تلفن می باشد همچنین امکان افزایش حافظه از طریق اسلات کارت حافظه میسر می باشد.

دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت به همراه فلاش LED به شما قابلیت عکاسی HDR را نیز می دهد. دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسلی بوده و برای گرفتن عکسهای سلفی بسیار مناسب است. سیستم عامل اندروید کیت کت 4.4.2 به همراه پشتیبانی از دو سیم کارت 3G و باتری 1800 میلی آمپری از دیگر مشخصات این تلفن می باشند.

نمایشگر HD با پانل IPS

چیپست چهار هسته ای و 1 گیگابایت حافظه رم

دوربین 8 مگاپیکسلی

ظرفیت کم باتری

 


 

HUAWEI Honor 3C

قیمت: حدود 575.000 تومان بدون گارانتی

در لیست ما جای برند هواوی خالیست! هواوی Honor 3C یکی از باصرفه ترین تلفن هایی است که می توانید از این برند چینی تهیه کنید. Honor 3C امکانات بسیار خوبی را در قالب یک پکیج مقرون به صرفه عرضه می کند!

Honor 3C با طراحی زیبا و جذاب 9.2 میلیمتر باریکی دارد و 140 گرم وزن آن می باشد. جنس بدنه پلاستیک مرغوب است و از در دست گرفتن آن احساس خوشایندی خواهید داشت. نمایشگر 5 اینچی IPS با رزولوشن 1280 در 720 تراکم پیکسلی 294 ppi را به شما می دهد.

چیپست MT6582M همانند دیگر تلفن های این رده با 4 هسته Cortex A7 و سرعت 1.3 گیگاهرتز در نظر گرفته شده است و از پردازنده گرافیکی دو هسته ای Mali 400 استفاده می کند. 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی از دیگر مشخصات این تلفن می باشد همچنین امکان افزایش حافظه از طریق اسلات کارت حافظه تا 32 گیگابایت میسر می باشد.

دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری 1080p به همراه فلاش LED و فوکوس خودکار و همچنین دوربین جلو 5 مگاپیکسلی در اختیار شما خواهند بود. سیستم عامل اندروید 4.2 جلی بین، باتری 2300 میلی آمپری و دو سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل سوم دیگر مشخصات این تلفن جذاب را تشکیل می دهند.

زیبا و شکیل

دوربین و سخت افزار کارآمد

سیستم عامل نسبتاً قدیمی

 


 

SAMSUNG Galaxy Grand Prime Duos

قیمت: حدود 680.000 تومان بدون گارانتی

نوبتی هم باشد نوبت سامسونگ است! گرند پرایم سامسونگ که یکی از آخرین محصولات سامسونگ است که به کشور ما قدم نهاده است طراحی شکیل و امکاناتی معقول دارد و بیشترین هدف معرفی آن افرادی است که با بودجه کم دنبال یک تلفن 5 اینچی اصیل و باوقار می گردند.

گرند پرایم ضخامت 8.6 میلیمتری دارد و وزن آن 156 گرم است بطوری که برای یک تلفن 5 اینچی کاملاً مناسب و قابل قبول است. جنس بدنه پلی کربنات بوده و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می گردد. نمایشگر 5 اینچی این تلفن با پانل TFT رزولوشن 960 در 540 پیکسلی داشته و تراکم 220 ppi را ارائه می نماید.

چیپست برخلاف تمامی مدلهای قبلی نسل جدید سری 4 اسنپدراگون یعنی Snapdragon 410 است و از 4 هسته ی جدید Cortex A53 با سرعت 1.2 گیگاهرتز استفاده می نماید. پردازنده گرافیکی Adreno 306 بوده و با 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه درونی همراه شده است. در ضمن اسلات کارت حافظه نیز فراموش نشده است و می توانید حافظه بیشتری را مورد استفاده قرار دهید.

دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری 1080p به همراه فلاش LED و فوکوس خودکار و همچنین دوربین جلو 5 مگاپیکسلی در اختیار شما خواهند بود. سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت، باتری 2600 میلی آمپری و دو سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل سوم دیگر مشخصات این تلفن زیبا را تشکیل می دهند.

چیپست بروز با هسته های Cortex A53

طراحی مناسب و شکیل

باتری مناسب

رزولوشن کم نمایشگر به نسبت قیمت کلی

 


 

SONY Xperia ZR

قیمت: حدود 765.000 تومان بدون گارانتی

اولین سری از تلفن های Z سونی توانست غوغایی به راه بیندازد و خوب راه سونی را در بازار و صنعت موبایل باز کند. سونی ZR که برادر مشابه آن Z می باشد از اولین تلفن های سونی با پردازنده S4 کوالکام می باشد و مدت زیادی است که در بازار حضورش را تجربه کرده است اما این دلیل نمی شود الان با توجه به افت قیمت مناسب و مشخصات خوب آن از قلم بیفتد.

اکسپریا ZR که یک گوشی ضد آب و ضد گرد و خاک با استاندارد Ip58 است ضخامتی معادل 10.5 میلیمتر دارد و 138 گرم وزن آن می باشد. جنس بدنه پلاستیک اما با کیفیت در دو رنگ مشکی و سفید می باشد. نمایشگر 4.55 اینچی آن با پانل TFT و استفاده از موتور براویا 2 سونی تصاویر بسیار خوبی نمایش می دهد. رزولوشن این نمایشگر 1280 در 720 بوده و 323 ppi تراکم دارد.

چیپست ZR هرچند قدیمی است اما قدرت و بازدهی بسیار خوبی را نشان می دهد. پردازنده 4 هسته ای Krait به همراه پردازنده گرافیکی قدرتمند Adreno 320 در قالب چیپست حرفه ای Snapdragon S4 Pro تضمین عملکرد روان و بی نقص آن را می نماید. 2 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه درونی به همراه اسلات کارت حافظه از دیگر مشخصات این تلفن می باشد.

دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش و فیلمبرداری با کیفیت 1080p و دوربین VGA جلو به همراه سیستم عامل اندروید 4.1 جلی بین قابل ارتقا به کیت کت 4.4.2 را هم در نظر بگیرید. تازه سونی قول داده است تا تمامی محصولات سری Z خود را در آینده به اندروید 5 Lolllipo بروزرسانی نماید. باتری هم 2300 میلی آمپری است و در صورت استفاده ترکیبی 1 روز و نیم به راحتی جوابگو خواهد بود.

ضد آب و خاک

دوربین قدرتمند

چیپست قدیمی و نسبتاً پر مصرف

 


 

SAMSUNG Galaxy Grand 2 Duos

قیمت: حدود 825.000 تومان با 1 سال گارانتی سامتل

گلکسی گرند 2 یک گوشی میان رده با سایز بزرگ از سامسونگ است و برای افرادی که طالب یک میان رده با نمایشگر بزرگ هستند ساخته شده است. گرند 2 که به خوبی جایگزین گرند سال قبل گشته است امکانات و مشخصات خوبی در چنته برای عرضه دارد.

گرند 2 با ضخامت 8.9 میلیمتر و وزن 163 گرم یک 5.25 اینچی جمع و جور و خوش وزن به حساب می آید. بدنه پلی کربناتی این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی تولید می شود و درب پشت آن گرچه پلاستیکی است اما شبیه به طرح چرم و دور دوزی شده ساخته شده است. نمایشگر 5.25 اینچی این محصول TFT بوده و از رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی با تراکم 280 ppi برخوردار است و می تواند تصاویری با کیفیت قابل قبول را تولید کند.

چیپست در نظر گرفته شده برای این محصول Snapdragon 400 کوالکام می باشد و با 4 هسته ی Cortex A7 که سرعت 1.2 گیگاهرتز دارند کار می کند. پردازنده گرافیکی سریع Adreno 305 نیز در کنار 1.5 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی دیگر مشخصات سخت افزاری آن را تشکیل می دهند. در ضمن پشتیبانی از کارت های حافظه فراموش نشده است و امکان ارتقای حافظه را به سادگی خواهید داشت.

دوربین 8 مگاپیکسلی این محصول قادر است فیلمبرداری 1080p را به راحتی انجام دهد و به کمک فلاش LED تصاویر را در محیط های کم نور نیز شکار نماید. دوربین جلو 2 مگاپیکسلی بوده و باتری نیز 2600 میلی آمپر می باشد همچنین سیستم عامل اندروید 4.3 جلی بین با رابط کاربری اختصاصی تاچ ویز و پشتیبانی از دو سیم کارت 3G از دیگر مشخصات این محصول می باشد.

طراحی مناسب و شکیل

سخت افزار مناسب با رده قیمتی

عمر باتری مناسب

زاویه دید نمایشگر چندان مناسب نیست

 


 

SAMSUNG Galaxy S5 Mini G800H

قیمت: 1.000.000 تومان با 1 سال گارانتی سامتل

گلکسی اس 5 آخرین دستپخت سامسونگ در زمینه پرچمداران خود است و نسخه مینی آن چند ماهی است روانه بازار شده است. سامسونگ سعی کرده است بخش زیادی از قابلیت های اس 5 بزرگ را به نسخه مینی انتقال دهد تا کسانی که به سری گلکسی اس علاقه دارند اما با اندازه بزرگ آن میانه خوبی ندارند بتوانند این گوشی را تهیه نمایند.

ضخامت اس 5 مینی در حدود 9.1 میلیمتر بوده و وزن آن 120 گرم است و در 4 رنگ مشکی، طلایی، آبی و سفید عرضه می شود، جنس بدنه پلی کربناب بوده و در مقابل آب و خاک کاملاً مقاوم می باشد. اس 5 مینی یک نمایشگر 4.5 اینچی HD با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی و تراکم 325 ppi دارد و از نوع پانل Super AMOLED می باشد. پانل های جدید برخلاف نسل قبلی بسیار بهتر شده اند و رنگ ها را با دقت بسیار بالایی نمایش می دهند.

چیپست اختصاصی اگزینوس سامسونگ سری 3 یعنی مدل 3470 یک چهار هسته ای 1.4 گیگاهرتزی بر مبنای هسته های Cortex A7 است و بخش گرافیکی آن نیز Mali 400MP4 چهار هسته ای می باشد. 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی به همراه اسلات کارت حافظه هم در نظر گرفته شده است.

دوربین پشت 8 مگاپیکسلی بوده و از فلاش LED بهره می برد. فیلمبرداری 1080p به همراه کلی قابلیت دیگر هم دارد. در زیر دوربین سنسور ضربان قلب از اس 5 به نسخه مینی منتقل شده است. همچنین سنسور اثر انگشت هم به نسخه مینی انتقال یافته است. دوربین جلو نیز 2.1 مگاپیکسلی است و کیفیت بسیار خوبی هم دارد.

باتری این گوشی 2100 میلی آمپری است و به خوبی می تواند 2 روز شما را همراهی کند.

ضد آب و خاک

بکارگیری قابلیت های گلکسی اس 5 در نسخه مینی

صفحه نمایش با کیفیت عالی

بدنه تمام پلاستیکی

 


 

HTC One M7 Dual Sim 32GB

قیمت: حدود 1.260.000 تومان بدون گارانتی

اولین سری از تلفن های One اچ تی سی توانست این برند تایوانی را به دور رقابت بازگرداند. کیفیت ساخت بسیار بالا و اعلای این تلفن و قابلیت های خوب آن نظیر کیفیت صدای بی نظیر با برند Beats برای اولین بار به عنوان پرچمدار از سوی HTC معرفی میشد. اکنون با توجه به افت قیمت بسیار خوب این گوشی فرصت خوبی جهت خرید آن می باشد.

ضخامت 10.4 میلیمتری این گوشی در کنار وزن 156 گرمی آن شاید در نگاه اول سنگین و بد اندازه آن را جلوه دهد اما اصلاً اینطور نیست. HTC One M7 به عقیده بسیاری خوش دست ترین تلفن ساخت HTC است و کیفیت ساخت آن به حدی بالاست که ابداً از خرید آن پشیمان نخواهید شد. نمایشگر 4.7 اینچی تمام اچ دی آن با تراکم پیکسلی عالی 469 ppi و پانل Super LCD 3 کیفیت بسیار مناسبی را به شما ارائه می کند.

چیپست Snapdragon 600 با چهار هسته 1.7 گیگاهرتزی Krait و پردازنده قدرتمند گرافیکی Adreno 320 به همراه 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی در کنار اسلات کارت حافظه انتظار شما را جهت اجرای هرگونه اپلیکیشن می کشند.

دوربین جلو 4 مگاپیکسلی از نوع Ultrapixel است بطوری که با پیش بینی پیکسل های بزرگتر برای سنسور دوربین نوردهی عالی و عکسهای مناسبی را در اختیار خواهید داشت. اسپیکرهای استریو با ترکیب برند Beats صدایی بلند و رسا را به شما ارائه می دهند. باتری 2300 میلی آمپری و پشتیبانی از دو سیم کارت 3G از دیگر مشخصات این اصیل تایوانی با کیفیت است.

کیفیت ساخت خیلی خوب

ایده آل برای پخش موزیک به همراه اسپیکرهای قدرتمند

بهترین تراکم پیکسلی در سطح نمایشگرهای Full HD

دوربین در سطح عالی نیست

باتری نسبتاً ضعیف است

 


 

SONY Xperia Z2

قیمت: حدود 1.285.000 تومان بدون گارانتی

سونی عادت کرده است پرچمداران خود را هر 6 ماه یکبار با مدل جدید بروزرسانی کند در واقع این بروزرسانی تغییرات گسترده ای را شامل نمی شود و تنها بهبودهایی در نرم افزار و یا عمر باتری را شاهد هستیم. هم اینک کمتر از یک سال از عمر فروش اکسپریا Z2 گذشته است و مدل جدید این دستگاه تنها در برخی موارد با مدل قبلی تفاوت دارد.

اکسپریا زد 2 با بدنه ای ترکیب شده از فلز و شیشه ضخامت 8.2 میلیمتری دارد و 163 گرم هم وزن آن است که کمی زیادتر از حد معمول و تلفن های با بدنه پلاستیکی است. اکسپریا زد 2 که نقد و بررسی آن را چند ماه پیش در شهر سخت افزار به شما تقدیم کردیم بدنه ای بسیار جذاب، شکیل و دلربا دارد و حتماً از حمل و استفاده آن احساس خوشایندی خواهید داشت.

نمایشگر 5.2 اینچی این تلفن با پنل بهبود یافته IPS با اندازه 5.2 اینچی کیفیت رنگ بسیار خوبی به لطف موتور X-Reality Engine دارد و تصاویر را بسیار واضح نشان می دهد. رزولوشن 1920 در 1080 آن با تراکم پیکسلی 424 ppi متون را بسیار عالی نمایش داده و کاملاً جهت هرگونه استفاده ای ایده آل می باشد.

چیپست جدید Snapdragon 801 که جایگزین مدل قدرتمند Snapdragon 800 شده است همان توانایی را با مصرف انرژی کمتری عرضه می کند. در واقع Snapdragon 801 چیپست بسیار قدرتمندی است که خیال شما را تا چند سال از اجرای تمامی اپلیکیشن های اندروید راحت می کند. 4 هسته پردازشی Krait با سرعت 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 به راحتی تمامی بازی های حجیم و دیتا دار را اجرا می کنند. در کنار این موارد 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که به کمک اسلات کارت حافظه قابلیت افزایش هم دارد.

دوربین لنز G سونی با سنسوری 20.7 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 4K و فلاش LED به همراه انبوهی از قابلیت های نرم افزاری در کنار دوربین 2.2 مگاپیکسلی در جلو نوید یک تجربه بی نظیر از عکاسی و فیلمبرداری را به شما می دهند. بلندگوهای استریو و بدنه ای ضد آب و خاک به همراه یک باتری 3000 میلی آمپری تماماً نشان از یک تلفن جذاب و پیشرفته را می دهند.

ترکیب هنرمندانه شیشه و فلز

یکی از بهترین پانل های IPS تمام اچ دی

ضد آب و خاک

حرارت بالای بدنه باعث وقفه در عملکرد مخصوصاً دوربین می گردد

صدای اسپیکرها ضعیف است

 


 

NOKIA Lumia 1020

قیمت: حدود 1.400.000 با 1 سال گارانتی نوکیا

نوکیا از قدیم توجه ویژه ای را به بخش دوربین داشته است و سابقه استفاده از لنزهای پیشرفته کارل زایس را از دیرباز در کارنامه دارد. مدل لومیا 1020 نمونه بارز شاهکار نوکیا در زمینه یک Camera Phone است طوری که با کمک سنسور 41 مگاپیکسلی خود عکسهایی بسیار فراتر از تمامی تلفن های هوشمند امروزی برایتان شکار می کند.

این تلفن به دلیل استفاده از یک لنز پیشرفته در بدنه پشتی ضخامت و ابعادی غیر معمول دارد. باریکی این تلفن در بخش نازک آن 10.4 میلیمتر است و در بخشی که دوربین قرار دارد چند میلیمتر دیگر به آن افزوده می شود. جنس بدنه پلی کربنات بسیار مستحکم بوده و یادآور دوام تلفن های قدیمی نوکیا است. وزن این تلفن 158 گرم است و در 4 رنگ زرد، سفید، مشکی و قرمز تولید شده است.

نمایشگر 4.5 اینچی با پانل AMOLED به همراه تکنولوژی ClearBlack نوکیا باعث شده است تا عمق و ثبات رنگ بی نظیری داشته باشید. رزولوشن 1280 در 768 پیکسلی با نسبت 16:10 و تراکم 332 ppi از دیگر مشخصات این تلفن می باشند.

چیپستی که در این تلفن استفاده شده است از سری S4 کوالکام یعنی مدل MSM8960 بوده و دارای دو هسته Krait با سرعت 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 225 می باشد. با توجه به اینکه پلتفرم و سیستم عامل ویندوز موبایل به نسبت اندروید با سخت افزارهای پایینتر از رده High End هم به خوبی کار می کند جای نگرانی نیست و به خوبی به لطف 2 گیگابایت رم از پس اجرای اپلیکیشن ها بر می آید. حافظه داخلی 32 گیگابایتی هم برای انباشتن فایلها و اپلیکیشن ها در نظر گرفته شده است.

به جذاب ترین بخش این تلفن یعنی دوربین آن می رسیم جایی که یک سنسور بزرگ 41 مگاپیکسلی با نهایت ابهت وظیفه تهیه عکس و فیلم را بر عهده دارد. اگر مقایسه ای بین عکسهای لومیا 1020 و دیگر تلفن ها در اینترنت بیندازید بدون هیچ توضیحی متوجه برتری محسوس آن خواهید شد. عکسهای این دوربین شارپ و سرزنده و با کیفیتی فراتر از دیگر تلفن های رقیب هستند. بکارگیری فلاش زنون و LED در کنار هم باعث می شود در تاریک ترین مکان ها هم بتوانید عکسهای عالی تهیه کنید. فیلمبرداری 1080p و استفاده از لرزشگیر اپتیکال در این دوربین همگی مزیت هایی هستند که می توانید یکجا در یک تلفن آنها را داشته باشید و از هرگونه دوربین دیجیتال کامپکت بی نیاز شوید.

باتری 2000 میلی آمپری این تلفن شاید قدری کم جلوه کند اما با مدیریت مناسب مصرف می توانید تا 2 روز روی آن حساب کنید. همچنین مایکروسافت اخیراً وعده داده است تا تمامی تلفن های این شرکت که از سیستم عامل ویندوز فون 8 استفاده می کنند به ویندوز فون 10 در آینده آپدیت خواهند شد.

در زمینه دوربین کاملاً بی رقیب

کنتراست عالی نمایشگر مخصوصاً زیر نور آفتاب

کیفیت ساخت مناسب

باتری ضعیف تر از حد معمول است

ضخامت تلفن در قسمت دوربین

 


 

SAMSUNG Galaxy S5 Duos G900FD

قیمت: حدود 1.650.000 تومان بدون گارانتی

گلکسی اس 5 نیاز به شناسایی و توضیح ندارد! پرچمدار امسال سامسونگ تقریباً افت قیمت خوبی را تجربه کرده است و اکنون زمان مناسبی برای خرید آن به شمار می آید هرچند هنوز هم جا برای پایینتر آمدن قیمت آن وجود دارد. گلکسی اس 5 بارها منتقدین را به چالش کشیده است اما ما معتقدیم اس 5 یک پرچمدار مناسب و قدرتمند با انبوهی از امکانات به شمار می آید.

گلکسی اس 5 ضخامتی معادل 8.1 میلیمتر دارد و 145 گرم هم وزن آن است. جنس بدنه همچنان پلی کربنات است و درب پشتی آن حالتی ضد خش دارد و به سختی از دستان شما لیز می خورد. رنگ بندی گلکسی اس 5 در 4 رنگ مشکی، سفید، طلایی و آبی می باشد. استفاده از استاندارد IP67 در این تلفن باعث شده است تا گلکسی اس 5 علاوه بر امکان دسترسی مستقیم به باتری امکان ضد آب و خاک را هم داشته باشد.

نمایشگر بی نظیر گلکسی اس 5 یک 5.1 اینچی از نوع پانل SuperAMOLED بهبود یافته می باشد. نمایشگر جدید با رزولوشن 1920 در 1080 و تراکم پیکسلی 432 ppi یک شاهکار در نوع خود محسوب می شود. تصاویر بسیار زنده و شاداب می باشند و عمق رنگ مشکی تا بدین حال در دنیای تلفن های همراه نبوده است! اگر بررسی شهر سخت افزار از گلکسی اس 5 را بخوانید به نکات بیشتری در این مورد پی خواهید برد.

در نسخه دو سیم کارته سامسونگ از چیپست Snapdragon 801 استفاده کرده است. به اعتقاد ما گلکسی اس 5 نسخه اسنپدراگون عمر باتری و عملکرد بهتری را به نسبت نسخه اگزینوس از خود نشان می دهد. چیپست جدید Snapdragon 801 که جایگزین مدل قدرتمند Snapdragon 800 شده است همان توانایی را با مصرف انرژی کمتری عرضه می کند. در واقع Snapdragon 801 چیپست بسیار قدرتمندی است که خیال شما را تا چند سال از اجرای تمامی اپلیکیشن های اندروید راحت می کند. 4 هسته پردازشی Krait با سرعت 2.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 به راحتی تمامی بازی های حجیم و دیتا دار را اجرا می کنند. در کنار این موارد 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که به کمک اسلات کارت حافظه قابلیت افزایش هم دارد.

دوربین 16 مگاپیکسلی گلکسی اس 5 با سنسور ISOCELL توانایی بالایی در ثبت تصاویر دارد. این سنسور عریض که تصاویر را در فرمت 16:9 ذخیره می کند سرعت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و می تواند تصاویر 4K را هم ضبط نماید. وجود سنسورهای بسیار در این گوشی اعم از ضربان قلب تجربه لذت بخشی را از کار با آن برای شما رقم خواهد زد.

سامسونگ برای گلکسی اس 5 یک باتری 2800 میلی آمپری قابل تعویض در نظر گرفته است و در نسخه اسنپدراگون 801 شما می توانید به راحتی 2 روز و یا حتی بیشتر برای کارکرد ترکیبی روی آن حساب کنید. دو سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل چهارم هم در اختیار شما می باشد.

بی رقیب در بین تمام نمایشگر های Full HD

ضد آب و خاک

قابلیت های نرم افزاری بسیار

دوربین عالی با سنسور عریض

صدای اسپیکر ضعیف است

بدنه ای تمام پلاستیکی

 


 

LG G3 32GB

قیمت: حدود 1.730.000 تومان با 2 سال گارانتی مدیا پردازش


ال جی توانست امسال به کمک پرچمدار خوش رنگ و لعابش G3 به فروش مناسبی دست پیدا کند و جای خود را در بازارهای جهانی محکم تر از گذشته کند. ال جی تبلیغات زیادی را برای فروش این گوشی تدارک دید و حساب ویژه ای بر روی آن باز کرد و صدالبته پاسخ خوبی هم دریافت کرد.

G3 که جزو معدود تلفن ها با باریک ترین حاشیه دور نمایشگر است ضخامت 8.9 میلیمتری داشته و وزن آن هم تنها 149 گرم است که نشان می دهد با صفحه نمایش 5.5 اینچی وزن بسیار مناسبی دارد. بدنه پلی کربناتی G3 که شبیه به فلز طراحی شده است جنس بسیار خوبی دارد و در 5 رنگ مختلف قابل تهیه می باشد.

یکی از فاکتورهای اصلی G3 که ال جی بسیار بر روی آن مانور می دهد نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD یا 2560 در 1440 پیکسلی آن است. این رزولوشن باعث ایجاد تراکم پیکسلی خارق العاده 534 ppi می گردد رقمی که بسیار بیشتر از نسل های پیشین خود می باشد. پانل IPS به کار رفته در G3 کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد هرچند به پای SuperAMOLED همرده خود نمی رسد اما باز هم در همان نگاه اول محو تصاویر زنده و با کیفیت آن خواهید شد.

ال جی همانند پرچمداران دیگر سال 2014 از چیپست Snapdragon 801 برای تلفن خود استفاده کرده است. 4 هسته ی بسیار قدرتمند Krait جدید با سرعت 2.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 330 بهبود یافته در کنار 3 گیگابایت حافظه رم تمامی اپلیکیشن های سنگین دنیای اندروید را به راحتی آب خوردن اجرا می کنند. 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی در کنار اسلات کارت حافظه امکان انباشتن حجم زیادی از داده را به شما می دهد.

ال جی یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای G3 که از نسل اول یعنی Optimus G و نسل بعدی آن G2 افزایش تراکمی نداشته تدارک دیده است. شاید 13 مگاپیکسلی بودن این دوربین در مقایسه با رقبا نوعی کمبود به حساب آید اما بهتر بدانید ال جی در هر نسل دوربین پرچمدار خود را ارتقا بخشیده و امکانات زیادی به آن اضافه نموده است. فلاش دوگانه LED و یک لرزشگیر اپتیکال پیشرفته به همراه سیستم فوکوس خودکار لیزری از امکاناتی هستند که می توانید در G3 بیابید.

باتری 3000 میلی آمپری G3 می تواند تا 2 روز به شما در استفاده ترکیبی فرصت بدهد همچنین اسپیکر قدرتمند 1.5 واتی این تلفن صدایی رسا و با کیفیت به شما تحویل خواهد داد. سیستم عامل اندروید کیت کت G3 در همین روزها به اندروید 5 آب نبات چوبی بروزرسانی می شود و امکانات نرم افزاری زیادی به همراه خود دارد.

استفاده از پانل QHD باعث ایجاد تراکم پیکسلی بی رقیب شده است

لرزشگیر اپتیکال پیشرفته در کنار سیستم فوکوس خودکار لیزری

طراحی کاملاً ارگونومی و حاشیه بسیار کم نمایشگر

بدنه بیش از حد داغ می شود

کنتراست پایین نمایشگر

 


 

HTC One M8 Eye 16GB

قیمت: حدود 1.950.000 تومان بدون گارانتی

نسخه جدید پرچمدار HTC در چندین مدل تولید شده است از نسخه معمولی تا ویندوز فونی و مدلی که به نام Eye معروف است. مدل One M8 Eye تقریباً همان مدل معمولی One M8 است با این تفاوت که دوربین ها به 13 مگاپیکسل ارتقا یافته و چیپست هم MSM8974-AA با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتز انتخاب شده است.

One M8 Eye از یک بدنه یکدست فلزی با کیفیت استفاده می کند و قطر آن 9.4 میلیمتر است و وزن آن نیز 160 گرم عنوان شده است. این بدنه آلومینیومی که در رنگ های طلایی، خاکستری و نقره ای تولید شده است بسیار با کیفیت است و در جنس و کیفیت بدنه باید با اپل آیفون مقایسه شود.

نمایشگر 5 اینچی این تلفن با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی از نوع Super LCD3 بوده و تراکمی برابر با 441 ppi دارد. سخت افزار استفاده شده در این تلفن یک چیپست Snapdragon 801 مدل MSM8974-AA می باشد که فرق اصلی آن با چیپست LG G3 و Galaxy S5 و حتی نسخه عادی One M8 سرعت کلاک CPU و GPU آن می باشد که تا حدودی کمتر است اما همچنان قدرتمند می باشد. رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی در کنار اسلات کارت حافظه هم دیگر مشخصات ذخیره سازی آن است.

دو دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار هم بر روی بدنه پشتی جا خوش کرده است که به شما قابلیت ایجاد عمق میدان خوبی می دهد. در واقع مهمترین دلیلی که One M8 Eye را به نسخه معمولی ترجیح دادیم استفاده از همین دوربین 13 مگاپیکسلی به جای 4 مگاپیکسلی است. فلاش LED دوگانه ی این تلفن می تواند به خوبی محیط های تاریک را روشن کرده و باعث ایجاد عکسهایی با کیفیت شود. باید عنوان کنیم فیلمبرداری این تلفن 1080p است و از همرده های خود یک قدم عقب تر می باشد.

باتری استفاده شده 2600 میلی آمپری می باشد و توانایی استفاده ترکیبی نزدیک به 2 روز را دارا است. One M8 تلفنی است که از آخرین متدهای روز دنیا در زمینه ساخت و طراحی بهره برده است و بسیار خوش دست و با کیفیت است.

بدنه ای بسیار با کیفیت و اعلا

کیفیت صدای اسپیکرها بی نظیر است

دوربین از تلفن های همرده ضعیف تر عمل می کند

 


 

APPLE iPhone 6 16GB

قیمت: حدود 2.600.000 تومان بدون گارانتی

آخرین گزینه ی لیست ما به تلفنی اختصاص یافته که شهرت بسیار خوبی بین مردم دنیا دارد! آیفون 6 که به اعتقاد بسیاری بهترین تلفن تولید شده توسط اپل تاکنون است بسیار به نسبت نسل قبلی بهبود یافته و از امکانات بسیار خوبی بهره مند گشته است.

6 با یک طراحی بسیار شکیل و بدنه ای فلزی و بسیار با کیفیت و دقت بالا ساخته شده است. اپل سعی نموده در ساخت این تلفن از بهترین متریال و تخصص خود بهره ببرد تا محصولی در خور برچسب قیمتی آن عرضه کند. ضخامت این تلفن 4.7 اینچی تنها 6.9 میلیمتر است و وزن آن نیز 129 گرم است و با بدنه ای آلومینیومی در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی قابل تهیه است.

نمایشگر 4.7 اینچی IPS آیفون 6 رزولوشن 1334 در 750 پیکسلی با تراکم 326 ppi دارد. این نمایشگر نسبت به نسل قبلی 0.7 اینچ بزرگتر شده اما تراکم پیکسلی آن ثابت مانده است. زاویه دید بالا در کنار دقت رنگ و روشنایی و کنتراست عالی از دیگر مشخصات این نمایشگر 4.7 اینچی می باشد.

چیپست جدید Apple A8 دارای دو هسته 64 بیتی Cyclone بوده و با سرعت 1.4 گیگاهرتز کار می کند. در کنار آن پردازشگر گرافیکی قدرتمند PowerVR GX6650 با شش گروه هسته سایه زنی در کنار 1 گیگابایت حافظه رم انجام وظیفه می کنند. به خوبی مشخص است که آیفون 6 از یک سخت افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند استفاده می کند و توانایی بالایی در انجام محاسبات از خود نشان می دهد. چیپست کمکی M8 که وظیفه پردازش اطلاعات سنسورها را بر عهده دارد هم کمک شایانی در روان تر کردن عملیات می کند.

دوربین آیفون 6 یک دوربین 8 مگاپیکسلی به انضمام یک فلاش LED دو گانه می باشد. اپل در دوربین آیفون 6 از تکنیک جدیدی به نام تشخیص فاز بهره برده است تا سرعت فوکوس سریعتری داشته باشد. اکنون آیفون 6 می تواند فیلمبرداری 1080p را در 60 فریم و 720p را در 240 فریم انجام دهد و عکسهایی با غلظت رنگ عالی شکار کند.

باتری آیفون 6 جدید 1810 میلی آمپری است و برای یک گوشی با چنین سخت افزاری معقول و مناسب به نظر می رسد. آیفون و خصوصاً مدل جدید آن نیازی به توضیحات اضافه ندارد و اگر از عاشقان اپل و محصول با کیفیت و رده بالا هستید و بودجه کافی هم دارید معطل نمانید!

خاص و بی همتا در کیفیت

چیپست قدرتمند 64 بیتی و پردازشگر گرافیکی فوق العاده

تعامل بی نظیر سخت افزار و سیستم عامل

نمایشگر 4.7 اینچی بسیار با کیفیت

برآمدگی لنز دوربین برای برخی خوشایند نیست

قیمت آن هنوز جای افت دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست