ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





همه ما نیاز شدیدی به دستگاه های همراه داریم و این وابستگی روز به روز بیشتر می شود. در این بازار پر مشتری، تعداد زیادی از تولیدکنندگان حضور دارند که هر یک با ارائه امکانات متنوع در محصولاتی که به بازار عرضه می کنند به دنبال جذب بیشتر مخاطبان هستند. البته در بین همه امکانات متنوع یکی از فاکتورهایی که حرف اول را می زند، بحث قیمت است. موضوعی که همگی مشتاق آنیم و همیشه به دنبال محصولی با امکانات فراوان و خوش قیمت هستیم. در این مطلب قصد داریم 10 تبلت ارزان که از امکانات خوبی نیز برخوردار هستند را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید. اشاره به این موضوع حائز اهمیت است که تعدادی از این محصولات معرفی شده ممکن است در بازار کشورمان نباشد اما این مطلب بیشتر برای آشنایی دوستان به تبلت های ارزان قیمت ارائه شده است.


 Samsung Galaxy Tab 4 7.0

یکی از ارزان ترین تبلت های حال حاضر سامسونگ با قیمت تقریبی 200 دلار. تبلتی 7 اینچی که به راحتی قابل حمل است و از یک پردازنده اسنپدراگون 400 پشتیبانی می کند. فضای ذخیره سازی 8 گیگابایتی به همراه یک دوربین 3 مگاپیکسلی از دیگر امکانات این دستگاه به شمار می رود. 

Samsung Galaxy Tab 4 7.0

 

Dell Venue 8

یک تبلت ارزان قیمت از شرکت خوشنام دل. این تبلت از پردازنده اتم اینتل (Z2580) دو هسته ای با فرکانس 2 گیگاهرتز بهره برده که باید یک صفحه نمایش 8 اینچی IPS را به خوبی پوشش دهد. حافظه داخلی این دستگاه 16 گیگابایتی است. قیمت این دستگاه 180 دلار است.

Dell Venue 8

 

HP Slate 7 Extreme

این تبلت قبلا با قیمت بالاتری به فروش می رسید ولی شرکت اچ پی تصمیم گرفت تا قیمت آن را به 180 دلار کاهش دهد. یک تبلت 7 اینچی با پردازنده چهار هسته ای Tegra 4 به همراه حافظه داخلی 16 گیگابایتی.

 

HP Slate 7 Extreme

HP 8

تبلتی دیگر از اچ پی با صفحه نمایش IPS هشت اینچی از نوع IPS. پشتیبانی از یک پردازنده چهار هسته ای به همراه حافظه داخلی 16 گیگابایتی از امکانات دیگر این دستگاه به شمار می رود. قیمت این دستگاه 170 دلار است.

 

HP 8

 

Asus MeMO Pad HD 7

تبلتی زیبا از اسوس با صفحه نمایش 7 اینچیT دوربین 5 مگاپیکسلی به همراه پردازنده چهار هسته ای و حافظه داخلی 8 گیگابایتی. قیمت این دستگاه در حدود 150 دلار است.

 

Asus MeMO Pad HD 7

 

LG G Pad 7.0

پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 400 به همراه یک صفحه نمایش 7 اینچی را در کنار قیمت 150 دلاری قرار دهید تا این دستگاه انتخاب معقولی به نظر برسد. دوربین سه مگاپیکسلی به همراه حافظه داخلی 8 گیگابایتی از دیگر امکانات این دستگاه به شمار می رود.

 

LG G Pad 7.0

 

Acer Iconia A1-830

یک تبلت اندرویدی از شرکت ایسر که با صفحه نمایش هشت اینچی IPS  و پردازنده اتم اینتل نظر هر کسی را به خود جلب می کند. این محصول با قیمت 150 دلار در بازار جهانی عرضه می شود.

 

Acer Iconia A1-830

 

Kindle Fire HD

تبلت 7 اینچی شرکت کیندل به قیمت 139 دلار! این دستگاه از پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1.5 گیگاهرتز پشتیبانی کرده و از امکانات جانبی خوبی برخوردار است. این دستگاه در دو نسخه 8 یا 16 گیگابایتی عرضه می شود.

 

Kindle Fire HD

 

HP 7 Plus

تبلت 7 اینچی 100 دلاری از اچ پی! پشتیبانی از یک پردازنده چهار هسته ای تنها نکته برجسته این دستگاه به شمار می رود.

 

HP 7 Plus

 

Toshiba Excite 7c

این دستگاه نیز از صفحه نمایش 7 اینچی به همراه پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی بهره می برد. حافظه داخلی آن 8 گیگابایت است و قیمتی که برای در نظر گرفته شده است 100 دلار است.

 

Toshiba Excite 7c

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست