ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





اندروید آبنبات چوبی یا همان نسخه 5 جدیدترین سیستم عامل ارائه شده از سمت غول جستجوی دنیا، یعنی گوگل است اما متاسفانه هنوز به یک نقطه و وضع پایداری از لحاظ کارایی نرسیده است. در واقع این گل سرسبد اندروید که کلی ویژگی های خوب را همچون کاربردی بودن و درعین حال زیبایی رابط کاربری ارائه کرده اما باتوجه به نوپا بودن خود هنوز از یکسری مشکلات رنج می برد که بعنوان آخرین مورد مشخص شده این سیستن عامل دارای مشکل نشت حافظه است که این موضوع باعث اشغال شدن شدید حافظه و بروز برخی تاثیرات منفی دیگر می شود. در اندروید نسخه 5.0.1 این اشکال باعث متوقف شدن برنامه های درحال اجرا شده و دائما باعث بارگذاری مجدد (Reload) صفحه خانه دستگاه اندرویدی می شود. در انجمن مسائل و مشکلات مربوط به اندروید، برخی از مدل های نکسوس مثل Nexus 7 (2013) ،Nexus 5 و Nexus 4 با مشکل جدی از این بابت مواجه شده اند.

 این باگ در مواردی باعث اشغال شدن رم دستگاه تا مقدار 1.2 گیگابایت می شود و این درحالیست که مقدار نرمال آن باید در حدود 500 مگابایت باشد. بنابراین به نظر مشکل خیلی جدی است و اگر برای فردی اتفاق بیافتد می تواند به اندازه کافی آزار دهنده باشد. البته در کنار این خبر بد باید خبری امیدوار کننده هم به شما بدهیم و آن اینکه گوگل دلیل مشکل را پیدا کرده و در به روز رسانی بعدی به احتمال خیلی زیاد دیگر از این باگ خبری نخواهد بود. مشکل بعدی این است که هنوز زمان ارائه این به روز رسانی جدید مشخص نشده و به نظر خیلی از کاربران بعید است که صرفا به خاطر همچین مشکلی سریعا یک به روز رسانی از طرف گوگل انجام شود. اخیرا شاهد عرضه اندروید 5.0.2 برای Nexus 7 2012 بودیم و باید تا ارائه نسخه 5.0.3 همچنان صیوری کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست