ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





امیدواریم شما به لپ تاپ های فوق باریک علاقه مند باشید، در غیر اینصورت باید با این موضوع کنار بیائید چون سال 2015 خیلی از مدل های معرفی شده با این طراحی وارد بازار خواهند شد. سامسونگ اخیرا از اولترابوک جدید خود با نام ATIV Book 9 پرده برداشته که ضخامتی در حدود 11 میلیمتر داشته و وزن آن هم فقط 950 گرم است. این مشخصات برای یک دستگاه 12.2 اینچی بسیار جمع و جور محسوب می شود و باید گفت این مدل باریکترین و سبکترین محصولی است که سامسونگ در رده نوت بوک های خود تا به امروز عرضه کرده است. همانند بسیاری از دستگاه های باریک که جدیدا درحال عرضه شدن هستند، سامسونگ Book 9 به یکی از پردازنده های جدید اینتل Core M مجهز شده که همین موضوع باعث شده تا به طراحی با این ضخامت دست یابد.


 

اولترابوک سامسونگ

علاوه بر مشخصات خوب طراحی، می توان از صفحه نمایش این محصول بعنوان یکی از بهترین مزیت های آن اشاره کرد. درکنار دقت تصویر 2560 در 1440 پیکسلی که برای دستگاهی در این ابعاد کاملا مناسب است، سامسونگ از یک حالت "کار در فضای باز" در این لپ تاپ استفاده کرده که با فعال شدن آن روشنایی صفحه نمایش از 350 نیت (nit) به 700 نیت می رسد. شاید لمسی نبودن این صفحه نمایش، یعنی چیزیکه امروزه به یک باید تبدیل شده تا یک ویژگی شاخص، یک امتیاز منفی برای آن تلقی شود. با توجه به روشنایی و دقت بالای صفحه نمایش این دستگاه باید از عمر باتری بالایی برخوردار باشد. البته به گفته خود سامسونگ عمر باتری این لپ تاپ تا 10 ساعت کار مداوم را تضمین می کند. همچنین به لطف وجود حالت ذخیره انرژی، مشابه همان چیزیکه در تلفن های هوشمند سامسونگ هم به چشم می خورد، می توان مدت زمان کارکرد دستگاه را بالاتر هم برد.

اولترابوک سامسونگ

همانند خیلی دیگر از مدل های مجهز به پردازنده های Core M، بوک 9 هم از سیستم بدون فن استفاده می کند که این به معنی بی صدا بودن آن در حالت استفاده است. حالا باید دید که این سیستم چگونه می تواند از عهده خنک کردن دستگاه در حالت زیر بار بودن بر بیاید. برنامه ریزی فروش این دستگاه برای سه ماهه اول 2015 می باشد و قرار است در دو مدل یکی مجهز به 4 گیگابایت حافظه و 128 گیگابایت درایو حالت جامد و با قیمت 1200 دلار و دیگری با پیکر بندی 8 گیگابایت حافظه و 256 گیگابایت درایو حالت جامد روانه بازار های فروش شود.

اولترابوک سامسونگ

علاوه بر این سامسونگ از سیستم All-in-One خود با نام ATIV One 7 رونمایی کرده که اولین محصول عرضه شده با صفحه نمایش منحنی در این رده می باشد. البته در نگاه اول ظاهر آن یکم عجیب به نظر می رسد و در واقع طراحی آن کاملا شبیه به تلویزیون ها و مانیتورهای منحنی سامسونگ است با این تفاوت که قسمت پشتی آن به خاطر قرار گرفتن سخت افزار های داخلی، ضخیمتر می باشد.

All in one خمیده سامسونگ

این دستگاه از لحاظ سخت افزاری به پردازنده اینتل Core i5، هشت گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت هارد دیسک با سرعت 5400 دور در دقیقه مجهز شده و ابعاد صفحه نمایش آن 27 اینچ و با دقت تصویر فول اچ دی می باشد و همچنین پنل استفاده شده در آن از نوع TN است که شاید به همین دلیل در مقایسه با پنل های IPS، از زاویه دید خیلی خوبی برخوردار نباشد. ولی یکی از نقطه قوت های صفحه نمایش های منحنی، بهبود زاویه دید از گوشه ها می باشد که شاید تا حدودی نقص پنل را پوشش دهد. این محصول هم با قیمتی در حدود 1300 دلار در سه ماهه اول 2015 وارد بازارهای فروش می شود.

All in one خمیده سامسونگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست