ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





سیستم عامل اندروید

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ
دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید
خالق سیستم عامل اندروید
اندی روبین در منطقه چاپاکو در ایالت نیویورک آمریکا در سال ۱۹۶۲ به دنیا آمد. پدرش روانشناس بود و با توجه به علایقی که داشت یک شرکت تجاری کوچک با هدف خلق تصاویری از جدیدترین گجت های الکترونیک راه‌اندازی کرد بنابراین اطراف اندی همیشه پر از تصاویر این وسایل بود. اندی روبین در کالج Utica در شهر نیویورک در رشته کارشناسی نرم افزار در سال ۱۹۸۶ فارغ التحصیل شد.
اندری روبین پتنت های زیادی را به ثبت رسانده و ایشان از بنیانگذاران شرکت اندروید بود که یکی از محصولاتش سیستم عامل اندروید بود که بعدها توسط شرکت بزرگ گوگل خریداری شد.
وی تا ماه مارس ۲۰۱۳، سمت "معاون ارشد " بخش موبایل و محتویات دیجیتالی در گوگل را داشت که پروژه توسعه سیستم عامل متن باز اندروید برای تلفن‌های همراه را رهبری می‌کرد.

معرفی سیستم عامل متن باز اندروید
کلمه اندروید به معنی "روبات انسان نما" است و شاید علت این وجه تسمیه هم علاقه زیاد آقای روبین به روبات ها بوده است.
در نوامبر سال 2007 گروهی از تولید کنندگان مطرح تجهیزات الکترونیکی همچون موبایل و تجهیزات بی سیم به علاوه یکسری از شرکت های نرم افزاری که از آن جمله می توان به گوگل اشاره کرد که در ابتدا 34 شرکت بودند و سال به سال به تعداد اعضا افزوده شد، در کنار یکدیگر جمع شده و کنسرسیومی را تشکیل دادند که هدف آن ایجاد یک سیستم عامل موبایل Open Source بود تا از این طریق بتوانند هزینه های تولید اپلیکیشن های موبایل را کاهش دهند.
در حقیقت از آنجا که شرکت گوگل در این کنسرسیوم رویکردی نرم افزاری داشت و از سوی دیگر صاحب اصلی این سیستم عامل هم محسوب می شد، به عنوان رهبر اصلی این سیستم عامل جدید انتخاب گردید.
دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید

دوره آموزش رایگان برنامه نویسی اندروید

دوره آموزش رایگان توسعه اپلیکیشن برای سیستم عامل Android که پیش از این در سایت نردبان منتشر می‌شد دربرگیرنده مفاهیم پایه‌ای توسعه اپ برای سیستم عامل متن باز Android است که از آن جمله می‌توان به ساختار یک پروژه اندرویدی، نحوه ساخت ماشین مجازی، آشنایی با انواع Layoutها، آماده سازی محیط برنامه نویسی اکلیپس، درک واحدهای اندازه‌گیری در سیستم عامل اندروید و … اشاره کرد.
تا حد ممکن سعی شده تا مفاهیم طراحی اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید در قالب پروژه های کوچک و قابل استفاده آموزش داده شوند تا مفاهیم تدریس شده هرچه بیشتر برای کاربران دوره قابل فهم گردند.

آموزش 1. مقدمه و آشنایی با محیط های برنامه نویسی اندروید
آموزش 2. آشنایی با ساختار و اجزای تشکیل دهنده سیستم عامل اندروید
آموزش 3. آشنایی با API های اندروید
آموزش 4. نحوه نامگذاری پکیج ها در اندروید
آموزش 5. آماده سازی محیط برنامه نویسی اندروید استودیو
آموزش 6. ساخت اولین پروژه در اندروید استودیو
آموزش 7. آماده سازی محیط برنامه نویسی اکلیپس برای توسعه اندروید
آموزش 8. ساخت اولین پروژه در اکلیپس
آموزش 9. بررسی فولدرهای src و gen
آموزش 10. بررسی فولدرهای Android و assets و libs و bin
آموزش 11. بررسی فولدر res
آموزش 12. آشنایی با نحوه ساخت فولدر و فایل جدید در اپلیکیشن و آشنایی با نحوه بومی سازی یک اپلیکیشن
آموزش 13. بررسی دو فایل بسیار مهم در توسعه اپلیکیشن اندرویدی
آموزش 14. طراحی layout برای دستگاه هایی با اندازه صفحه متفاوت
آموزش 15. طراحی layout برای دستگاه هایی با صفحه نمایش هایی با Density متفاوت
آموزش 16. آشنایی با واحدهای اندازه گیری در سیستم عامل اندروید
آموزش 17. نحوه ساخت یک دستگاه اندرویدی مجازی برای تست کردن اپلیکیشن
آموزش 18. اجرای Emulator و تست کردن اولین پروژه در آن
آموزش 19. اجرای اولین پروژه خود روی یک تلفن همراه واقعی
آموزش 20. شخصی سازی محیط برنامه نویسی اکلیپس برای کاربری آسانتر
آموزش 21. چرا می بایست کار با اندروید استودیو را فرا گرفت ولی نمی بایست با آن کار کرد
آموزش 22. نحوه ساخت ماشین مجازی در اندروید استودیو
آموزش 23. آشنایی با پنجره های مورد استفاده در برنامه نویسی در اندروید استودیو
آموزش 24. اصول طراحی Launcher Icon
آموزش 25. آشنایی با محیط فتوشاپ و ایجاد یک Template برای Launcher Icon
آموزش 26. شخصی سازی Launcher Icon اولین پروژه اپلیکیشن اندرویدی
آموزش 27. بررسی اجزای تشکیل دهندۀ Activity اصلی یک اپلیکیشن
آموزش 28. آشنایی با فایل XML در طراحی UI اپلیکیشن
آموزش 29. بررسی TextView
آموزش 30. بررسی فایل strings.xml در فولدر values
آموزش 31. نحوه نامگذاری String ها در یک اپلیکیشن
آموزش 32. آشنایی با واحد شمارش Hexadecimal
آموزش 33. به کار گیری واحد Hexadecimal در تولید رنگ
آموزش 34. نحوه ذخیره سازی پروژه ها در اکلیپس
آموزش 35. آشنایی با LinearLayout در اندروید
آموزش 36. آشنایی با RelativeLayout در اندروید
آموزش 37. معرفی دکمه و نحوه ایجاد آن در یک اپلیکیشن
آموزش 38. تغییر برخی خصوصیات اصلی یک دکمه
آموزش 39. شخصی سازی ظاهر یک دکمه
آموزش 40. آموزش ساخت اپلیکیشن ذکر شمار (قسمت اول) ساخت آیکان و رابط گرافیکی اپلیکیشن
آموزش 41. آموزش ساخت اپلیکیشن ذکر شمار (قسمت دوم) نحوه وارد کردن متون فارسی به اپلیکیشن
آموزش 42. آموزش ساخت اپلیکیشن ذکر شمار (قسمت سوم) نحوه به کارگیری TextView ها در اندروید
آموزش 43. آموزش ساخت اپلیکیشن ذکر شمار (قسمت چهارم) معرفی متدهای مرتبط با کلاس Button در اندروید
آموزش 44: نحوه به روز رسانی متن داخل یک TextView
آموزش 45: نحوه گرفتن اطلاعات از یک EditText (قسمت اول)
آموزش 46: نحوه گرفتن اطلاعات از یک EditText (قسمت دوم)
آموزش 47: معرفی کلاس Intent در سیستم عامل اندروید
آموزش 48. آشنایی با بخش های Action و Data در کلاس Intent
آموزش 49. آشنایی با بخش های Extras ، Category و Flags در کلاس Intent
آموزش 50. معرفی Explicit Intent ها در سیستم عامل اندروید
آموزش 51. نحوه ساخت Activity های جدید به منظور عملی ساخت Intent ها (بخش اول)
آموزش 52. نحوه ساخت Activity های جدید به منظور عملی ساخت Intent ها (بخش دوم)
آموزش 53. به کار گیری از Explicit Intent ها در یک پروژه واقعی
آموزش 54. معرفی Implicit Intent ها در سیستم عامل اندروید
آموزش 55. معرفی متدهای مرتبط با Implicit Intent ها
آموزش 56. به کارگیری متد setAction در Implicit Intent ها
آموزش 57. به کارگیری متد addCategory در Implicit Intent ها
آموزش 58. به کارگیری متدهای مرتبط با Data و Flag در Implicit Intent ها
آموزش 59. نحوه وارد کردن یک عکس داخل پروژه (آموزش Splash Screen قسمت اول)
آموزش 60. نحوه قرار دادن یک عکس روی رابط کاربری (آموزش Splash Screen قسمت دوم)
آموزش 61. استفاده از کلاس های Thread و Intent به منظور تکمیل پروژه (آموزش Splash Screen قسمت سوم)
آموزش 62. اضافه کردن موسیقی به اپلیکیشن خود
آموزش 63. آشنایی با Lifecycle در سیستم عامل اندروید
آموزش 64. آشنایی با متدهای مرتبط با Lifecycle
آموزش 65. بررسی متدهای مختلف مرتبط با کلاس Log اندروید
آموزش 66. ساخت پروژه BMI (قسمت اول)
آموزش 67. ساخت پروژه BMI (قسمت دوم)
آموزش 68. ساخت پروژه BMI (قسمت سوم)
آموزش 69. ساخت پروژه BMI (قسمت چهارم)
آموزش 70. ساخت پروژه BMI (قسمت پنجم)
آموزش 71. ساخت پروژه BMI (قسمت ششم، پایان پروژه)
آموزش 72. ساخت پروژه صدای اگزوز (قسمت اول)
آموزش 73. ساخت پروژه صدای اگزوز (قسمت دوم)
آموزش 74. ساخت پروژه صدای اگزوز (قسمت سوم)
آموزش 75. ساخت پروژه صدای اگزوز (قسمت چهارم، پایان پروژه)
آموزش 76. نحوه از بین بردن یک Activity تحت پروژه DirectMate (قسمت اول)
آموزش 77. تکمیل کدهای فایل second_activity.xml در پروژه DirectMate (قسمت دوم)
آموزش 78. آشنایی با متد ;()equalsIgnoreCase در پروژه DirectMate (قسمت سوم)
آموزش 79. اضافه کردن منو به اپلیکیشن DirectMate (قسمت چهارم)
آموزش 80. اضافه کردن عکس به آیتم های یک منو در پروژه DirectMate (قسمت پنجم)
آموزش 81. نحوه implement کردن در اپ های اندرویدی در قالب پروژه SimpleCal (قسمت اول)
آموزش 82. کاربرد دستورات switch در پروژه های اندرویدی در قالب پروژه SimpleCal (قسمت دوم)
آموزش 83. Debug کردن پروژه SimpleCal و معرفی کلاس Toast اندروید (قسمت سوم)
آموزش 84. اضافه کردن عملکردهای جمع، تفریق و تقسیم به پروژه SimpleCal (قسمت چهارم)
آموزش 85. نحوه تغییر رنگ دکمه به محض کلیک شدن روی آن
آموزش 86. آشنایی با ScrollView در اندروید
آموزش 87. آشنایی با RelativeLayout در اندروید


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست