ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





با نزدیک شدن به کنگره‌ی موبایل بارسلون، شایعات نیز در مورد گوشی‌های‌هوشمندی که احتمالا در این رویداد معرفی خواهند شد، بیشتر می‌شود. اکسپریا Z4 از جمله‌ی محصولاتی است که احتمالا در کنگره‌ی بارسلون معرفی خواهد شد. آخرین شایعه حکایت از این دارد که این گوشی‌هوشمند در دو نسخه با صفحه‌ی نمایش QHD‌ و FHD با بدنه‌ی فلزی براق روانه‌ی بازار خواهد شد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط یک منبع تایوانی، سونی اکسپریا Z4 را در دو نسخه‌ی FHD و QHD، با مقاومت بیشتر در برابر آب و گردو غبار و همچنین بدنه‌ی فلزی براق روانه‌ی بازار خواهد کرد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که نمونه‌ی مجهز به صفحه‌ی نمایش QHD روانه‌ی بازار آمریکا خواهد شد و سایر بازار‌ها میزبان نمونه‌ی فول اچ‌دی خواهند بود. از جمله‌ی اطلاعات دیگری که شایع شده، بهبود مقاومت این محصول در برابر آب و گردو غبار است که در نتیجه‌ی آن دیگر نیازی به استفاده از پوشش‌های پلاستیکی برای پوشاندن پورت‌ها و منافذ نخواهد بود. در صورتی که سونی گوشی‌هوشمند خود را با استاندارد بهتر، یعنی پوشش غیرپلاستیکی معرفی کند، ژاپنی‌ها یک قدم دیگر به بهبود الگوی طراحی خود، آمنی‌بالانس نزدیک‌تر خواهند شد.

استفاده از فلز براق نیز می‌تواند به زیباتر شدن این محصول بیش از پیش کمک کند. به‌نظر می‌رسد سونی این محصول را نیز در رنگ‌های مختلف همچون نسخه‌های پیشین در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست