ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





انتظار نداریم که ال جی از جی 4 در کنگره‌ی جهانی موبایل رونمایی کند اما بدون شک این گوشی در حال ساخت است و انتظار داریم در نیمه‌ی اول سال جاری میلادی رونمایی شود. طی دو روز گذشته، شاهد شایعاتی در باره‌ی LG G4 بودیم که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.


جی ۳ یکی از موفق‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار به حساب می‌آید. ال‌جی از طراحی اختصاصی خود به همراه سخت‌افزار روز دنیا در این گوشی بهره برد و قیمت مناسب و رقابتی را برای آن در نظر گرفت. اعتماد کاربران نیز رفته رفته به این برند بیشتر می‌شود و نگاهی مثبت به آن‌ها پیدا کرده‌اند. حال اطلاعاتی در باره‌ی G4، پرچمدار امسال ال‌جی فاش شده است که در آن‌ها به پردازنده‌ی Snpadragon 810 اشاره شده است. دور ذهن نیست که جی ۴ به این پردازنده مجهز شود چرا که انتظار می رود امسال اکثر پرچمداران اندرویدی از این پردازنده استفاده کنند. از طرفی از آنجایی که ال جی در گوشی خمیده‌ی G Flex 2 از پردازنده‌ی S810 استفاده کرده، شک نداریم که حداقل پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای جی ۴ همان S810 خواهد بود.

اما نکته‌ی عجیب در شایعات که پیش از نیز شنیده بودیم، امکان اضافه کردن قلم استایلوس به جی ۴ است که این گوشی را وارد رقابت با گلکسی نوت ۴ سامسونگ می‌کند. گفته می‌شود نام این قلم G Pen خواهد بود.

در این گزارش آمده که ال‌جی دوربین ۱۳ مگاپیکسل بکار رفته در جی ۳ را به ۱۶ مگاپیکسل در جی ۴ ارتقاء می‌دهد. خوشبختانه لرزش‌گیر اپتیکال و فوکوس لیزری در این گوشی نیز حفظ می‌شود.

امروز شایعات تازه‌ای از گلکسی اس ۶ سامسونگ نیز فاش شد که در آن به صفحه نمایش QHD (احتمالا ۵.۳ اینچ) اشاره شده بود. از آنجایی که جی ۳ به نمایشگر QHD مجهز شده، انتظار می‌رود جی ۴ هم از همین رزولوشن بهره ببرد.

lg g3

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست