ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





تصاویری از خودروهای ارائه شده در نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2015 (دانلود کنید) مطلب ویژه

دیروز بود که تصاویری از نسل جدید Ford GT قرار دادیم که به تازگی در نمایشگاه اتومبیل دیترویت به نمایش گذاشته شده بود. این نمایشگاه که مدتی بعد از CES در شهر دیترویت برگزار می شود هرساله پذیرای افراد زیادی است که از گوشه کنار دنیا برای دید محصولات جدید شرکت های بزرگ خودروسازی به این نمایشگاه می ایند. در این نمایشگاه محصولات جدیدی که شرکت ها قرار است در سال جاری ارائه کنند را به نمایش می گذارند. از این رو این نمایشگاه برای فعالان این صنف از اهمیت بالایی برخوردار است.

از آن جایی که می دانیم خودرو و مسائل مرتبط به آن کم و بیش برای همه افراد جذاب است تصمیم گرفتیم مجموعه ای از تصاویر خودروهای رونمایی شده در این نمایشگاه را در یک فایل فشرده برای دانلود قرار دهیم. هدف ما دیدن محصولات جدید و آشنایی با آنها است و برای تصاویر با کیفیت بالا باید با استفاده از اسم تصاویر این کار را بکنید چون اگر می خواستیم این تعداد تصویر را با کیفیت بالایی بگذاریم دوستان با این وضع پهنای باند ما را می کشتند! برای راحتی نام هر مدل به عنوان اسم آن قرار داده شده است تا امکان شناخت نام راحت باشد. امیدواریم این مطلب مورد توجه دوستان قرار بگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست