ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





ورژن جدید زره پوش مرسدس G63 AMG

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۱۵ ق.ظ

وقتی که ضدگلوله کافی نیست : نگاهی به نسخه Inkas، ورژن جدید زره پوش مرسدس G63 AMG


مرسدس بنز کلاس جی (Mercedes-Benz G-Class) خودرویی است که از سال ۱۹۷۹ تا کنون در گراتس، اتریش و مکزیک تولید شده‌است. این خودرو در دهه ۱۹۷۰ به پیشنهاد محمدرضا شاه پهلوی به عنوان یک خودرو نظامی پشتیبانی چندمنظوره در شرکت مرسدس بنز طراحی شد و در سال ۲۰۱۱ نیروهای مسلح حداقل ۶۳ کشور دنیا از جمله ارتش آلمان، نیروی زمینی کانادا و تفنگداران دریایی آمریکا از این خودرو استفاده می‌کنند.

حال، آیا شما مرسدس بنز G Class سال گذشته را به یاد دارید؟این خودرو همان نیست.این یک نسخه ویژه است! با ما همراه باشید.

مرسدس Inkas G63 ممکن است نسخه های مشابه زیادی داشته باشد.اما این نسخه مخصوص با کارهای محدود بیشتری که برروی آن انجام شده باعث شده است که مشابه آن وجود نداشته باشد.کارهایی که تیم سازنده از تورنتو کانادا برروی آن انجام داده است.

مرسدس G63 که یک خودروی SUV است شامل امکانات امنیتی جالبی چون بدنه تقویت شده ضد نارنجک، مخزن سوخت عایق بندی شده، پنجره هایی غیرقابل نفوذ و پنل هاییست که میتواند به صورت اتوماتیک آتش های ناشی از انفجار را خاموش کند.

حالا یک نسخه خاص تر از همین مرسدس تولید شده که آپدیتی برای این خودرو در سال 2015 است.در این خودرو رنگ مشکی مات به بدنه زیبایی خاصی بخشیده است.همچنین چرخ ها هم حالا به رنگ سیاه و سفید درامده که زیبایی خاصی به خودرو و بدنه آن داده است.

اما باز هم امنیت در این خودرو و در این ورژن بالا رفته است.این خودرو در این ورژن به یک سیستم اگزوز داخلی مجهز شده است که میتواند تنها در یک دقیقه کلیه گازهای سمی داخل کابین را به خارج هدایت کند.

inkas_upgraded-armored-limo_g63-1-970x548-c

با وجود این قابلیت های جالب نظامی، داخل این خودرو بیشتر شبیه هتل های پنج ستاره است!صندلی های این خودرو از چرم دست ساز ساخته شده و خط چوب منحنی داخل کابین ظرافت و زیبایی خاصی به داخل کابین داده است.داخل کابین و امکانات و کیفیت مواد استفاده شده در آن به قدری بالاست که باید بگوییم که نمونه مشابه آن را تنها میتوانید در خودروهای بنتلی و رولزرویس مشاهده کنید.

صندلی راننده فوق العاده بوده و قابل سفارش دادن است..همچنین این خودرو مجهز به یک یخچال فریزر کامل است.در کنار این تلویزیون LED به همراه سیستم های ماهواره ای از این خودرو یک هتل کامل می سازد.

اما برای این همه لوکس بودن و امنیت بالا چقدر باید هزینه کنید؟!باید بگوییم که قیمت این خودروی استثنایی 1 میلیون دلار است و ترجیحا بهتر است که از یک حساب بانکی مخفی در سویس آن را پرداخت کنید.

بیایید با هم  به یک تور تصویری جذاب در مورد این خودروی رویایی همراه شویم :

mercedes-g63-limo-251-970x548-c

inkas_mercedes-g63_limo_exterior-2-970x548-c

mercedes-g63-limo-061-1-970x548-c

mercedes-g63-limo-167-970x548-c

mercedes-g63-limo-075_2-970x548-c

mercedes-g63-limo-188-1-970x548-c

mercedes-g63-limo-194-1-970x548-c

mercedes-g63-limo-285-970x548-c


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست