ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





ال جی Snapdragon 810 را کنار گذاشت!

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ق.ظ


url

به نظر می رسد تا اواسط ماه مارس امسال هر روز یک خبر و یک موضوع داغ در مورد اسنپ درگون 810 و مشکلات آن منتشر شود! دیگر لازم نیست بگوییم که سامسونگ از این چیپست در گلکسی اس 6 استفاده نخواهد کرد و اینکه دلیل این موضوع، داغ کردن بیش از حد این چیپست است. اما تا کنون شرکت های دیگر به جز سامسونگ قصد داشتند تا از این پردازنده در پردازنده های خود استفاده کنند ولی به نظر می رسد که کم کم دیگران نیز دارند به این نتیجه می رسند که شاید بهتر باشد از چیپست دیگری استفاده کنند!

شاید به خاطر داشته باشید که نام چیپست های اختصاصی الجی NUCLUIN بوده است و این شرکت از این چیپست ها در تعداد کمی از محصولات خود، مانند نسخه ی مخصوص کره ی جی 3 استفاده کرده است. ولی این پردازنده دارای مشکلات متعددی از جمله داغ کردن بیش از حد بود که منجر به این شد که فروش این نوع دستگاه ها کاهش یابد.

اکنون اخباری منتشر شده است که الجی تصمیم دارد که استفاده از اسنپ درگون 810 را کنار بگذارد و از چیپست های اختصاصی خود در محصولات آینده ی خود استفاده کند. اما بسیار بعید است که این چیپست نیز NUCLUIN باشد زیرا تا کنون شرکت الجی هیچ اطلاعاتی در مورد چگونگی چیپست های اختصاصی آتی خود منتشر نکرده است و همه چیز در سکوت پیش رفته است. اما اخبار منتشر شده تا کنون حاکی از این هستند که این چیپست، 8 هسته دارد و همچنین دارای پردازش 64 بیتی است. پس انتظار می رود که ال جی نیز مانند سامسونگ، اهداف بلندی در تولید چیپست های اختصاصی در سر داشته باشد.

در حال حاضر باید صبر کرد و دید که در آینده چه اطلاعات دیگری در مورد چیپست اختصاصی شرکت ال جی منتشر خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا روی آوردن الجی به استفاده از چیپست های ساخت خود در پرچمداران آینده ی این شرکت کار درستی است؟ بخش نظرات با شما!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست