ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





HTTP/2 با ویژگی هایی جدید از راه می رسد

پنجشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۳ ق.ظ

HTTP یکی از اساسی ترین استانداردهای موجود در دنیای اینترنت، پس از 16 سال بازنشسته می شود. با معرفی HTTP/2 به عنوان استاندارد جدید، باید فضای وب را با ظاهر و چهره ای جدید ببینیم.

بنا به خبرهای منتشر شده کار طراحی و برنامه نویسی این استاندارد امروز به پایان رسیده است و هم اکنون گروه پشتیبان از HTTP/2 در حال انجام اصلاحات و ویرایش های پایانی آن هستند. پس از پایان این مراحل استاندارد جدید HTTP 2 می تواند در همه مرورگرها و سرویس های وب مورد استفاده قرار بگیرد.

HTTP/2 اولین آپدیت Hypertext Transfer Protocol از سال 1999 تا به کنون خواهد بود. هنگامی که در سال 1999 استاندارد HTTP 1.1 برای اولین بار معرفی شد توانست ویژگی های بسیار قدرتمندی را به فضای وب اضافه کند. این استاندارد سبب شد که صفحات وب با سرعت بیشتری بارگذاری شوند. HTTP 1.1 همچنین به واسطه تسهیل انتقال اطلاعات از سرورها به کامپیوترها، ارتباطات بهتری را فراهم کرد. حافظه کش نیز برای اولین بار توسط این استاندارد تعریف شد تا مرورگرها در هنگام فراخوانی دوباره اطلاعات نیازی به اتصال به سرور نداشته باشند.

این استاندارد جدید می تواند مشکلی که کاربران و مدیران سالها با آن روبرو هستند را رفع کند. در حال حاضر سرور ها در هنگام پاسخگویی به چندین درخواست همزمان دچار مشکل هستند و این موضوع می تواند سبب ایجاد باگ در مراحل مختلف انجام کار سرورها شود. استاندارد جدید HTTP/2 با استفاده از قابلیت Multiplexing (پاسخگویی همزمان به چندین درخواست مختلف) می تواند در آن واحد به بسیاری از درخواست ها و ارتباط ها پاسخ دهد. HTTP/2 همچنین با رابط کاربری برنامه های مختلف بهتر ارتباط برقرار می کند و به آنها اجازه می دهد تا محدوده کد بندی اطلاعات و همچنین بازخوانی آنها وسیع تر شود.

گوگل اخیراً اعلام کرده است که در اسرع وقت مرورگر کروم را به استاندارد HTTP/2 مجهز خواهد کرد تا بدین وسیله هم سرعت بارگذاری اطلاعات این مرورگر افزایش پیدا کند و هم استفاده از این استاندارد با سرعت بیشتری توسعه یابد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست