ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنز/ من همیشه در صحنه 15 جلد پرونده دارم

محمد رضا احمدی

من "همیشه در صحنه" 15 جلد پرونده دارم !

  در پی اظهارات متهم پرونده تامین اجتماعی ( س . م ) که گفته است پرونده اش حجیم نیست "همیشه در صحنه " 

در مصاحبه مطبوعاتی با رسانه ها اعلام کرد :

" مال من اما حجیم است ... من - همیشه در صحنه - 15 جلد پرونده دارم "

او در پاسخ به خبرنگاری در مورد عناوین و موارد این پرونده  گفت: حال داری ها؟ 15 جلد عناوینش 15 ساعت طول

میکشه بحث حقوقیه .. اخبار 20:30 که نیست دو سوت بگیم تموم بشه یکی از خبر نگاران نیز در مورد اینکه حالا

با 15 جلد پرونده می خواهید چه کنید و نظرتان چیست ؟  که همیشه در صحنه گفت : می برم خانه و از آن به جای چهار پایه

 برای دسترسی به کابینت های ردیف بالای آشپزخانه استفاده می کنم چون من قدم کوتاه است .

خبرنگار دیگری پرسید : پس تکلیف واگذاری زمین های اطراف کهریزک چه می شود ؟ وی در پاسخ به این سوال گفت: نمی دانم

اسم  این جایی که می گویید نشنیده ام و کلا" سر کار هستید !! وی اضافه کرد  اینها همه سیاسی کاری و سیاه نمایی و 

عملیات  روانی است تا حال ما را بگیرند.. که نمی توانند و بر عکس خودشان خوب می دانند که من می توانم حالشان را بگیرم

و به جای 15 جلد  50 جلد اتهام تولید کنم تا همه شان بروند توی قوطی !

وی در پاسخ به سئوالی دیگر در ارتباط با "  ب . ز " و پرونده مربوطه اظهار بی اطلاعی کرد اما خبرنگار با اشاره به سخنان

اخیر یکی از نمایندگان که عضو گروه بررسی تخلفات این پرونده هست در مورد چک های رد و بدل شده گفت : " چی؟! چک ؟

کدوم چک؟ ما یک ستاره در آسمان نداریم .. چکم کجا بود ... چک می خوام چه کنم  من تنها اتهامم همیشه در صحنه بودن است و

اصلا" این وصله ها با صد من سریش هم به ما نمی چسبد و همان 15 جلد پرونده سازی ما را بس و می بینید که حجیم است و

حالا حالا ها کار دارد . در پایان وکیل "همیشه در صحنه " گفت : قسمت بیست و سوم از سری مصاحبه های موکلم ماه آینده در

همین زمان و مکان برگزار خواهد شد و این بار ما از رسانه های خارجی هم دعوت کرده ایم تا این داستان جذاب را دنبال کنند.

و البته ترتیبی اتخاذ شده تا این نشست خبری با سریال تلویزیونی " فاطما گل " همزمان پخش نشود !


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست