ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





خطاهای زمان نصب پیش نمایش ویندوز ده موبایل

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۱ ب.ظ

این روز ها مایکروسافت با گذشته اش بسیار تفاوت کرده و دست به کار هایی می زند که نشان از دمیدن روحی تازه در آن دارد. از جمله جرکت های جالب این کمپانی ارائه ویندوز ده به عنوان پلنفرمی یکپارچه برای پلتفرم های مختلف کاری است تا کاربر یک تجربه یکسان روی دستگاه های مختلف مجهز به ویندوز داشته باشد. آپدیت اولیه ویندوز ده برای برخی از گوشی ها قابل استفاده است، اما هنوز این آپدیت مشکلات و باگ های زیادی دارد. آنچه در ادامه خواهید دید، لیستی از باگ های مختلفی است که پس از به روز رسانی به ویندوز ده موبایل ممکن است مشاهده کنید.

خوشبختانه برخی از آنها دارای راه حل هستند (که البته برخی از آن ها کمی احمقانه ممکن است به نظر برسد!) و برخی دیگر نیز هنوز راه حلی برایشان معرفی نشده است. همچنین مایکروسافت امکانی فراهم کرده تا کاربران بتوانند برخی از خطاهایی که هنوز شناخته نشده اند را از طریق سایت مایکروسافت به اطلاع این کمپانی رسانده و در برطرف کردن آن ها سهیم شوند.

مشکل

راه حل

زنگ هشدار های تنظیم شده پس از به روز رسانی از بین رفته اند. باید همه آن ها را دوباره به صورت دستی تنظیم کنید.
 نمیتوانم VPN را تنظیم کنم. در حال حاضر این قابلیت قابل استفاده نیست اما قرار است در به روز رسانی های آینده فعال شود.
 برخی از زبان ها را نمیتوان روی گوشی نصب کرد. این مسئله به خصوص در گوشی های سری US دیده می شود. نرم افزار Windows Insider را باز کرده و دوباره Insider Slow/Fast را انتخاب کنید. به احتمال زیاد حالا می توانید پکیج زبان های دیگر را نصب کنید.
زمانی که می خوام از نرم افزار Photos عکس به ایمیل، OneNote یا فیسبوک اضافه کنم با خطا مواجه می شوم. دوباره امتحان کنید! آنقدر این کار را انجام دهید تا بالاخره موفق به افزودن فایل تصویری شوید!
تنظیمات Quiet Hours درست عمل نمیکند. فعلا راه حلی وجود ندارد!
نرم افزار ها در بخش Battery Saver نمایش داده نمی شود. فعلا راه حلی وجود ندارد!
در زمان ریکاور کردن دستگاه تنظیمات خودکار APN به هم میریزد. فبل از ریکاور کردن تنظیمات را یادداشت کرده و در صورت نیاز آنها را به صورت دستی وارد کنید.
Data Roaming فعال است، اما انتقال دیتا صورت نمی گیرد. تنظیمات Data Roaming را یکبار روشن و خاموش کنید. به احتمال زیاد این مشکل برطرف خواهد شد.
زمانی که هدست بلوتوث به گوشی متصل است، فیلم ها کند پخش می شود. از یک هدست کابلی برای گوش دادن به صدای فیلم استفاده کنید.
اتصال بین گوشی و دستبند هوشمند Microsoft Band برقرار نمی شود. پس از آپدیت به ویندوز 10، یکبار دستبند را Un-Pair و دوباره Pair کنید.
تمام تنظیمات DataSense ریست شده است. چاره ای نیست. پس از ریست شدن ادامه کار ثبت تاریخچه انتقال دیتا به درستی صورت خواهد گرفت.
گاهی اوقات نمیتوان تصویر صفحه قفل را تغییر داد. دوباره تلاش کنید!
برخی از Playlist ها در نرم افزار پخش موسیقی با مشکل مواجه شده اند. فعلا راه حلی وجود ندارد!
کاشی مربوط به Cortana و Setting از صفحه Home حذف شده اند. باید دوباره آن ها را به صورت دستی روی صفحه قرار دهید.
پس از به روز رسانی تنظیمات Wi-Fi از بین رفته اند. باید دوباره به صورت دستی این تنظیمات را وارد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست