ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنز/ انشا:بابای ما خیلی حواسش بود!

 عباس جوادی

 

همسایه ی ما می گوید بابای ما خیلی آدم پیشرفته ای بود.او همیشه به ما میگفت که پسر جان آدم همیشه باید از موقعیت ها استفاده کند و گرنه موقعیت ها از او استفاده میکنند.

همسایه ی ما میگوید بابای ما خیلی انسان توداری بود.او آنقدر تو دار بود که کلی پول را بالا کشیده و هنوز کسی نمیداند این همه پول را کجایش جا داده.

همسایه ی ما میگوید بابای ما خیلی حواسش بود.او همیشه حواسش بود تا حواس بقیه را به چیز دیگری پرت کند و خودش حواسش به جیب بقیه بود.

همسایه ی ما میگوید بابای ما خیلی دست فرمونش خوب بود.او آنقدر رانندگی اش خوب بود که بهش کلی دلار میدادن که برود پخش کند و بابای ما میرفت همه اش را پخش نمی کرد.

همسایه ی ما می گوید بابای ما خیلی کارآفرین بود.او همیشه اعتقاد داشت باید همه را گذاشت سرکار.از بس همه را گذاشت سرکار شد کارآفرین برتر و به او جایزه دادند.

همسایه ی ما می گوید بابای ما خیلی تردستی بلد بود.حتی یکبار چند نفت کش را فرستاد یه جایی که یه کاری کنند اما الان دو سال است که همه میخواهند بفهمند چه کار کرده،اما نمیشود.او از دیوید کاپرفیلد هم بهتر است.چون او دو میلیارد دلار را غیب کرد و هیچ کس نمی داند کجاست حتی خودش.

همسایه ی ما می گوید بابای ما خیلی خارج را دوست داشت.بابای ما همیشه یه پایش این ور بود یه پایش آن ور.اما دیگه این آخری ها شور اش را درآورده بود واسه ی همین اینقد پایش کشیده شد که ...

همسایه ی ما می گوید بابای ما از سلول اش راضی نیست و میگوید سلول بقلی ها تلویزیونشان 42 اینچ است مال ما 41 اینچ است.

همسایه ی ما خیلی بابای ما را دوست داشت اما نفهمیدیم چرا خودش را چند روز پیش آمدند بردند پیش بابای ما.

 تلویزیون هی میگفت م.ر امروز رفت اوین!ما که نفهمیدیم منظورشان کیست.

 =======================

طنز/ من به بدبختی خود کاملا اذعان دارم!

 مجید مرسلی در این قطعه شعر طنز به حال و هوای این روزهای مردم و فضای شب عید پرداخته است.

عید می آید و من غصه فراوان دارم
همه شادند ولی من دل سوزان دارم
گاه عیش است و به گلگشت بباید رفتن
با من از دشت مگو، سر به بیابان دارم
موسم خانه تکانیست و با حال نزار
با تی و دسته ی جاروست که پیمان دارم
دیگران در پی تعویض اُتل می کوشند
من ولیکن به دلم حسرت پیکان دارم

با جناقم دو سبد پسته خندان دارد
من هم آری دو عدد دیده گریان دارم
مانده ام تا شب عیدی به کجا در بروم
استرس کشته مرا ترس ز مهمان دارم
می رسد قوم تتار از فک و فامیل و غریب
غارت سفره مگو، بیم من از جان دارم
رفقا "چینج" کنند ارض به پوند و به دلار
من ته جیب دو تا اسکن تومان دارم

دوستان عزم سفر سوی پاتایا دارند
من به دل آرزوی خطه ی گیلان دارم
صحبت از شیرینی و قیمت آجیل مکن
طاقتم نیست به سر حال دوران دارم
وقت آگاهی ِ از قیمت اجناس و لباس
من به بدبختی خود کاملا اذعان دارم
هرچه یک سال پس انداز نمودم چون برق
رفت از دست ِمن و حال پریشان دارم

زن و فرزند به یک سو، غم مهمان به درک!
وای، بر دوش خودم عیدی مامان دارم
سر هر سفره مهیاست پلو با ماهی
شب عیدی من ِ بیچاره فقط نان دارم
خورده کفگیر ته دیگ خدارا مددی
جای شکر است که من ایزد سبحان دارم...

===========================

طنز/ شش راه کار برای اقتصاد یونان

محمد رضا احمدی

شش راه کار برای اقتصاد یونان

حالا که نه می توانیم مشکل یارانه های هدفمند را حل کنیم نه بحث تورم و رکود و اختلاس و هزار

درد لا علاج دیگر را ... لذا  - اگر چه دیر هنگام -  انتخاب شایسته جناب "   آلکسی سیپراس" را

به عنوان  "نخست وزیر " کشور یونان تبریک گفته و با عنایت به این مقدمه راه کارهایی را به جهت

 بهبود اوضاع اقتصادی کشور یونان ارائه می کنیم .لابد این سئوال برای شما پیش آمده که ما را چه به

عرض تبریک به آلکسی یا ارائه پیشنهاد برای بهبود اوضاع اقتصادی یک کشور دیگر ؟! لذا مجبوریم

 ابتدا این مورد را برای تمام دلواپسان این ماجرا ( که با دلواپسان آن ماجرا کاملا" متفاوتند )  توضیح دهیم

 باشد تا کامروا شوید ! بنابراین ادله ما حول دو محور ارائه می شود : یکی  از باب هویجوری یهویی !

و دوم برای ثبت در حافظه تاریخ ... و سوم  از باب الکی مثلا" من اقتصاد دانم !! ( سه تا شد؟ خب شد

که شد ! ) ... و اما راه کارها :

اول: اینکه بهترین کار برای اقتصاد یونان خروج از اتحادیه اروپاست . شاید بگویید پس آن همه بدهی به

اتحادیه اروپا چه می شود ؟ پس مگر همینجوری الکی است ؟  باید عرض کنم بله همین است و لا غیر.

یونان باید  بزند زیر کل بدهی ها و مبالغ - کی داده و کی گرفته - و دوباره واحد پول خود را ترویج کند.

دوم: اینکه تمام جاده های خاکی کشور را آسفالت کند . ( اسفالت کاری تخصص ماست پس بهتر است از

متخصصان ما در این زمینه بهره جوید).

سوم : در یک جبهه با اروپا در بیفتد و در یک جبهه با آمریکا مذاکره کند و در یک جا هم با روسیه ببندد.

(توضیح اینکه "بستن" یکجور معامله سیاسی بگیر نگیر در عالم سیاست است که ممکن است هر آینه یکی

از طرفین بزند زیر میز بازی  یا مستقیما" به مغز طرف مقابل شلیک کند ! )

چهارم : قبل از پرداخت هر گونه کمک یا یارانه به مردم یونان ابتدا قشر مرفه  را شناسایی کند چرا که

شناسایی این قشر خیلی کار مشکلی است و خودش یک پروژه سر کاری  بسیار دراز مدت است و اگر

 آلکسی بتواند این کار را بکند کاری کرده است کارستان .

پنجم : روز های بین تعطیلی تعطیلات را برای سال جدید میلادی (2015) "بین التعطیلین" اعلام کند

این کار جواب داده اینجا و اونجا هم جواب میده صد در صد ... چون اقتصاد یونان با این همه گرفتاری

خسته هست .می فهمی خسته !

ششم: به جای سیاست نخ نمای "چماق و هویج" از سیاست اثر بخش "مشت محکم به دهان یاوه گو "

استفاده کند تا بتواند فک اقتصاد یونان را فرم دهد .

در پایان ضمن تبریک مجدد به آلکسی و حزب وی برای این پیروزی غرور آفرین این نکته را هم اضافه

کنیم که : چقدر خوب که " کراوات " نمی زنی الکس!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست