ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنز/ ماجرای پشت بام وزیر

 محمد رضا احمدی

وی در بخش دیگری از این گفت و گوی تفصیلی به بیان نظراتش درخصوص ماهواره پرداخته و به ماجرای

جمع آوری دیش های ماهواره ساختمانشان اشاره می کند و می گوید: همین اخیرا در مجتمعی که من زندگی

می کنم . ریخته بودند همه دیش ها و تجهیزات آن را جمع آوری کرده بودند. من با رئیس پلیس تهران صحبت

کردم.  گفتم  شما  لطفا   48ساعت  دیگر تشریف  بیاورید در همین  پشت بام ها  ببینید که همه  اینها  دوباره

 سر جایشان هستند. فقط کاری که کردید برای واردکنندگان این سیستم و نصاب ها کار ایجاد کرده اید و بازار

درست کرده اید. خودشان هم قبول دارند .

                                                                علی جنتی در گفت و گو با  یک ماهنامه - خبر آنلاین

نتایج:

1-این عین عدالت اجتماعی است که  نیروی مقابله با ماهواره به یک نحو به خانه وکیل ووزیرو رعیت وارد شوند یعنی " بریزند " .

2-رعیت بداند که پس از جمع آوری تجهیزات مربوطه همین جور سر خود با رییس پلیس تهران تماس نگیرند  ایشان وزیر بودند که مستقیم تماس گرفته اند .

3-آقای وزیر هم بدانند که رییس پلیس تهران اگر قرار باشد مدام 48 ساعت بعدش بیاید ببیند آن جا که جمع   کرده اند . چی پهن کرده اند . اصولا" نمی تواند به امورات شهر و حوزه وظایف برسد.

4-جناب وزیر بدانند که آن کاری که پلیس انجام داده به نوعی ایجاد اشتغال و کار آفرینی است که کار خیلی   خوبی است و جای تقدیر و تشکر و ایضا" تشویق دارد .

5-وارد کننده گان و نصاب های محترم (که تحت عنوان نصب آنتن بعضا" آگهی نیز منتشر می کنند ) لازم   است در یک اقدام نمادین از این جمع آوری تقدیر و تشکر نمایند.

6-ما نیز به نوبه خود از جناب وزیر و نیروهای جمع آوری و نیروهای متخصص پهن آوری تشکر ویژه و مبسوط داریم که سوژه امروز ما را جور کردند .

7-خودشان هم قبول دارند !

==========================

طنز/تابعیت دو گانه مسئولین

محمد رضا احمدی

دوازده  نماینده مجلس با امضای طرحی خواستار تحقیق و تفحص از وضعیت مدیران دوتابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد و مدیران شرکت‌های دولتی شدند

سوال اصلی تحقیق و تفحص :

چرا افراد دو تابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد کشور شاغل می‌باشند؟

  

جواب ما  : 

 اولا" ما مسئولین خودمان را دوست داریم و بنظر ما اینجور تحقیقات در جهت همین دوست داشتن است در ثانی( اگر حرف این 12نماینده درست باشد) مسئولان خوب ما اولش که یک تابعیت داشتند مسئول نبودند و بعضی هاشان هم قبل از مسئولیت رفتند یک تابعیت دیگر برای خودشان تهیه کردند ( چون آنموقع اصلا" از این حرف ها نبود و مدیر عامل و وزیر وکیل فراری نداشتیم) و حالا که این آدم های بد و بی تربیت پیدا شده اند لازم است این امر "بد" بشود و بررسی هم بشود که چرا ؟.... اما حالا هر چیزی راهی دارد . حالا  آنها که از قبل این کار را انجام داده اند باید بروند آن تابعیت دوم را بیاورند و جلوی ما پاره کنند یا آتش بزنند وگرنه ما باور نمی کنیم آن تابعیت دوم کنسل شده باشد .

اما از اینها که بگذریم ( یعنی علاوه بر بد بودن تابعیت دوم ) اصولا" مگر چه می شود ؟ آدم است و روز مبادا.سالی دو سه بار بخواهی بروی به کشور های متخاصم ( در متن طرح از کشورهای متخاصم نامبرده شده ) خب نمی شود که هی بروی دم در سفارت آنها ویزا بخواهی آیا آن کشور متخاصم ( که خدا انشالله جز جگر بزند ) ازآن مسئول نمی پرسد : عزیزم شما روانت سالمه؟ هر هفته در میون  ویزا میخوای؟ خب بیا به شما یک تابعیت فرد اعلای اصل خارجی  و دائمی  بدهیم شما حالش را ببری .

البته مسئولین ما قطعا" به آن کشورهای متخاصم گفته اند که : خجالت بکش بی پدر! مگه تا حالا مسئول ندیدی؟ مگر خودتان مسئول ندارین ؟ با سفر ها و ماموریت های کاری و رسالت عمیق ما مسئولین شوخی می کنید ؟

خب حالا بهر وجه...  القصه ... کاری است که شده ... مسئولین که کف دستشان را بو نکرده بودند شاید بعضا" حتی همسرانشان به آنها با کنایه گفته باشند : " بیا .. ببین .. این همسر سوپر مارکت سر کوچه هم تابعیت دو گانه دارد و شما نداری ... من این دردو به کی بگم ؟" و به این ترتیب بوده که طرف مجبور بوده برود تابعیت دوگانه بگیرد .

بنابراین  دلایل منطقی بسیار زیاد وجود دارد که ممکن است باعث شده برخی از  مسئولین اقدام به اخذ تابعیت دو گانه کرده باشند و همینجوری الکی نبوده است .

حالا البته می توانیم قانون جدید بگذاریم و بگوییم : " عزیزان! یا تابعیت دو گانه  یا دو سه شغله بودن کدومش؟ "

قطعا" آن مسئول محترم بلافاصله خواهد گفت خب معاون وزارت مال شما من همون سه چار جایی که عضو هیات مدیره هستم کافیه و بی خیال  تابعیتم !

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست