ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق






samsung-galaxy-s6-25

سامسونگ با معرفی گلکسی اس6 بیش از هر زمان دیگری در کانون توجهات قرار گرفت، چراکه سنت‌شکنی کرد و بعد از سالیان متوالی دل از پلاستیک کند! ظاهرا این کار سامسونگ شدیدا مورد استقبال قرار گرفته و این شرکت توانسته که تمامی رکوردهای قبلی خود را بشکند و با افتخار اعلام کند که گلکسی اس6 سریع‌السیرترین فروش اسمارت‌فون سامسونگ تا به این تاریخ را تجربه کرده است. در ادامه با ما باشید تا از افتخار جدید شرکت کره‌ای بیشتر مطلع گردید.
در کنگره‌ی موبایل بارسلون سامسونگ از دو برادر دوقلو یکی با قامتی معمولی و یکی با شکل و شمایل خمیده رونمایی کرد و به لطف استفاده از شیشه و آلومینیوم در بدنه‌ و همچنین برترین سخت‌ افزارها و نرم‌افزار بهینه شده، توانست که تحسین خیلی از کاربران و کارشناسان شبکه‌های اجتماعی را برانگیزد.
ظاهرا بدنه‌ی شیک اس6 کار خودش را کرده و آمار تقاضا برای خرید این سوپرفون از مرز 20 میلیون عدد گذشته است که از این بین 15 میلیون متعلق به مدل اصلی گلکسی اس6 و 5 میلیون متعلق به گلکسی S6 Edge است که با وجود قیمت بالای خود، ظاهرا شدیدا مورد استقبال قرار گرفته است.
این تعداد فقط مربوط به آماری می‌باشد که اوپراتورها در سراسر جهان به سامسونگ سفارش داده‌اند و شامل خرده‌ فروشی‌ها و تقاضای تکی کاربران از این شرکت نمی‌باشد، بنابراین باید کار این شرکت را تحسین کرد و از گلکسی اس6 به عنوان یک نقطه‌ی مثبت در تاریخ سامسونگ نام برد.
طبق گزارشی که Korea Times به نقل از یکی از مدیران ارشد اجرایی این شرکت منتشر کرده، سامسونگ تاکنون 20 میلیون تقاضا را برای خرید گوشی‌های جدید دریافت کرده است که این آمار یک رکورد جدید برای این شرکت به حساب می‌آید. همچنین در ادامه ایشان اشاره کرده‌اند که سامسونگ بارخوردهای بسیار مثبتی را از مدل‌های جدید دریافت کرده است.
ظاهرا اوپراتورهای شریک سامسونگ شدیدا از مدل‌های جدید استقبال کرده‌اند. همزمان با برگزاری نمایشگاه MWC بارسلون، J.K.Shin رییس بخش موبایل سامسونگ اعلام کرد که تقاضای اوپراتورها برای مدل‌های جدید واقعا چشمگیر هستند. ایشان انتظار داشتند که گلکسی اس6 رکورد تمامی پرچمدارهای قبلی سامسونگ را خواهد شکست و ظاهرا این آرزو تبدیل به واقعیت شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست