ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





گزارش های رسانه های چینی موبایل حاکی از این است که امسال اسمارت فون نکسوس ساخت هواوی قرار است تا از چیپ های HiSilicon استفاده کند که کاملا متعلق به هواوی است که شماره یک چین در طراحی مدار ها در بین کمپانی ها را دارد.

در ادامه با  ما همراه باشید.

2

چیپ Kirin 930 یک محصول کلاس بالا می باشد که قرار است تا از آن در پرچمدار های آینده شرکت هواوی مانند پرچمدار آینده این شرکت، Ascend P8  طبق گزارشات استفاده شود. عرضه این مدل برای ماه آوریل تنظیم شده است. این مدل می تواند ما را به یاد اولین تبلت سری نکسوس یا همان نکسوس 7 بیندازد که طراحی خوبی را در پیش گرفته بود.

1

برگردیم به سی پی یو. Kirin 930 یک نیروی جدیدی برای موبایل ها است. این پردازنده 16 نانومتری است که با چهار هسته Cortex-A57 و چهار هسته Cortex-A53 جمعا هشت هسته کار می کند. حداکثر فرکانس 2 گیگاهرتز می باشد. این چیپ تا دوربین 32 مگاپیکسلی را ساپورت می کند. باید تا نکسوس بعدی ساخت هواوی منتظر باشیم تا اطلاعات زیادی درمورد این چیپ را بدست بیاوریم که در داخل تلفن چینی می باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست