ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق






gsmarena_001

این که الجی قرار است از پرچمدار خود تحت نام G4 رونمایی کند، با توجه به گفته های خود شرکت نیز تایید شده است اما اگر به یاد داشته باشید مدیر عامل این شرکت بیان کرد که اسمارت فون آینده شرکت “کاملا” متفاوت خواهد بود. اکنون رندری از پرچمدار بعدی منتشر شده است که در ادامه خواهیم دید.

تصویر زیر را از چند جهت میتوانم بررسی کنیم. در ابتدا بدنه دستگاه به نظر میرسد که همان حال و هوای بدنه جی 3 را داشته باشد و از لحاظ جنس بدنه تغییری را احساس نمی‌کنیم. کمی به این بدنه بیشتر دقت کنید و سبک اسمارت فون جی فلکس 2 را در ذهن خود  مجسم کنید. درست است؛ گویا این اسمارت فون کمی خمیده شده است و میتوان این را برداشت کرد که که الجی تصمیم گرفته است تا انحنی زیبای خود را به عنوان شاخص اصلی اسمارت فون هایش به یادگار بگذارد. پس با این اوصاف بعید نیست خاصیت جی فلکس 2 نیز که همان خود ترمیم پذیری بود به این بدنه اضافه شده باشد.

LG-G4-early-press-render-leak-01

از سوی دیگر به بالای دستگاه نگاه کنیم؛ طراحی تکاملی یا انقلابی؟ این بار نیز میتوان برداشت کرد که الجی نیز همانند اچ تی سی طراحی تکاملی خود را با مجهز کردن دستگاه به دوربینی قوی تر، به اوج رسانده است. بسیار خب اگر ما شاهد اسمارت فونی با صفحه نمایش QHD در کنار پردازنده ای بسیار قدرتمند جهت رفع تمام مشکلات نرم افزاری نسل قبل و بهره بردن از دوربینی قوی تر باشیم، آیا پرچمدار الجی لایق رقابت با دیگر اسمارت فون های بازار می‌باشد؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست