ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





قیمت پرچمدار رکوردشکن ایسوس مشخص شد

سه شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۰۲ ب.ظ

قیمت پرچمدار رکوردشکن ایسوس مشخص شد (قیمتی که نمی توان از آن براحتی گذشت)

فبلت 5.5 اینچی ایسوس Zenfone 2 که پیش از این موفق به ثبت رکورد 50401 در بنچمارک Antutu گردیده و بالاتر از پرچمدارانی مانند Galaxy Note 4 و Meizu MX4 قرار گرفته بود، در دو نسخه مجهز به 2 و 4 گیگابایت حافظه رم وارد بازار خواهد گردید. این فبلت که تکمیل کننده راه ایسوس در بازار اسمارت فون ها به شمار می رود، پیشرفت قابل توجهی از نظر کارایی و امکانات سخت افزاری را شامل می شود که می تواند زنگ خطری برای سایر رقبا باشد. اگر بدانید که نسخه 4 گیگابایت ASUS Zenfone 2 قرار است با قیمت بی نظیر 285 دلار روانه بازار شود، به طور حتم برای سایر اسمارت فون های قدرتمند بازار که با قیمت های بسیار بالاتر در اختیار کاربران قرار می گیرند، دلسوزی خواهید کرد.

نسخه 285 دلاری زنفون 2 از صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل، چهار گیگابایت حافظه رم، پردازنده چهار هسته ای اینتل با فرکانس 2.3 گیگاهرتز به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. البته ایسوس دو مدل ارزان تر هم برای زنفون در نظر گرفته که نسخه 190 دلاری آن با 2 گیگابایت حافظه رم و پردازنده 1.8 گیگاهرتزی و نسخه 160 دلاری آن با صفحه نمایش 5 اینچی 720P، پردازنده 1.6 گیگاهرتزی و دو گیگابایت حافظه رم روانه بازار می شوند. به نظر شما سیاست ایسوس در قبال زنفون 2 می تواند شرکت های رقیب را به واکنش برای کاهش قیمت وا دارد؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست