ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





پس از اعلام تولید کارت گرافیک های قدرتمندی که برای مبارزه با خانواده کارت های سری 900 انویدیا، شمشیر را از رو بسته اند،AMD  زمان عرضه را اعلام نکرد، اما حالا این کمپانی معظم تصمیم گرفته است محصولات استثنایی خود را در بزرگ ترین رویداد دنیای سخت افزار یعنی کامپیوتکس 2015 معرفی و روانه بازار نماید.

 کارت های نوین این  کمپانی که R9 380، R9 370 و R9 390 نام گرفته اند، به ترتیب جایگزین نسل پیشین خود یعنی محصولات سری 200 خواهند شد و معماری نوینی را در کنار پرفورمنس و قدرت بیشتری به ارمغان خواهند آورد و در مقابل کارت هایی از سری 900 به عنوان مثال 960/970 قرار خواهند گرفت.

اما در این بین AMD، به فکر تازه وارد زیبای انویدیا، TITAN-X نیز بوده است و محصولی در خور رقابت با آن را طراحی و به تولید رسانده است.

این محصول که Radeon R9 390X نام گرفته است، برمبنای معماری GCN (ورژن 1.3) تولید شده است و با بهره گیری از 4,096 پردازنده جریانی، حافظه های پرسرعت HBM و با پهنای باند بالای 600 گیگابایت در ثانیه، حرفه ای ها را در انتخاب و خرید این کارت و تایتان ایکس مردد خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست