ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنزهای امروز::میراث ما "سرخابی"

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ب.ظ

طنز/میراث ما "سرخابی"

 محمد رضا احمدی

واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس باز هم به تعویق افتاد و روزنه های امید را در دلمان روشن ساخت.! ما هر روز دلمان از پروژه هایی نظیر احداث آزاد راه تهران - شمال و ساخت و تکمیل  مصلای تهران و توسعه خطوط متروی پایتخت روشن می شود و امیدواریم روزی برسد که انقدر دلمان روشن شود که هاله ایی از نور دور سر و صورتمان شکل بگیرد و در افق محو شویم.

کاش می شد این دو باشگاه را ادغام و به گفته داماد اقای وزیر"یک قل دو قل" بازی کرد و از فوتبال پر هزینه ... پر حاشیه ... پر دردسر و پر مسئله راحت  شد . اگر این اتفاق میمون می افتاد ما قادر به  اتمام  شکوهمندانه  این پروژه  سعید باستانی -  تاریخی می شدیم و هفت شب و هفت روز - با مجوز نیروی انتظامی - جشن می گرفتیم .

حالا اما اوضاع جور دیگری است ...اما باز هم افتخار آفرین ! ما حالا اگر نتوانیم یک قل دو قل را جهانی کنیم لااقل می توانیم امر "عدم واگذاری سرخابی ها " را به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت برسانیم و روزی روزگاری به آیندگان پس از خود بگوییم که  " دیدین آخرش واگذار نکردیم؟". پس زنده باد عدم واگذاری ... زنده باد قرمز !  زنده باد آبی !

ما تا پای جان این دو فرزند برومند فوتبال ایران را پیش خودمان نگه می داریم ... و چه باک که بگویند: " بسه بابا پول ریختین تو این چاه ویل " ... ما نیک می دانیم که حفظ اثار باستانی به جا مانده از نیاکان چه ارزشی دارد و به قول بچه ها گفتنی : " مفت عروسش نمی کنیم " ... و شما خریدارانی که فکر می کنید بزنید توی سر مال چیزی می شود ... خیر ! نمی شود و نمی فروشیم.

عزیزان بیایید با عدم واگذاری این دو جگر گوشه بار دیگر مشت محکمی به دهان خصوصی سازی بزنیم... این دو تیم اگر برای ما آب ندارد برای خیلی ها نان دارد . پس نان ایشان آجر نکنید .

 ضمن اینکه شما که پول نداری میخوای خودمونی سازی کنی .... داداش ! بله با شمام ... صف یه دونه ای اونوره عزیز !

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست