ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





سامسونگ پس از بارها قدم برداشتن در راهی اشتباه، با اندیشیدن تدابیری جدید توانست به پیشرفتی چشمگیر دست یابد. پیش از این عملکرد ضعیف گلکسی S5 و همزمان با عرضه‌ی رقبای بزرگ چینی، باعث شد تا سامسونگ پس‌رفتی در ارزش سهام خود داشته باشد. اما هنوز جای امیدی باقی مانده، زیرا گلکسی S6 و S6 اج توانایی این را دارد که تمامی کارهایی که گلکسی S5 قادر به انجام آن نبود را انجام  دهد.

001sam

اگرچه پرچمداران جدید کره‌ای‌ها هنوز همه‌گیر نشده‌اند، اما با این حال طراحی فلزی و مدرن و زیبای این گوشی‌ها و ارائه‌ی آن‌ها، باعث شد تا ارزش سهام شرکت با رشد ۸.۶ درصدی روبرو شود. این شرکت کره‌ای طی سه ماه گذشته افزایش ۱۲.۱ درصدی را داشته و اکنون توانسته به بالاترین ارزش سهام خود دست یابد؛ این موضوع باعث شده ارزش سهام شرکت سامسونگ ۱۱ میلیارد دلار افزایش یابد، حال سامسونگ توانسته با پرچمداران جدید قدرت دوباره‌ی خود را به دست آورد.

تحلیل‌گران و سرمایه‌گذاران معتقدند که این افزایش باعث خواهد شد تا سال ۲۰۱۵، سال بازاریابی برای سامسونگ خواهد بود. آن‌ها انتظار دارند که این کمپانی کرده‌ای قدرت دوباره‌ی خود را به دست آورده و در صدر بازار قرار گیرد. برای تحقق یافتن این امر چندین دلایل دخیل است، اما تنها ظاهر پرچمداران جدید دلیل اصلی بازگشت قدرت سامسونگ نیست، این شرکت کره‌ای با ایجاد تحول در پردازنده‌های موبایل، پیشرفت بزرگی را برای خود رقم زد. سامسونگ پردازنده‌های اکسینوس را در پرچمداران خود انتخاب کرده است. البته خبرهای جدیدی منتشر شده که قرار است سامسونگ تراشه‌ی A9 اپل را برای استفاده در نسل بعدی آیفون بسازد.

در فصل مالی جدید فروش گلکسی S6 و S6 اج تاثیرات خود را در بازار سامسونگ نشان خواهند داد؛ با این حال سهام‌داران منتظر این تاثیر و گزارش مالی جدید سامسونگ در فصلی که اخیرا به اتمام می‌رسد هستند. به احتمال زیاد گزارش مالی جدید این شرکت روز سه شنبه هفته آینده منتشر شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست