ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





نگاهی به 10 خودروی جذاب در نمایشگاه خودروی نیویورک

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۲۲ ب.ظ

منهتن ممکن است مکانی مناسب برای رانندگی نباشد، اما هر ساله در این ماه، یعنی ماه آوریل، به مکانی فوق العاده برای عاشقان دنیای اتومبیل تبدیل می شود. نمایشگاه بین المللی خودروی نیویورک، بزرگترین نمایشگاه خودروی قاره آمریکاست که امسال هم همانند هرسال شما عاشقان دنیای اتومبیل را ناامید نمی کند. زیرا در این نمایشگاه، امسال، شاهد رونمایی 60 خودروی جدید از سوی خودروسازان جهان هستیم تا باعث شوند که این صنعت، روز به روز برای علاقه مندانش جذاب تر باشد. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید تا 10 خودروی جذاب و جالب توجه نمایشگاه امسال را که اکنون در جریان است، برایتان معرفی کنیم.

پس از گذراندن از 2 روز از نمایشگاه، ما برایتان 10 مدل از حالبترین مدل های خودروی های معرفی شده را در این نمایشگاه را انتخاب کردیم. از جدیدترین خودروی سوپراسپورت 2.3 میلیون دلاری استون مارتین گرفته، تا اولین خودروی اسپورت مک لارن. ما سعی کردیم جذاب ترین های این نمایشگاه را به خضورتان معرفی کنیم. خودروهایی که فکر می کنیم واقعا حرفی برای گفتن دارند.

اگر در نیویورک هستید که حتما به شما توصیه میکنیم که تا 12 آوریل که روز پایانی نمایشگاست، سری به این نمایشگاه جذاب بزنید. و اگر هم در آن جا نیستید با ما همراه باشید تا با زبان تصویر با 10 خودروی جذاب این نمایشگاه آشنا شوید :

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

مک لارن 570S : جدیدترین خودروی مک لارن که در این نمایشگاه معرفی شده است. شتاب این خودرو فوق العاده است.این خودرو در زمان 3.2 ثانیه از سرعت صفر به 60 مایل بر ساعت می رسد و سرعت آن می تواند تا 204 مایل در ساعت برسد. شروع قیمت این خودرو از 213 هزار دلار آغاز می شود و بر اساس آپشن های انتخابی آن بالاتر می رود.

 

Civic Concept

هوندا Civic : یکی از اقتصادی ترین خودروهای هوندا که واقعا مقرون به صرفه است. حالا در نمایشگاه امسال، هوندا آن را جذاب تر کرده مدل کوپه این خودرو رو معرفی کرده است.این فیس لیفت شامل تغییرات جالبی شده : چراغهای جدید جلو که با چراغهای روزتاب یکپارچه شده‌اند، سپرهای بازطراحی شده، چرخهای آلیاژی 17 اینچی، اسکرت های جانبی و اسپویلر و چراغهای LED از تغییرات این مدل هستند. ما واقعا از معرفی این خودروی هوندا هیجان زده ایم!

 

323730_2016-smart-fortwo-50-932x525

اسمارت فورتو : تاکتیک های اسمارت برای نسل جدید فورتو بسیار قابل قبول و آینده نگرانه است. ظاهر خودرو در نسل جدید به روز شده است. اسمارت جدید حالا به جای یک کلاچ اتوماتیک از دو کلاچ بهره می برد. در کنار این، ظاهر این خودرو هم به روز شده است.

 

326885_Image000181-932x525

پورشه باکستر : جدیدترین نسل باکستر پورشه، یکی از خودروهاییست که در نمایشگاه نیویورک رونمایی شده است. با 375 اسب بخار که تنها در 4.3 ثانیه، سرعت آن از صفر تا 60 مایل در ساعت، می رسد. پورشه شروع قیمت این خودرو را از 82 هزار دلار در نظر گرفته است.

 

312083_Bentley-EXP-10-Speed-614-932x525

بنتلی EXP 10 Speed 6 : همه بنتلی را با خودروهای فوق لوکس سدانش می شناسند. اما نظرتان در مورد این امکانات برروی یک کوپه فوق لوکس به سبک بنتلی چیست؟! این کوپه از نوع بنتلی با آن طراحی خاصش آمده تا دلبری کند. ر این کوپه، چراغ‌های جلو از الگوهای خاص اسلیمی بهره برده‌اند. چراغ‌های روزتاب نیز، دایره ای شکل و از نوع LED می‌باشند. چراغ‌های عقب نیز الگویی همانند یک قطره دارند. این برند بریتانیایی با این خودروی کوپه، به ما نشان داده که می تواند همواره ایده های جذاب جدیدی را ایجاد کند.

 

325701_Image00001-932x525

کادیلاک CT6 : چیز زیادی درباره کادیلاک CT6 جدید نمی دانیم. اما تنها می دانیم که کادیلاک جدید با موتور فوق العاده V6 دو توربوی 3 لیتری، به همراه 400 اسب بحار با دو صفحه نمایش 10 اینچی در داخل آمده تا در بازار پررونق خودروها، سهمی را برای خود کسب کند.

 

326207_Image00062-932x525

آستون مارتین  Vulcan : با هیولای 2.3 میلیون دلاری آستون مارتین بیشتر آشنا شوید. این خودرو از فیبر کربن ساخته شده است که دارای قدرت پیشرانه 800 اسب بخاریست. این هیولا دارای یک موتور 7 لیتری V12 است که درست در پشت محورهای جلو و در زیر هود نصب شده است. دیوید کینگ مدیر پروژه موتور اسپرت آستون مارتین در این مورد می‌گوید: ” ما یک خودرو استثنایی تولید کرده ایم که برای مشتریان ما هیجان انگیز هستندو به راحتی سایر رقبا را به چالش خواهند کشید”.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

فورد لینکلن کانتیننتال : آن ادامه دهنده ادیسه رستاخیز لینکلن است. فورد این هفته و در این نمایشگاه خودروی نیویورک از مدل کانسپت خود با نام لینکلن کانتیننتال رونمایی کرد. شاید شما هم همچون ما تعجب کنید. زیرا در نگاه اول شکل جلوپنجره این خودرو و مشبک بودن آن به خودروهای شرکت بنتلی شباهت دارد. دستگیره های این خودرو لمسی بوده که با یک لمس ساده از جای خود بیرون می آیند. خودروی فوق بسیار لوکس بوده و هیچ چیز برایتان کم نمی گذارد! چراغ های عقب یکپارچه بوده که کمی ما را یاد مدل آزرای هیوندا می اندازند. فضای داخل و بیرون یکدست سرمه ای بوده که بسیار خودرو را لوکس تر کرده است. باید دید که فورد چه زمانی را را برای تولید این خودرو در نظر خواهد گرفت.

 

326250_Image00072-932x524

جگوار XF مدل 2016 : این خودرو برای اولین بار در یکم آوریل یعنی سه روز پیش در نمایشگاه نیویورک به نمایش درآمد. معماری این خودرو بر پایه آلومینیوم ساخته شده است. این خودرو از یک موتور 2.0 لیتری Ingenium دیزلی با توان قدرتی 163 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتون متر برای مدل پایه و 180 اسب بخار و گشتاور 430 نیوتون متر برای نسخه های بالاتر بهره می برد.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

سوبارو STI پرفورمنس : خودروی جدید کانسپت سوبارو با نام STI با موتور جدید برای رقابت های مسابقه ای و بال گسترده در عقب طراحی شده است. در تست تونل باد این خودرو، سوبارو از ویژگی های جالب آیرودینامیکی این خودرو پرده برداشت. باید گفت که قوای محرکه مورداستفاده در خودروی به نمایش درآمده از مدل BRZ GT300 گرفته‌شده که هم‌اکنون در سری مسابقات داخلی سوپر GT کشور ژاپن حضور پررنگی دارد. موتور این خودرو با قدرت 300 اسب بخار 2 لیتر حجم دارد و چنین قدرتی را با استفاده از توربو شارژر به دست می آورد. باید دید که سوبارو چه برنامه ای را برای تولید این خودرو در نظر خواهد گرفت؟!

نظرات  (۱)

A.:no, ho cercato un po' online ed e' come dici tu. Le proteste relative all'uso del termine "legitimate" vengono dal fatto che e' ambiguo, che puo' significare sia "genuino" che, per esempio, "eticamente giustificabile", rendendo l'espressione ancora piu' insolente ed offensiva, specialmente per le donne. Non dal fatto che significhi solo &qcqa;giustifiutbile&ouot;.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست