ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق






یک‌راست به سراغ اولین پیشنهاد که طبعاً ارزانترین محصول لیست ما می باشد می رویم:

 

MSI CR61

قیمت: حدود 1,350,000 تومان با دو سال گارانتی ماتریکس


 

اولین لپ تاپ پیشنهادی را از بین لپ تاپ های ارزان قیمت و مناسب برای کسانی که به گوشی کردن به موسیقی و گشت و گذار در اینترنت علاقه مند هستند اختصاص می دهیم. به نظر می رسد که شرکت MSI هم برای این دسته از کاربران گزینه های مناسبی را در نظر گرفته است.

MSI CR61 یکی از لپ تاپ های با ارزش خرید بالای موجود در بازار است. چرا که پردازنده Pentium 3550M با سرعت 2.3 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم، 500 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، صفحه نمایش 15.6 اینچی و باتری 6 سلولی با شارژدهی مناسب، قطعات سخت افزاری بسیار عالی برای کاربران با نیازهای بالا است. از سویی کاربرانی که قصد دارند با لپ تاپ خود به گوش کردن به موسیقی و یا کار با نرم افزارهای ساده بپردازند، نیازی به کارت گرافیک های قدرتمند ندارند به همین منظور MSI به حضور کارت گرافیک اینتلی در این لپ تاپ بسنده کرده است تا علاوه بر رفع نیازهای این طیف از کاربران، قیمت تمام شده محصول را هم کاهش داده باشد.

CR61 همچنین با بلندگوهای قدرتمند خود می تواند نیازهای علاقمندان به موسیقی را تا حدود زیادی رفع کند. وزن 2.4 کیلو گرمی همراه با سری کاملی از پورت ها و اتصالات، این لپ تاپ را به گزینه ای مناسب برای دانشجویان و کسانی که نیاز به یک لپ تاپ قابل حمل دارند تبدیل کرده است.

 


 

Acer Aspire E5-571G

قیمت: حدود 1,465,000 تومان با دو سال گارانتی سازگار


سری لپ تاپ های E شرکت ایسر که به عنوان سری لپ تاپ های میان رده شناخته می شوند مدتی است که در کانون توجه دانش آموزان و دانشجویان با کاربری عمومی قرار گرفته است. شاید کیفیت ساخت مناسب در برابر قیمت بسیار عالی و کمتر از محصولات مشابه دیگر شرکت ها از ویژگی های مهم سری محصولات ایسر باشد.

به عنوان دومین محصول به سراغ این سری از لپ تاپ ها و Aspire E5-571G رفته ایم تا بازهم برای کاربران با کاربری عادی و نیازمند پردازش های ساده گزینه مناسبی را معرفی کرده باشیم. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی است و از وضوح تصویر 1366 در 768 پیکسلی بهره می برد. پردازنده Core i3 با سرعت 1.90 گیگاهرتز همراه با 4 گیگابایت حافظه رم و هارددیسک 500 گیگابایتی از جمله ویژگی های دومین لپ تاپ پیشنهادی ما است. برخلاف لپ تاپ پیشنهادی قبلی که از کارت گرافیک اینتلی بهره می برد، این بار کارت گرافیک NVIDIA GeForce 820M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی در Aspire E5-571G قرار گرفته است تا پردازش بازی ها و بافت های گرافیکی با قدرت بیشتری صورت بگیرد.

وزن و ضخامت مناسب Aspire E5-571G کار را برای جا به جایی این لپ تاپ مناسب کرده است. از سویی برای پایین آمدن هزینه تولید و عرضه ایسر تصمیم گرفته است که بدنه این لپ تاپ را کاملاً از پلاستیک تولید کند. اما این بدنه پلاستیکی همچنان کیفیت و استحکام بسیار خوبی را داراست. در آزمایشات انجام شده باتری 6 سلولی این دستگاه هم عملکرد خوبی را از خود نشان داده و کاربران خود را در هنگام اتصال به اینترنت و در سخت ترین شرایط کاری، 5 ساعت همراهی کرده است.

 


 

Dell INSPIRON 3542

قیمت: حدود 1,640,000 تومان با گارانتی متفرقه


همه تولید کنندگان مطرح لپ تاپ در دنیا تعدادی از محصولات میان رده و با ارزش خرید بالا را در بین محصولات خود قرار می دهند، اما شاید بخش عظیمی از محصولات شرکت دل دارای این ویژگی هستند و همین امر سبب شده است تا این برند در سراسر دنیا شناخته شده و پرطرفدار باشد.

INSPIRON 3542 در کنار قیمت بسیار مناسبش می تواند یک لپ تاپ چند رسانه ای و با قابلیت اجرای بازی های سبک آن هم با کیفیت قابل قبول باشد. این لپ تاپ 15.6 اینچی از پردازنده های سری Core U شرکت اینتل بهره می برد. پردازنده Core i3-4005u با سرعت 1.7 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم، هارد دیسک 500 گیگابایتی و کارت گرافیک GeForce 820M با حافظه اختصاصی 2 گیگابایت قطعات تشکیل دهنده این پیشنهاد ما هستند.

وزن 2.1 کیلوگرمی این لپ تاپ را در رده لپ تاپ های قابل حمل قرار می دهد. پورت USB 3.0، کیفیت قابل قبول بلندگوها، طراحی زیبا و دل پسند همراه با بدنه ای مقاوم را هم به دیگر ویژگی های خوب این لپ تاپ اضافه کنید تا شما هم در خوش قیمت بودن و ارزش خرید بالای این لپ تاپ با ما هم عقیده شوید.

 


 

HP Pavilion 15-p036ne

قیمت: حدود 1,900,000 تومان با دو سال گارانتی ایران رهجو


اگر شما هم از طرفدارن پر و پا قرص لپ تاپ های اچ پی هستید و یا به دنبال یک لپ تاپ با طراحی زیبا و چشم نواز می گردید حتماً نگاهی هم به این پیشنهاد داشته باشید. Pavilion 15-p036ne یک لپ تاپ زیبا و میان رده است که می تواند کاربرانی که برای انجام کارهای عمومی و یا اجرای بازی های نسبتاً سنگین به یک ابزار کارآمد نیاز دارند را خشنود و راضی کند.

اگر قطعات سخت افزاری همچون پردازنده Core i5 4210U با سرعتی بین 1.70 و 2.70 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم، فضای ذخیره سازی دیسک سخت 750 گیگابایتی و کارت گرافیک GeForce GT 840M با 2 گیگابایت حافظه اختصاصی را درون این لپ تاپ زیبا تصور کنیم مطمئن خواهیم شد که این محصول از سری لپ تاپ های اچ پی در برابر قیمت تمام شده اش کیفیت و کارایی عالی را فراهم کرده است. مطمئناً می توان از سایر برندهای مطرح، کانفیگ مشابه ای را پیدا کرد اما در هنگام مقایسه برچسب قیمت خرید متوجه خواهید شد که Pavilion 15-p036ne یکی از بهترین قیمت های موجود در بازار را داراست.

باتری 4 سلولی با شارژدهی مناسب، بدنه ای مقاوم در برابر ضربات مختلف، بلندگو های با کیفیت نسبتاً عالی و خروجی HDMI همراه با دو پورت USB 3.0 از دیگر ویژگی های این لپ تاپ است.

 


 

ASUS X550LD

قیمت: حدود 2,120,000 تومان با دو سال گارانتی الماس


پیشنهاد بعدی محصولی محبوب از یک برند محبوب است. محصولات سری محبوب X ایسوس که از سال 2013 پا به دنیای لپ تاپ ها گذاشتند گزینه بسیار مناسبی برای کسانی که به دنبال یک لپ تاپ چند منظوره و با کاربری مختلف می گردند است.

X550LD هم همچون دیگر مدل های مختلف این سری از ویژگی های فوق العاده ای همچون بدنه ای مقاوم و محکم، طراحی چشم نواز و بلندگوهای با کیفیت عالی بهره می برد. اما کانفیگی که برای این پیشنهاد در نظر گرفته ایم دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح HD است. علاوه بر این پردازنده Core i5 4200U با سرعت 1.60 تا 2.60 گیگاهرتز، کارت گرافیک 2 گیگابایتی GeForce GT 820M به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و ا ترابایت فضای ذخیره سازی دیسک سخت، دیگر قطعات این لپ تاپ پیشنهادی را تشکیل می دهند.

در کنار این ویژگی های عالی می توان وزن بسیار مناسب همراه با ضخامت عالی را هم اضافه کرد. این ویژگی ها علاوه بر اینکه زیبایی این لپ تاپ را دو چندان کرده، سبب شده است تا X550LD گزینه بسیار مناسبی برای دانشجویان و کارمندان باشد. از سویی پردازنده و کارت گرافیک این لپ تاپ قادرند بازی های سبک و متوسط را با کیفیت گرافیکی قابل قبولی به اجرا درآورند.

 


 

TOSHIBA Satellite S50

قیمت: حدود 2,400,000 تومان با یک سال گارانتی سریر


طبق روال همیشگی یکی از پیشنهادات را هم به لپ تاپ های توشیبا اختصاص می دهیم. این بار به سراغ یکی از بهترین محصولات این برند یعنی Satellite S50 رفته ایم. Satellite S50 را باید یک لپ تاپ جمع و جور و همراه با سخت افزارهای به روز بنامیم. همین دو ویژگی کافیست تا این لپ تاپ برای انجام کارهای روزانه و عمومی و اجرای بازی های سبک و متوسط مناسب باشد.

Satellite S50 عنوان اولین لپ تاپ با وضوح تصویر فول اچ دی لیست پیشنهادی ما را از آن خود کرده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS و فول اچ دی این لپ تاپ تصاویر با وضوح عالی را برای کاربران خود فراهم می کند. در کنار این صفحه نمایش قدرتمند، پردازنده Core i5 4200U، هشت گیگابایت حافظه رم و هارد دیسک 1 ترابایتی با 5400 دور در دقیقه را هم اضافه می کنیم تا نشان دهیم که توشیبا در این لپ تاپ برای جذب طیف عظیمی از کاربران مشکل پسند چیزی را کم نگذاشته است. کارت گرافیک این لپ تاپ هم Radeon R7 M260 نام دارد که با حافظه ای دو گیگابایتی محصولی میان رده ای از شرکت AMD محسوب می شود.

توشیبا برای کاهش قیمت و وزن این لپ تاپ، درایو نوری و پورت VGA را از آن حذف کرده است. این کار سبب شده است تا Satellite S50 وزن بسیار مناسبی در حدود 2.1 کیلوگرم را پیدا کند که این وزن برای یک لپ تاپ 15.6 اینچی بسیار عالی است. اگر شما هم همچون طرفداران مک بوک های اپل، نیازی به حضور درایوهای نوری و پورت VGA ندارید، Satellite S50 می تواند انتخاب بسیار عالی و مناسبی برایتان باشد.

 


 

Lenovo ThinkPad E540

قیمت: حدود 2,500,000 تومان با دو سال گارانتی سازگار

(برای مشاهده تجربیات مردمی از این گارانتی روی آن کلیک کنید)

شاید انتخاب عنوان "گمنام قدرتمند" برای این لپ تاپ مناسب تر باشد. در حالی Lenovo ThinkPad E540 با برخورداری از سری پردازنده های Core M به عنوان یکی از قدرتمند ترین محصولات موجود در بازار شناخته می شود، کمتر کسی تجربه آشنایی و کار با این لپ تاپ را داشته است.

اگرچه این لپ تاپ از قطعات سخت افزاری قدرتمند و نسبتاً به روزی بهره می برد اما این موضوع سبب نشده است تا E540 قیمت بالایی را داشته باشد. می توان گفت این رنج قیمت به همراه چنین قطعات سخت افزاری در هیچکدام از دیگر محصولات موجود در بازار، تکرار نشده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح HD، پردازنده قدرتمند و حرفه ای Core i7 4702MQ با سرعتی در بین 2.20 تا 3.20 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه رم، هارد دیسک 1 ترابایتی با 5400 دور بر دقیقه و کارت گرافیک میان رده ای GeForce GT 740M با دو گیگابایت حافظه از جمله قطعات سخت افزاری این لپ تاپ است.

صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع مات بوده و کیفیت رنگ و زاویه دید مناسبی را برای تصاویر ترتیب می دهد. بدنه این لپ تاپ اگرچه از پلاستیک ساخته شده است اما در برابر ضربات، استحکام و قدرت مناسبی را داراست. صفحه کلید های موسوم به AccuType که همیشه عادت داریم آن را در محصولات لنوو ببینیم، این بار هم کلید های ارگونومیک و با فاصله مناسبی را تدارک دیده است. باتری 6 سلولی با 6 ساعت شارژدهی، پورت های HDMI و VGA و دو پورت USB 3.0 را هم به دیگر ویژگی های عنوان شده در بالا اضافه کنید تا مطمئن شوید که تنها هزینه ای ناقابل را برای یک لپ تاپ فوق العاده پرداخت کرده اید.

 


 

MSI CX61 2PC

قیمت: حدود 2,600,000 تومان با دو سال گارانتی ماتریکس


CX61 2PC هم یکی از قدرتمند ترین لپ تاپ های موجود در بازار است. این محصول شرکت تایوانی MSI عضوی از خانواده لپ تاپ های کلاسیک و با کاربری عمومی است. اگرچه مدت زیادی از پیدایش این خانواده می گذرد اما پس از ورود پردازنده های نسل چهارمی سری Core M، شرکت MSI با استفاده از قطعات سخت افزاری به روز نسل جدیدی از این لپ تاپ ها را وارد بازارهای جهانی کرد.

پردازنده Core i7 4710HQ با سرعتی در بازه 2.50 تا 3.50 گیگاهرتز، کارت گرافیک GeForce 820M با 2 گیگابایت حافظه، 8 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخیره سازی دیسک سخت با حجم 1 ترابایت در کنار هم جمع شده اند تا برآیند عملکرد آنها، کارایی و قدرت لپ تاپ CX61 2PC را به رخ همگان بکشد. صفحه نمایش این لپ تاپ هم 15.6 اینچی بوده و با وضوح تصویر HD، کیفیت و کارایی قابل قبولی را فراهم می کند.

باتری این لپ تاپ از نوع 6 سلولی تعبیه شده است و قادر است در حدود 5 ساعت کاربران خود را همراهی کند. همچون دیگر لپ تاپ های سری کلاسیک MSI در این لپ تاپ هم با مشکلات خنک کنندگی و ناکارآمدی سیستم طراحی شده دست و پنجه نرم می کنیم. در عوض صفحه کلید این لپ تاپ از نوع جزیره ای بوده و کار را برای تایپ و استفاده کاربران راحت کرده است. CX61 2PC دارای مجموعه کاملی از پورت ها و اتصالات رایج امروزی است.

 


 

Lenovo IdeaPad Z5070

قیمت: حدود 2,900,000 تومان با دو سال گارانتی سازگار


به عنوان دومین پیشنهاد از برند لنوو، قصد داریم لپ تاپ نام آشنا و محبوب IdeaPad Z5070 را به شما معرفی کنیم. این لپ تاپ با طراحی ظاهری زیبا، قطعات سخت افزاری به روز و امکانات بسیار عالی همچون صدای Dolby، صفحه نمایش فول اچ دی و باتری قدرتمند علاوه بر اینکه سهم زیادی از فروش لپ تاپ های موجود در بازار را از آن خود کرده جای هیچگونه شکی را هم برای کاربران مشکل پسند باقی نگذاشته است.

برای اینکه قدرتمندی و عملکرد عالی این لپ تاپ را هر چه بیشتر به شما نشان دهیم به سراغ بهترین چیدمان قطعات سخت افزاری IdeaPad Z5070 رفته ایم. این قطعات سخت افزاری موجب شده اند که اجرای بازی ها و نرم افزارها بر روی این لپ تاپ با وضوح بسیار عالی صورت بگیرد و آنها را به یک تجربه دلنشین برای کاربران تبدیل کند. به این ترتیب پردازنده Core i7 4510U، حافظه رم از نوع DDR3 و با ظرفیت 16 گیگابایت، هارد دیسک یک ترابایتی با 5400 دور بر دقیقه و کارت گرافیک میان رده ای GeForce 840M با 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی را به عنوان قطعات سخت افزاری منتخب این لپ تاپ معرفی می کنیم. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ از نوع براق بوده و با وضوح تصویر فول اچ دی خود تصاویر زیبایی را در معرض دید کاربران قرار می دهد.

فضای اطراف صفحه کلید از جنس آلومنیوم تولید شده است تا کاربران در هنگام استفاده از این لپ تاپ احساس کار با یک لپ تاپ مرغوب را داشته باشند. وزنی در حدود 2.5 کیلوگرم، وب کم با وضوح HD 720p، پورت های VGA و HDMI همراه با یک پورت USB 3.0 و باتری 4 سلولی با شارژدهی در حدود 5 ساعت از دیگر ویژگی های خوب این لپ تاپ است.

 


 

Sony VAIO Fit 15E SVF15328SG

قیمت: حدود 2,960,000 تومان با گارانتی متفرقه


پیشنهاد بعدی را به علاقمدان به لپ تاپ های خاص و با کیفیت ساخت بالا تقدیم می کنیم. شرکت وایو از همان اولین روزهای ورود به بازار لپ تاپ ها، با معرفی محصولات خاص و با کیفیت ساخت بالا توانست طیف وسیعی از علاقمندان به دنیای لپ تاپ ها را به سوی خود بکشاند. اگر چه برچسب قیمت VAIO Fit 15E در مقایسه با قطعات سخت افزاری که در اختیار دارد در اولین نگاه کمی زیاد به نظر می رسد اما کیفیت ساخت بدنه، صفحه نمایش و دیگر اجزای موجود نظر شما را عوض می کنند.

VAIO Fit 15E دارای پردازنده Core i5 4200U همراه با 4 گیگابایت حافظه رم و 500 گیگابایت فضای ذخیره سازی دیسک سخت است. کارت گرافیک این لپ تاپ، GeForce GT 740M، از محصولات شرکت NVIDIA انتخاب شده است و دارای یک گیگابایت فضای اختصاصی است. صفحه نمایش این لپ تاپ بزرگی در اندازه 15.6 اینچ دارد و وضوح نسبتاً مناسب 1366 در 768 پیکسلی را در اختیار کاربران خود می گذارد. باتری 4 سلولی، ویندوز 8.1 ای که به صورت پیش فرض نصب شده است، پورت HDMI، دو پورت USB 3.0 و وزنی در حدود 2.7 کیلوگرم را هم باید در کنار ویژگی های دیگر قرار داد.

اما اجازه دهید کمی هم درباره کیفیت ساخت بالای این لپ تاپ صحبت کنیم. اگرچه تمام بدنه این لپ تاپ از پلاستیک فشرده تولید شده است اما قسمت های داخلی و خارجی آن در برابر ضربه و همچنین اثرات انگشت به صورت غیر قابل باوری مقاوم هستند. صفحه کلید VAIO Fit 15E به صورت جزیره ای طراحی شده است و با فواصلی که بین این کلیدها وجود دارد کار را برای تایپ کلمات راحت کرده است.

 


 

ASUS K551LN

قیمت: حدود 3,090,000 تومان با دو سال گارانتی سازگار


دو انتخاب بعدی را به دو لپ تاپ بسیار عالی از ایسوس اختصاص می دهیم. سری محصولات K ایسوس مدت زیادی است که در بازارهای داخلی و جهانی نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. ایسوس هم هرساله برای اینکه این سری از محصولات همچنان در کورس رقابت باقی بمانند، مدل های جدیدی را در قالب آن معرفی می نماید. در این بین مدتی است که K551LN به عنوان یک لپ تاپ به روز و قدرتمند در بازارهای داخلی خودنمایی می کند.

ASUS K551LN انتخابی ما از پردازنده Core i7 4510U با سرعت 2.00 تا 3.10 گیگاهرتز، هشت گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3، هارد دیسک 1 ترابایتی با سرعت 5400 دور در دقیقه و کارت گرافیک GeForce 840M با دو گیگابایت حافظه اختصاصی بهره می برد. صفحه نمایش این لپتاپ با اندازه 15.6 اینچ انتخاب شده است و از وضوح قبل قبول HD نیز برخوردار است. باتری 3 سلولی، پورت HDMI، یک پورت USB 3.0 و وب کم با کیفیت HD 720p از دیگر ویژگی های مهم این لپ تاپ است.

ضخامت مناسب و وزن تقریبی 2.2 کیلوگرم ASUS K551LN سبب شده است تا کاربران از بابت حمل و جابه جایی این لپ تاپ نگرانی نداشته باشند. برخلاف سری لپ تاپ های X ایسوس، نسل جدید لپ تاپ های سری K دارای روکشی فلزی در قسمت های پشت صفحه نمایش هستند. علاوه بر این در قسمت های حاشیه ای صفحه کلید از آلومنیوم استفاده شده است تا حس کار با یک لپ تاپ مرغوب برای کاربران تداعی شود. اگر قصد دارید با لپ تاپ خود به موسیقی گوش کنید و یا به تماشای فیلم بنشینید بهتر است به سراغ سری لپ تاپ های K ایسوس نروید چرا که صفحه نمایش و بلندگوهای آن فاقد کیفیت و وضوح مناسب برای این مقاصد است.

 


 

ASUS N56JN

قیمت: حدود 3,550,000 تومان با دو سال گارانتی بین الملل


نوبت به آن رسیده است که سری هم به لپ تاپ های فوق محبوب سری N ایسوس بزنیم. سری محصولات مالتی مدیای ایسوس با بهره گیری از قویترین پردازنده ها و کارت گرافیک های موجود در بازار توانسته است سهم قابل توجهی از بازار فروش لپ تاپ ها را از آن خود کند. همین موضوع سبب شده است تا ایسوس پشتیبانی و سرمایه گذاری ویژه ای را برای این سری از محصولات داشته باشد، تا جایی که در آینده ای نزدیک قرار است نسل ها و مدل های جدیدی از این سری از محصولات وارد بازارهای جهانی شوند.

N56JN در چیدمان ها و کانفیگ های مختلفی از قطعات سخت افزاری عرضه شده است، اما چیدمانی که ما این بار در نظر گرفته ایم یکی از قدرتمندترین هاست و امکان اجرای انواع نرم افزارهای برنامه نویسی و گرافیکی و همچنین بازی های سنگین را فراهم می کند. این چیدمان از قطعات به روزی همچون پردازنده پر قدرت Core i7 4710HQ، حافظه 12 گیگابایتی رم، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی، کارت گرافیک 2 گیگابایتی GeForce 840M و از همه مهمتر صفحه نمایش 15.6 اینچی فول اچ دی همراه با روکش مات بهره می برد.

در کنار این قطعات سخت افزاری بسیار مناسب نمی توان ویژگی هایی همچون بلندگوهای داخلی استریو همراه با ساب ووفر و با صدایی باورنکردنی، پورت VGA، خروجی HDMI، چهار پورت USB 3.0 و به ویژه باتری 6 سلولی را فراموش کرد. ASUS N56JN طراحی و بدنه ای فوق العاده هم دارد. تمام قسمت های بدنه این لپ تاپ از فلز ساخته شده است تا N56JN را از این لحاظ هم مرغوب بدانیم. اما این بدنه مرغوب تبعات منفی را هم به دنبال داشته و موجب شده است که این لپ تاپ وزنی در حدود 2.7 کیلوگرم را داشته باشد. به همین دلیل به کاربرانی که نیازمند یک لپ تاپ قابل حمل هستند توصیه می کنیم که در انتخاب این مدل کمی تامل کنند.

 


 

Lenovo Y5070

قیمت: حدود 4,050,000 تومان با یک سال گارانتی الماس


وقتی غول بزرگی به نام لنوو پا به عرصه تولید لپ تاپ های گیمینگ و قدرتمند می گذارد، باید انتظار معرفی و عرضه این چنینن محصول فوق العاده ای را داشت. Lenovo Y5070 علاوه بر قدرت سخت افزاری فوق العاده، طراحی زیبا و چشم نوازی را هم به کاربران خود پیشنهاد می دهد. گیمرها و به طور کلی هر که به دنیای بازی های با گرافیک فوق العاده علاقمند است می تواند بر روی این لپ تاپ حسابی جداگانه باز کند.

لنوو برای این لپ تاپ چیدمان های مختلفی را در نظر گرفته است اما ما بر روی بهترین این چیمان ها دست گذاشته ایم و قصد داریم Y5070 را با آخرین قدرت و کیفیت به شما معرفی کنیم. به این ترتیب پردازنده قدرتمند Core i7 4710HQ با بازه سرعت 2.50 تا 3.50 گیگاهرتز، 16 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3، یک ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع هیبریدی با هشت گیگابایت SSD و کارت گرافیک حرفه ای GeForce GTX 860M با 4 گیگابایت حافظه اختصاصی چیدمان مورد علاقه ما را برای این لپ تاپ تشکیل می دهند. اما لنوو برای این لپ تاپ گیمینگ سورپرایزی ویژه را ترتیب دیده است. صفحه نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ از وضوح فوق العاده 3840 در 2160 پیکسلی یا به اختصار 4K بهره می برد تا کار با Lenovo Y5070 حتی برای هر گیمر حرفه ای، غیر منتظره و فراموش نشدنی باشد.

بهتر است کمی هم درباره کیفیت ساخت و ویژگی های عالی این لپ تاپ صحبت کنیم. بدنه این لپ تاپ کاملاً از پلاستیک تولید شده است اما روکش آلومنیومی برس خورده بر روی آن ظاهری زیبا و خاص را به آن داده است. خبر خوش دیگری که Lenovo Y5070 به گیمرها می دهد وزن بسیار عالی 2.4 کیلوگرمی و ضخامت بسیار مناسب 22 میلی متری است که سبب شده است این لپ تاپ به یک لپ تاپ گیمینگ قابل حمل تبدیل شود. ویژگی های فوق العاده دیگری همچون صفحه کلید جزیره ای Accu-Type با نور پس زمینه قرمز رنگ، بلندگو های فوق العاده با کیفیت شرکت JBL، خروجی HDMI و دو پورت USB 3.0 را هم به دیگر خصوصیات این لپ تاپ اضافه کنید تا شما هم با ما در ارزش خرید بالای این لپ تاپ هم عقیده شوید.

 


 

Lenovo Yoga 2 Pro

قیمت: حدود 4,800,000 تومان با دو سال گارانتی سازگار


برای خالی نبودن جای لپ تاپ های تبدیل شونده به سراغ یکی از بهترین و مرغوب ترین محصولات این رده یعنی Lenovo Yoga 2 Pro می رویم. این لپ تاپ شاید محبوب ترین لپ تاپ تبدیل شونده موجود در بازارهای داخلی باشد، چرا که علاوه بر سخت افزاری قدرتمند و قیمتی مناسب، قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت سبک و قابل حمل را نیز دارا می باشد.

پردازنده Core i7 4500U، حافظه رم با ظرفیت 8 گیگابایت، 256 گیگابایت از حافظه های پر سرعت SSD و صفحه نمایش 13 اینچی IPS با وضوح تصویر بسیار عالی 3200 در 1800 پیکسلی یا به اختصار QHD قطعات سخت افزاری قابل توجه این لپ تاپ تبدیل شونده را تشکیل می دهند. کارت گرافیک Yoga 2 Pro از نوع اینتلی انتخاب شده است تا هم قیمت تمام شده محصول کاهش یافته باشد و هم کاربران انتظار زیادی از قدرت پردازش گرافیکی این لپ تاپ نداشته باشند. صفحه نمایش لمسی این تبدیل شونده قابلیت تشخیص و شناسایی 10 لمس همزمان را داراست تا در هنگام تایپ متون مشکلی از این بابت وجود نداشته باشد. یکی دیگر از نقاط قوت Yoga 2 Pro ضخامت و وزن باورنکردنی آن است که زیبایی و قابلیت های زیادی را برای آن به ارمغان آورده است.

بدنه این لپ تاپ/ تبلت از پلاستیک مرغوب تولید شده است که مقاومت خوبی در برابر ضربه و اثرات انگشت از خود نشان می دهد. لولا ها و رابط اتصال صفحه کلید و صفحه نمایش استحکام بسیار عالی را داراست و استفاده از دستگاه ها در چهار حالت مختلف را تضمین می کند. بلندگوهای این لپ تاپ در کنار باتری غیر قابل تعویض و در زیر دستگاه گنجانده شده است و صدای خروجی از آن کیفیت قابل قبولی را داراست. باتری 4 سلولی با 9 ساعت زمان شارژدهی، پورت های Mini-HDMI و USB 3.0 و صفحه کلید جزیره ای AccuType همراه با نور پس زمینه از دیگر ویژگی های قابل ذکر این لپ تاپ/تبلت است.

 


 

Apple MacBook Pro 13 MGX92

قیمت: حدود 5,685,000 تومان با گارانتی متفرقه


 

همچون گذشته یکی از لپ تاپ های پیشنهادی را هم به کاربران پر و پا قرص محصولات اپل و مک بوک ها اختصاص می دهیم. اگرچه استفاده از مک بوک ها و به ویژه سیستم عامل خاص مکینتاش ویژگی ها و امکانات منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد اما این محصولات محدودیت های زیادی را هم به کاربران خود تحمیل می کند. به طور مثال نرم افزارهای مبتنی بر این سیستم عامل به سختی یافت می شوند و یا گارانتی معتبری برای آنها در داخل کشور وجود ندارد. علاوه بر این پیچیدگی ساختار و استفاده از آخرین فناوری ها در مراحل مختلف تولید، تعمیر این لپ تاپ را مشکل تر نیز کرده است.

در هر صورت انتخاب بین مک بوک ها و لپ تاپ های ویندوزی بستگی به کاربرد و شرایط استفاده کاربران دارد. اما برای کسانی که در این دو راهی، محصولات اپل را انتخاب کرده اند MacBook Pro 13 MGX92 با صفحه نمایش رتینا را گزینه بسیار مناسبی می دانیم. اپل قطعات سخت افزاری مناسبی همچون پردازنده Core i5 با سرعت 2.80 تا 3.30 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR3، کارت گرافیک Intel Iris و 512 گیگابایت حافظه SSD را برای این مک بوک در نظر گرفته است. صفحه نمایش 13 اینچی از نوع IPS و با وضوح تصویر 2560 در 1600 پیکسلی هم دیگر قسمت این پازل پیچیده است.

نه تنها این مک بوک بلکه تمامی محصولات اپل نتیجه سال ها طراحی و تفکر مهندسی است. در هر جز از MacBook Pro 13 MGX92 می توان اوج تکنولوژی و فناوری را به وضوح مشاهده کرد. شاید نقطه اوج این فناوری ها صفحه نمایش رتینا باشد که رنگ ها و تصاویر را بسیار طبیعی و با کیفیت در اختیار کاربران می گذارد. در میان دیگر خصوصیات بسیار عالی این لپ تاپ، مناسب است که بر روی ویژگی هایی همچون باتری 6 سلولی با شارژدهی 9 ساعته، خروجی HDMI و دو پورت USB 3.0، ضخامت فوق العاده 18 سانتی متری و وزن عالی 1.57 کیلوگرمی تاکید ویژه ای داشته باشیم.

 


 

MSI GT60 2OC 3K IPS Edition

قیمت: حدود 7,280,000 تومان با دو سال گارانتی ماتریکس


به عنوان آخرین پیشنهاد یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند و همه چیز تمام را در نظر گرفته ایم. سری لپ تاپ های گیمینگ MSI همواره یکی از مطرح ترین و مناسب ترین گزینه ها برای خرید یک لپ تاپ پر قدرت و گیمینگ بوده است. شهرت جهانی کمپانی تایوانی MSI در تولید قطعاتی همچون مادربوردها، کارت های گرافیک و... سبب شده است که سری لپ تاپ های گیمینگ این شرکت هم محبوبیت خاصی نزد طرفدارن دنیای بازی پیدا کند. لپ تاپی که این بار قصد داریم معرفی کنیم از سخت افزاری قدرتمند بهره می برد علاوه بر این صفحه نمایش 3K سبب شده است تا نتایج عملکرد این سخت افزار قدرتمند به خوبی به دست کاربران برسد.

GT60 2OC دارای پردازنده Core i7 4700MQ با سرعت 2.40 تا 3.40 گیگاهرتز است. 32 گیگابایت حافظه رم این دستگاه هم فضای بسیار مناسبی را برای اجرای انواع بازی های سنگین فراهم آورده است. یک ترابایت حافظه از نوع هیبردی و کارت گرافیک حرفه ای و قدرتمند GeForce GTX 770M هم دیگر اجزای مهم این لپ تاپ هستند. صفحه نمایش این لپ تاپ 15.6 اینچی و از نوع IPS بوده و وضوح بسیار مناسب 2880 در 1620 پیکسلی را داراست. باتری 9 سلولی قدرتمندی هم بر روی این لپ تاپ دیده می شود. مسلماً این باتری عامل مهمی در افزایش وزن این لپ تاپ است اما نباید عملکرد بسیار مناسب آن را فراموش کنیم. وزن 3.5 کیلوگرمی این لپ تاپ سبب شده است تا GT60 2OC را در رنج لپ تاپ های گیمینگ خانگی و غیر قابل حمل دسته بندی نماییم.

سیستم خنک کننده با کارایی عالی، صفحه کلید کاملاً ارگونومیکی و با نور پس زمینه، بلندگوهای با کیفیت مناسب و همراه با ساب ووفر، خروجی HDMI، سه پورت USB 3.0 و درایو نوری با قابلیت رایت و خواندن دیسک های بلوری از دیگر ویژگی های فوق العاده این لپ تاپ است. ترکیبی از سخت افزار بسیار قدرتمند و ویژگی های عالی به هر کاربری نشان می دهد که GT60 2OC از یک ربات گیمینگ بسیار توانا چیزی کم ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست