ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





اکنون مستقیماً به سراغ اولین مدل پیشنهادی می رویم، مدلی که بالطبع ارزانترین پیشنهاد ما محسوب می شود اما امکانات ارزشمندی را به همراه دارد.

Smart Leto E4011

 قیمت: حدود 205.000 تومان با 18 ماه گارانتی تعمیر و 2 ماه تعویض اسمارت تکنولوژی قشم

برند اسمارت حدود یک سالی می شود که فعالیت جدی خود را شروع کرده است و با تولید محصولات همانند بسیاری از برندهای دیگر در کشور چین مدلهای متنوع و خوش قیمتی را تولید می نماید. مدل Leto که یک هوشمند اندرویدی است مشخصات بسیار خوبی بر روی کاغذ دارد و می تواند به عنوان یک گوشی دوم یا یک انتخاب با بودجه بسیار کم مفید و کارا تلقی شود.

ضخامت این گوشی که بدنه ای پلاستیکی دارد 11.3 میلیمتر و وزن آن 116 گرم است و در دو رنگ بندی مشکی و سفید عرضه می شود. همراه این گوشی یک محافظ صفحه و یک قاب پلاستیکی رنگی نیز به خریداران داده می شود تا از خرید آنها بی نیاز شوند. نمایشگر این گوشی 4 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسل با تراکم 239 ppi بوده که خود مهمترین مزیت این گوشی ارزان قیمت می باشد. نوع پانل TFT است و از لمس چندگانه نیز پشتیبانی می کند.

چیپست MT6572 دو هسته ای ساخت مدیاتک است و از دو هسته Cortex A7 با سرعت 1.3 گیگاهرتز بهره می برد. پردازنده گرافیکی Mali 400 بوده و تک هسته ای می باشد. 512 مگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول می باشند. در ضمن برای افزایش فضای ذخیره سازی اسلات کارت حافظه نیز در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی 3.2 مگاپیکسلی است و یک فلاش LED هم دارد و دوربین جلو نیز 1.3 مگاپیکسلی بوده و برای برقراری تماس های اینترنتی کفایت می کند. سیستم عامل اندروید 4.4.2 با رابط کاربری خام گوگل یکی دیگر از مزیت های این تلفن به شمار می رود. پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه های نسل سوم به همراه باتری 1300 میلی آمپری از دیگر مشخصات این تلفن ارزان قیمت می باشد و می تواند در استفاده ترکیبی 1 روز شارژ را در اختیار کاربر قرار دهد.

چیپست دو هسته ای با قیمتی بسیار ارزان

داشتن دو دوربین

رزولوشن بسیار خوب در این محدوده قیمت

باتری ضعیف

LG L40 Dual

قیمت: حدود 250.000 تومان با 2 سال سال گارانتی مدیا پردازش


 

ال جی به خوبی توانسته است جای خود را در میان سردمداران سازنده تلفن های هوشمند باز کند و به کمک سری میان رده L بازار این بخش را به خود معطوف کند. سری L ال جی مشخصات قابل قبولی در کنار عمر باتری مناسبی دارند و برای افرادی که بودجه زیادی جهت خرید ندارند یک انتخاب ممتاز محسوب می شوند.

L40 که اکنون نسخه دو سیم کارت آن را به شما معرفی می کنیم ضخامت 11.9 میلیمتری داشته و 113 گرم وزن دارد و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می شود. نمایشگر 3.5 اینچی این گوشی با رزولوشن 320 در 480 پیکسل تراکم 165 ppi را ارائه می دهد و به لطف پنل IPS زاویه دید مناسبی هم دارد.

چیپست دو هسته ای Snapdragon 200 از دو هسته Cortex A7 با سرعت 1.2 گیگاهرتز استفاده کرده و در کنار پردازنده گرافیکی Adreno 302 مجموعه ی رده پایین اما کاملی را تشکیل می دهد. حافظه رم 512 مگابایتی و 4 گیگابایت حافظه در کنار اسلات کارت حافظه از دیگر مشخصات سخت افزاری آن می باشد.

دوربین این گوشی 3.2 مگاپیکسلی بدون فلاش است و خبری از دوربین دوم نیست. سیستم عامل اندروید 4.4.2 در کنار رابط کاربری اختصاصی ال جی نسخه 3 از دیگر مزیت های این گوشی ارزان قیمت به شمار می رود. باتری 1540 میلی آمپری این گوشی با در نظر گرفتن سخت افزار و نمایشگر کم مصرف می تواند تا 2 روز شما را در استفاده ترکیبی همراهی کند.

کیفیت ساخت مناسب

چیپست دو هسته ای

پانل IPS نمایشگر

نبود فلاش و دوربین دوم

تراکم پیکسلی پایین نمایشگر

Smart Coral S5201 Dual

 قیمت: حدود 310.000 تومان با 18 ماه گارانتی تعمیر و 2 ماه تعویض اسمارت تکنولوژی قشم

 

پیشنهاد بعدی ما باز هم از برند Smart می باشد. برندی که تماماً سعی دارد تلفن هایی تولید کند که به نسبت قیمت مشخصات بسیار خوبی ارائه می کنند.

Coral یک تلفن با ضخامت 9.7 میلیمتری است و 174 گرم وزن دارد. دو سیم کارته می باشد و رنگ بندی متنوعی هم دارد. نمایشگر این تلفن 5 اینچی است و رزولوشن 854 در 480 پیکسلی ارائه می کند. البته کیفیت آن همچنان در سطح TFT ها باقی می ماند و خبری از IPS در این رده قیمت نیست.

چیپست مورد تایید اسمارت MT6572 ساخت مدیاتک بوده و یک دو هسته ای پایین رده است که از دو هسته Cortex A7 استفاده می کند. پردازنده گرافیکی Mali-400 که این روزها تنها در چیپست های ارزان قیمت یافت می شود هم برای بخش گرافیکی در نظر گرفته شده است. حافظه رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی هم برای این تلفن در نظر گرفته شده است.

دوربین این تلفن 5 مگاپیکسلی است و توانایی فیلمبرداری 720p هم دارد. خوشبختانه اسمارت برای این تلفن یک فلاش LED هم در نظر گرفته است. دوربین دوم VGA هم موجود است و برای برقراری مکالمات تصویری کفایت می کند اما انتظار گرفتن سفلی خوب را با آن نداشته باشید!

سیستم عامل اندروید 4.4.2 به همراه یک باتری 1800 میلی آمپری که توانایی تامین انرژی تا 2 روز را دارد باقی مشخصات این تلفن را تشکیل می دهند.

طراحی مناسب

نمایشگر 5 اینچی

باتری مناسب

میزان کم حافظه اصلی

Sony Xperia E1 Dual

قیمت: حدود 350 هزار تومان با یک سال گارانتی آرین


Xperia E1 نسخه دو سیم کارته یکی از گوشی های بسیار مقرون به صرفه از سونی محسوب می گردد. Xperia E1 Dual از معدود گوشی های سونی در این محدوده قیمت است که از یک نمایشگر بزرگ 4 اینچی با رزولوشن 800 در 480 پیکسلی از نوع TFT برخوردار است.

این تلفن با ضخامت 12 میلیمتری و وزن 122 گرمی یک گوشی نسبتاً ضخیم اما خوش وزن محسوب می شود، Xperia E1 Dual با جنس بدنه ای پلاستیکی در رنگ های سفید، مشکی و بنفش موجود است. دو سیم کارته بودن این گوشی هم همانطور که از نامش پیداست یک نقطه قوت محسوب می گردد.

چیپستی که سونی برای این گوشی ارزان قیمت خود در نظر گرفته است Snapdragon 200 با یک پردازنده دو هسته ای Cortex A7 و چیپ گرافیکی Adreno 302 می باشد. سرعت هسته های پردازنده بر روی عدد 1.2 گیگاهرتز قفل شده است و عملکردی قابل قبول در حد قیمت این گوشی ارائه می کند. حافظه رم نیز 512 مگابایتی است و در کنار آن یک فضای ذخیره سازی درونی 4 گیگابایتی هم در نظر گرفته شده است.

دوربین Xperia E1 Dual یک دوربین 3.15 مگاپیکسلی است و بدون فلاش LED در نظر گرفته شده است. کیفیت عکسهای این دوربین در حد متوسط و رقم اسمی آن خواهد بود. سیستم عامل اندروید 4.3 جلی بین در کنار یک باتری 1750 میلی آمپری باقی مشخصات آن را در لیست ما تشکیل می دهند.

طراحی اسپورت

دو سیم کارت

اسپیکر با بلندی صدای خوب

دوربین ضعیف

HTC Desire 310 Dual Sim

قیمت: حدود 410.000 تومان بدون گارانتی

 

اغلب تصور می شود مدلهای رده پایین HTC و یا میان رده های آن کیفیت و مرغوبیت لازم را ندارند درحالی که این تفکر اشتباه است. HTC هم به خوبی دریافته است که برای بیشتر کردن سود و بالا بردن میزان رضایت مشتریان لازم است مدلهای ارزان قیمت ولو با کیفیت بالا و امکاناتی شایسته که بتواند با برندهای کره ای و چینی رقابت کند تولید نماید. مدل Desire 310 Dual Sim از همین دسته می باشد.

Desire 310 یک گوشی خوش دست با باریکی 11.3 میلیمتر و وزن 140 گرم می باشد و خوشبختانه در چندین رنگ اعم از سفید، سرمه ای قرمز و ... تولید می گردد. نمایشگر 4.5 اینچی TFT آن با رزولوشن 854 در 480 پیکسل و تراکم 219 ppi یک نقطه قوت محسوب می گردد.

چیپست قدرتمند MT6582M ساخت مدیاتک 4 هسته ای از نوع Cortex A7 بوده و از یک پردازنده گرافیکی دو هسته ای Mali 400 بهره می برد. این چیپست یک چهار هسته ای نسبتاً چابک و بسیار کم مصرف می باشد و به خوبی از عهده وظایف عادی و نسبتاً سنگین اعم از بازی های گرافیکی بر می آید. 512 مگابایت رم به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات کارت حافظه از دیگر مشخصات این تلفن خوش ساخت می باشند.

دوربین 5 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 1080p به همراه دوربین VGA در جلو ترکیب خوبی را تشکیل می دهند. باتری 2000 میلی آمپری بوده و با استفاده ترکیبی تا 2 روز دوام می آورد. دو سیم کارته بودن در کنار سیستم عامل اندروید 4.2.2 جلی بین با رابط کاربری اختصاصی HTC یعنی Sense نسخه 5.1 یک تجربه عالی را برای شما رقم خواهد زد.

طراحی دلنشین و زیبا

چیپست 4 هسته ای

دوربین 5 مگاپیکسلی

سیستم عامل نسبتاً قدیمی

Smart Ultra I8513

قیمت: حدود 450.000 تومان با 18 ماه گارانتی تعمیر و 2 ماه تعویض اسمارت تکنولوژی قشم

 

شاید باورتان نشود اما امکاناتی که این تلفن به شما عرضه می کند بسیار بیشتر از سطح قیمت آن است! در این تلفن از پردازنده 4 هسته ای تا نمایشگر HD و دوربین 8 مگاپیکسلی همگی یکجا با یک برچسب قیمت باورنکردنی وجود دارد.

این تلفن خوش قیمت تنها 7.8 میلیمتر ضخامت دارد و وزنی برابر با 110 گرم را داراست! بدنه پلاستیکی این تلفن در سه رنگ مشکی، نقره ای و سرمه ای تولید می شود و کیفیت مناسبی دارد. i8513 اسمارت از یک نمایشگر 4.7 اینچی پانل IPS با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی با تراکم پیکسلی 312 ppi بهره می برد بطوری که نظیر آن در برندهای مطرح دست کم زیر 700 هزار تومان نخواهد بود!

چیپست MT6582M همانند دیگر تلفن های این رده با 4 هسته Cortex A7 و سرعت 1.3 گیگاهرتز در نظر گرفته شده است و از پردازنده گرافیکی دو هسته ای Mali 400 استفاده می کند. یک گیگابایت رم و 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی از دیگر مشخصات این تلفن می باشد همچنین امکان افزایش حافظه از طریق اسلات کارت حافظه میسر می باشد.

دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت به همراه فلاش LED به شما قابلیت عکاسی HDR را نیز می دهد. دوربین جلو نیز 5 مگاپیکسلی بوده و برای گرفتن عکسهای سلفی بسیار مناسب است. سیستم عامل اندروید کیت کت 4.4.2 به همراه پشتیبانی از دو سیم کارت 3G و باتری 1800 میلی آمپری از دیگر مشخصات این تلفن می باشند.

نمایشگر HD با پانل IPS

چیپست چهار هسته ای و 1 گیگابایت حافظه رم

دوربین 8 مگاپیکسلی

ظرفیت کم باتری

Vsun Hexa

 قیمت: حدود 495.000 تومان با 12 ماه گارانتی آرین


 

شاید نام این برند را کمتر و یا هرگز نشنیده باشید! Vsun یک تولید کننده متفرقه نیست و در واقع یک برند نوپا است که برای جلب توجه خریداران قیمت بسیار پایینی را برای محصولات خود در نظر گرفته است. یکی از بهترین تولیدات این برند مدل Hexa است که نام آن بیشتر بخاطر 6 هسته ای بودن چیپست اش انتخاب گردیده است.

این تلفن زیبا و خوش ساخت ضخامت 8.3 میلیمتری داشته و خوشبختانه دو سیم کارت است. رنگ بندی آن محدود به سه رنگ نقره ای، طلایی و مشکی است و از بدنه ای با ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است.

نمایشگر این تلفن 5 اینچی است و از رزولوشن 1280 در 720 استفاده می کند و از نوع LCM می باشد، LCM ها نوعی از LCD ها می باشند که پیکسل های آن توسط یک مدار مجزا آدرس دهی و تغذیه می شوند و از نظر ساختار کاملاً شبیه به LCD ها می باشند. تراکم پیکسلی 295 ppi این تلفن باعث نمایش تصاویر و متون با کیفیتی قابل قبول می گردد.

چیپستی که در این تلفن استفاده شده است MT6591 ساخت مدیاتک است که یک 6 هسته ای از نوع Cortex A7 است که بسیار کم دیده شده است بر روی تلفنی استفاده شده باشد. پردازنده گرافیکی این چیپست Mali-400 چهار هسته ای است که بسیار خوب عمل می کند. حافظه رم نیز 1 گیگابایت بوده و 8 گیگابایت حافظه داخلی هم در نظر گرفته شده است.

دوربین این تلفن 8 مگاپیکسلی است که با یک فلاش LED در کنار آن همراه می باشد. آنطور که ما دریافتیم کیفیت دوربین این تلفن نه خیلی خوب بلکه میان رده است و در حد یک 5 مگاپیکسلی از برندهای مطرح عمل می کند. دوربین جلو هم 3.2 مگاپیکسلی است و خوشخبتانه از انواع مدلهای همرده که دوربین VGA دارند بهتر عمل می نماید.

و در آخر هم سیستم عامل اندروید 4.4.2 به همراه یک باتری 2450 میلی آمپری باقی مشخصات این تلفن خوش ساخت را تشکیل می دهند. همراه این تلفن یک کیف تاشو هم در بسته وجود دارد که تا مدتی شما را از خرید کیف بی نیاز می کند هرچند در بازار لوازم جانبی برای این محصول وجود ندارد!

طراحی عالی و کیفیت ساختی بسیار مناسب

چیپست و سخت افزار کارآمد

باتری مناسب

نبود لوازم جانبی در بازار

Huawei Honor 3C

قیمت: حدود 525.000 تومان بدون گارانتی

 

در لیست ما جای برند هواوی خالیست! هواوی Honor 3C یکی از باصرفه ترین تلفن هایی است که می توانید از این برند چینی تهیه کنید. Honor 3C امکانات بسیار خوبی را در قالب یک پکیج مقرون به صرفه عرضه می کند!

Honor 3C با طراحی زیبا و جذاب 9.2 میلیمتر باریکی دارد و 140 گرم وزن آن می باشد. جنس بدنه پلاستیک مرغوب است و از در دست گرفتن آن احساس خوشایندی خواهید داشت. نمایشگر 5 اینچی IPS با رزولوشن 1280 در 720 تراکم پیکسلی 294 ppi را به شما می دهد.

چیپست MT6582M همانند دیگر تلفن های این رده با 4 هسته Cortex A7 و سرعت 1.3 گیگاهرتز در نظر گرفته شده است و از پردازنده گرافیکی دو هسته ای Mali 400 استفاده می کند. 2 گیگابایت رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی از دیگر مشخصات این تلفن می باشد همچنین امکان افزایش حافظه از طریق اسلات کارت حافظه تا 32 گیگابایت میسر می باشد.

دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری 1080p به همراه فلاش LED و فوکوس خودکار و همچنین دوربین جلو 5 مگاپیکسلی در اختیار شما خواهند بود. سیستم عامل اندروید 4.2 جلی بین، باتری 2300 میلی آمپری و دو سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل سوم دیگر مشخصات این تلفن جذاب را تشکیل می دهند.

زیبا و شکیل

دوربین و سخت افزار کارآمد

سیستم عامل نسبتاً قدیمی

Samsung Galaxy Grand Prime Duos

قیمت: حدود 560.000 تومان بدون گارانتی

 

نوبتی هم باشد نوبت سامسونگ است! گرند پرایم سامسونگ که یکی از آخرین محصولات سامسونگ است که به کشور ما قدم نهاده است طراحی شکیل و امکاناتی معقول دارد و بیشترین هدف معرفی آن افرادی است که با بودجه کم دنبال یک تلفن 5 اینچی اصیل و باوقار می گردند.

گرند پرایم ضخامت 8.6 میلیمتری دارد و وزن آن 156 گرم است بطوری که برای یک تلفن 5 اینچی کاملاً مناسب و قابل قبول است. جنس بدنه پلی کربنات بوده و در دو رنگ مشکی و سفید عرضه می گردد. نمایشگر 5 اینچی این تلفن با پانل TFT رزولوشن 960 در 540 پیکسلی داشته و تراکم 220 ppi را ارائه می نماید.

چیپست برخلاف تمامی مدلهای قبلی نسل جدید سری 4 اسنپدراگون یعنی Snapdragon 410 است و از 4 هسته ی جدید Cortex A53 با سرعت 1.2 گیگاهرتز استفاده می نماید. پردازنده گرافیکی Adreno 306 بوده و با 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه درونی همراه شده است. در ضمن اسلات کارت حافظه نیز فراموش نشده است و می توانید حافظه بیشتری را مورد استفاده قرار دهید.

دوربین 8 مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری 1080p به همراه فلاش LED و فوکوس خودکار و همچنین دوربین جلو 5 مگاپیکسلی در اختیار شما خواهند بود. سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت، باتری 2600 میلی آمپری و دو سیم کارت با قابلیت پشتیبانی از شبکه های نسل سوم دیگر مشخصات این تلفن زیبا را تشکیل می دهند.

چیپست بروز با هسته های Cortex A53

طراحی مناسب و شکیل

باتری مناسب

رزولوشن کم نمایشگر به نسبت قیمت کلی

ZTE Nubia Z5s Mini

قیمت: حدود 610 هزار تومان با یک سال گارانتی سامتل

 

ZTE در دنیا برند شناخته شده ای محسوب می شود و جزو پرفروش ترین ها چه در کشور چین و چه در جهان است. مدل Z5s Mini با توجه به طراحی بسیار خوبی که دارد از امکانات شاخصی هم بهره مند است که به آن اشاره می کنیم. ضخامت این گوشی تنها 7.6 میلیمتر است و وزن آن هم تنها 120 گرم است. تا اینجا مشخص می شود که با یک گوشی بسیار خوش ساخت و سبک طرف هستیم.

Z5s Mini که در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی دارد و تراکم 312ppi را ارائه می کند. این نمایشگر IPS یک حاشیه قاب بسیار باریک دارد و جلوه ی زیبایی به نمای جلویی داده است.

چیپست این تلفن گرچه قدیمی است اما عملکرد خوبی دارد، Snapdragon 600 با سرعت هسته های 1.7 گیگاهرتزی با واحد گرافیکی Adreno 320 و همراهی 2 گیگابایت حافظه رم قطعاً عملکرد بی نظیری برجای خواهد گذاشت. دارا بودن 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت حافظه رم از دیگر مزایای سخت افزاری این تلفن به شمار می روند.

دوربین 13 مگاپیکسلی در کنار فلاش LED به همراه یک دوربین جلو 5 مگاپیکسلی ترکیب قدرتمندی را تشکیل می دهند. سیستم عامل این تلفن اندروید 4.2 جلی بین می باشد و باتری آن هم 2000 میلی آمپری در نظر گرفته شده است. شاید تنها موردی که در مورد این گوشی آزاردهنده باشد تک سیم کارته بودن آن است.

ضخامت و وزن بسیار خوب

پردازنده قدرتمند

دوربین قدرتمند

سیستم عامل قدیمی

LG G3 Beat Dual Sim

قیمت: حدود 740 هزار تومان با دو سال گارانتی مدیا پردازش


 

G3 Beat که مدل کوچکتر شده G3 معروف است اکنون با افت قیمتی که تجربه کرده است یک گزینه ی بسیار خوب برای خرید به شمار می رود. این گوشی با ضخامت 10.3 میلیمتری خود و وزن 134 گرمی در رنگ های خاکستری، طلایی و سفید موجود است. نمایشگر این مدل 4.7 اینچی است و از رزولوشن 1280 در 720 استفاده می کند و تراکم پیکسلی 294ppi را ارائه می دهد. نمایشگر IPS موجود بر روی این مدل یکی از بهترین زوایای دید را ارائه می کند و کیفیتی بسیار مناسب دارد.

چیپستی که ال جی برای این مدل در نظر گرفته شده است Snapdragon 400 چهار هسته ای است و پردازنده گرافیکی آن Adreno 305 می باشد. حافظه ی داخلی 8 گیگابایتی در کنار 1 گیگابایت حافظه رم باقی مشخصات سخت افزاری G3 Beat را تشکیل می دهند.

دوربین اصلی G3 Beat یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و از قابلیت Laser Autofocus بهره مند است. در کنار این دوربین یک فلاش LED هم قرار دارد و توانایی فیلمبرداری 1080p را به راحتی ارائه می دهد. دوربین جلو این محصول 1.3 مگاپیکسلی است و کیفیت خوبی ارائه می کند.

G3 Beat نسخه دو سیم کارته از یک باتری 2540 میلی آمپری استفاده می کند و شارژدهی بسیار خوبی دارد، همچنین سیستم عامل آن هم اندروید 4.4.2 می باشد و در آینده به اندروید 5 ارتقا خواهد یافت.

بدنه ای بسیار خوش ساخت و جمع و جور

دوربین با کیفیت

باتری قدرتمند

ناکافی بودن حافظه رم

Huawei Ascend G7

قیمت: حدود 840 هزار تومان با یک سال گارانتی پارس مایکروتل


سری G هواوی گوشی های خوش قیمت اما با امکانات بسیار خوبی هستند و توانسته اند به خوبی جای خود را در میان خریداران باز کنند. یکی از بهترین مدلهای سری G مدل G7 می باشد که در کنار امکانات مناسب و طراحی قابل قبول قیمت خوبی هم دارد.

G7 یک تلفن با ضخامت 7.6 میلیمتری است و حدود 165 گرم وزن دارد. G7 رنگ بندی مشکی، سفید و طلایی دارد و بدنه ی آن آلومینیومی است. نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی با پانل IPS کیفیت خوبی را به کمک تراکم پیکسلی 267ppi ارائه می کند.

چیپست این گوشی Snapdragon 410 است و از 4 هسته با سرعت 1.2 گیگاهرتز در کنار واحد گرافیکی Adreno 306 کار پردازش را انجام می دهد. 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در کنار اسلات میکرو اس دی مشخصات دیگر سخت افزاری این گوشی می باشند.

دوربین اصلی این گوشی یک دوربین قدرتمند 13 مگاپیکسلی است و یک فلاش LED آن را همراهی می کند. دوربین دوم این گوشی 5 مگاپیکسلی است و برای گرفتن عکسهای سلفی بسیار مناسب می باشد. سیستم عامل این گوشی برخلاف بسیاری از مدلهای هواوی خوشبختانه به روز است و از نسخه 4.4.2 استفاده می کند. نقطه قوت این گوشی باتری 3000 میلی آمپری آن است که به آن توانایی دو روز شارژدهی را در بالاترین سطح ارائه می کند. متاسفانه G7 که به شما معرفی می کنیم نسخه تک سیم کارت است.که به شما معرفی می کنیم نسخه تک سیم کارت است.

باتری قدرتمند

بدنه ای با کیفیت

عدم پشتیبانی از دو سیم کارت

Samsung Galaxy S5 Mini G800H

قیمت: 925.000 تومان بدون گارانتی

 

گلکسی اس 5 پرچمدار سال 2014 سامسونگ است و نسخه مینی آن چند ماهی پس از ورود نسخه اصلی روانه بازار شده است. سامسونگ سعی کرده است بخش زیادی از قابلیت های اس 5 بزرگ را به نسخه مینی انتقال دهد تا کسانی که به سری گلکسی اس علاقه دارند اما با اندازه بزرگ آن میانه خوبی ندارند بتوانند این گوشی را تهیه نمایند.

ضخامت اس 5 مینی در حدود 9.1 میلیمتر بوده و وزن آن 120 گرم است و در 4 رنگ مشکی، طلایی، آبی و سفید عرضه می شود، جنس بدنه پلی کربناب بوده و در مقابل آب و خاک کاملاً مقاوم می باشد. اس 5 مینی یک نمایشگر 4.5 اینچی HD با رزولوشن 1280 در 720 پیکسلی و تراکم 325 ppi دارد و از نوع پانل Super AMOLED می باشد. پانل های جدید برخلاف نسل قبلی بسیار بهتر شده اند و رنگ ها را با دقت بسیار بالایی نمایش می دهند.

چیپست اختصاصی اگزینوس سامسونگ سری 3 یعنی مدل 3470 یک چهار هسته ای 1.4 گیگاهرتزی بر مبنای هسته های Cortex A7 است و بخش گرافیکی آن نیز Mali 400MP4 چهار هسته ای می باشد. 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی به همراه اسلات کارت حافظه هم در نظر گرفته شده است.

دوربین پشت 8 مگاپیکسلی بوده و از فلاش LED بهره می برد. فیلمبرداری 1080p به همراه کلی قابلیت دیگر هم دارد. در زیر دوربین سنسور ضربان قلب از اس 5 به نسخه مینی منتقل شده است. همچنین سنسور اثر انگشت هم به نسخه مینی انتقال یافته است. دوربین جلو نیز 2.1 مگاپیکسلی است و کیفیت بسیار خوبی هم دارد.

باتری این گوشی 2100 میلی آمپری است و به خوبی می تواند 2 روز شما را همراهی کند.

ضد آب و خاک

بکارگیری قابلیت های گلکسی اس 5 در نسخه مینی

صفحه نمایش با کیفیت عالی

بدنه تمام پلاستیکی

Sony Xperia Z2

قیمت: حدود 1.160.000 تومان بدون گارانتی

 

سونی اکسپریا  Z2 را در حالی دوباره پیشنهاد می دهیم که حدوداً یک سالی از زمان ورود آن به بازار گذشته است اما همچنان جذاب و پر ابهت است. اکسپریا Z2 ویژگی ها و قابلیت هایی دارد که ترجیح می دهیم همچنان در لیست ما باقی بماند.

اکسپریا زد 2 با بدنه ای ترکیب شده از فلز و شیشه ضخامت 8.2 میلیمتری دارد و 163 گرم هم وزن آن است که کمی زیادتر از حد معمول و تلفن های با بدنه پلاستیکی است. اکسپریا زد 2 که نقد و بررسی آن را چند ماه پیش در شهر سخت افزار به شما تقدیم کردیم بدنه ای بسیار جذاب، شکیل و دلربا دارد و حتماً از حمل و استفاده آن احساس خوشایندی خواهید داشت.

نمایشگر 5.2 اینچی این تلفن با پنل بهبود یافته IPS با اندازه 5.2 اینچی کیفیت رنگ بسیار خوبی به لطف موتور X-Reality Engine دارد و تصاویر را بسیار واضح نشان می دهد. رزولوشن 1920 در 1080 آن با تراکم پیکسلی 424 ppi متون را بسیار عالی نمایش داده و کاملاً جهت هرگونه استفاده ای ایده آل می باشد.

چیپست جدید Snapdragon 801 که جایگزین مدل قدرتمند Snapdragon 800 شده است همان توانایی را با مصرف انرژی کمتری عرضه می کند. در واقع Snapdragon 801 چیپست بسیار قدرتمندی است که خیال شما را تا چند سال از اجرای تمامی اپلیکیشن های اندروید راحت می کند. 4 هسته پردازشی Krait با سرعت 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 330 به راحتی تمامی بازی های حجیم و دیتا دار را اجرا می کنند. در کنار این موارد 3 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که به کمک اسلات کارت حافظه قابلیت افزایش هم دارد.

دوربین لنز G سونی با سنسوری 20.7 مگاپیکسلی و فیلمبرداری 4K و فلاش LED به همراه انبوهی از قابلیت های نرم افزاری در کنار دوربین 2.2 مگاپیکسلی در جلو نوید یک تجربه بی نظیر از عکاسی و فیلمبرداری را به شما می دهند. بلندگوهای استریو و بدنه ای ضد آب و خاک به همراه یک باتری 3000 میلی آمپری تماماً نشان از یک تلفن جذاب و پیشرفته را می دهند.

ترکیب هنرمندانه شیشه و فلز

یکی از بهترین پانل های IPS تمام اچ دی

ضد آب و خاک

حرارت بالای بدنه باعث وقفه در عملکرد مخصوصاً دوربین می گردد

صدای اسپیکرها ضعیف است

LG G2

 قیمت: حدود 1.245.000 تومان با 24 ماه گارانتی مدیا پردازش


فکر نمی کنیم نیازی به معرفی LG G2 وجود داشته باشد! تلفنی که باعث جهشی خیره کننده در سود و موفقیت کمپانی LG گشت و با مشخصات و امکانات بسیار خوب خود جایگاه مناسبی را برای این کمپانی مهیا نمود.

LG G2 با ضخامت 8.9 میلیمتری خود و وزن 143 گرمی یک گوشی نسبتاً متعادل از لحاظ ابعاد و وزن محسوب می گردد. این تلفن که در 4 رنگ طلایی، قرمز، سفید و مشکی تولید شده است از یک بدنه پلاستیکی پلی کربنات استفاده می کند.

نمایشگر G2 یک IPS تمام اچ دی است و 5.2 اینچ قطر دارد که باعث ایجاد 424 ppi تراکم تصویر می گردد. این نمایشگر با یک روکش محافظ Gorilla Glass 2 در برابر خط و خش محافظت می شود. چیپست LG G2 اسنپدراگون 800 است که 4 هسته ی آن در سرعت 2.3 گیگاهرتز فعالیت می کنند. پردازنده ی گرافیکی این چیپست Adreno 330 می باشد و با 2 گیگابایت حافظه رم همراه شده است. نسخه ای که فعلاً از G2 در بازار وجود دارد 32 گیگابایت حافظه ی درونی دارد که برای اغلب کاربران کفایت می کند.

دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال توانایی تصویر برداری FullHD با نرخ 60 فریم را دارا می باشد. یک فلاش LED در کنار این دوربین در نظر گرفته شده است که به خوبی در محیط های تاریک به کمک دوربین می آید. دوربین جلو هم 2.1 مگاپیکسلی است و راضی کننده به نظر می رسد.

سیستم عامل LG G2 در حال حاضر اندروید 4.4.2 می باشد که در آینده به اندروید 5 هم آپدیت خواهد شد. نقطه قوت این تلفن باتری 3000 میلی آمپری آن است که به راحتی 2 روز کارکرد ترکیبی را جوابگو خواهد بود.

سخت افزار قدرتمند

حاشیه بسیار کم نمایشگر

باتری بسیار عالی

بدنه ای پلاستیکی

Nokia Lumia 1020

قیمت: حدود 1.350.000 با 1 سال گارانتی نوکیا

 

نوکیا از قدیم توجه ویژه ای را به بخش دوربین داشته است و سابقه استفاده از لنزهای پیشرفته کارل زایس را از دیرباز در کارنامه دارد. مدل لومیا 1020 نمونه بارز شاهکار نوکیا در زمینه یک Camera Phone است طوری که با کمک سنسور 41 مگاپیکسلی خود عکسهایی بسیار فراتر از تمامی تلفن های هوشمند امروزی برایتان شکار می کند.

این تلفن به دلیل استفاده از یک لنز پیشرفته در بدنه پشتی ضخامت و ابعادی غیر معمول دارد. باریکی این تلفن در بخش نازک آن 10.4 میلیمتر است و در بخشی که دوربین قرار دارد چند میلیمتر دیگر به آن افزوده می شود. جنس بدنه پلی کربنات بسیار مستحکم بوده و یادآور دوام تلفن های قدیمی نوکیا است. وزن این تلفن 158 گرم است و در 4 رنگ زرد، سفید، مشکی و قرمز تولید شده است.

نمایشگر 4.5 اینچی با پانل AMOLED به همراه تکنولوژی ClearBlack نوکیا باعث شده است تا عمق و ثبات رنگ بی نظیری داشته باشید. رزولوشن 1280 در 768 پیکسلی با نسبت 16:10 و تراکم 332 ppi از دیگر مشخصات این تلفن می باشند.

چیپستی که در این تلفن استفاده شده است از سری S4 کوالکام یعنی مدل MSM8960 بوده و دارای دو هسته Krait با سرعت 1.5 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 225 می باشد. با توجه به اینکه پلتفرم و سیستم عامل ویندوز موبایل به نسبت اندروید با سخت افزارهای پایینتر از رده High End هم به خوبی کار می کند جای نگرانی نیست و به خوبی به لطف 2 گیگابایت رم از پس اجرای اپلیکیشن ها بر می آید. حافظه داخلی 32 گیگابایتی هم برای انباشتن فایلها و اپلیکیشن ها در نظر گرفته شده است.

به جذاب ترین بخش این تلفن یعنی دوربین آن می رسیم جایی که یک سنسور بزرگ 41 مگاپیکسلی با نهایت ابهت وظیفه تهیه عکس و فیلم را بر عهده دارد. اگر مقایسه ای بین عکسهای لومیا 1020 و دیگر تلفن ها در اینترنت بیندازید بدون هیچ توضیحی متوجه برتری محسوس آن خواهید شد. عکسهای این دوربین شارپ و سرزنده و با کیفیتی فراتر از دیگر تلفن های رقیب هستند. بکارگیری فلاش زنون و LED در کنار هم باعث می شود در تاریک ترین مکان ها هم بتوانید عکسهای عالی تهیه کنید. فیلمبرداری 1080p و استفاده از لرزشگیر اپتیکال در این دوربین همگی مزیت هایی هستند که می توانید یکجا در یک تلفن آنها را داشته باشید و از هرگونه دوربین دیجیتال کامپکت بی نیاز شوید.

باتری 2000 میلی آمپری این تلفن شاید قدری کم جلوه کند اما با مدیریت مناسب مصرف می توانید تا 2 روز روی آن حساب کنید. همچنین مایکروسافت اخیراً وعده داده است تا تمامی تلفن های این شرکت که از سیستم عامل ویندوز فون 8 استفاده می کنند به ویندوز فون 10 در آینده آپدیت خواهند شد.

در زمینه دوربین کاملاً بی رقیب

کنتراست عالی نمایشگر مخصوصاً زیر نور آفتاب

کیفیت ساخت مناسب

باتری ضعیف تر از حد معمول است

ضخامت تلفن در قسمت دوربین

LG G3 32GB

قیمت: حدود 1.540.000 تومان با 2 سال گارانتی مدیا پردازش

 

 

ال جی توانست امسال به کمک پرچمدار خوش رنگ و لعابش G3 به فروش مناسبی دست پیدا کند و جای خود را در بازارهای جهانی محکم تر از گذشته کند. ال جی تبلیغات زیادی را برای فروش این گوشی تدارک دید و حساب ویژه ای بر روی آن باز کرد و صدالبته پاسخ خوبی هم دریافت کرد.

G3 که جزو معدود تلفن ها با باریک ترین حاشیه دور نمایشگر است ضخامت 8.9 میلیمتری داشته و وزن آن هم تنها 149 گرم است که نشان می دهد با صفحه نمایش 5.5 اینچی وزن بسیار مناسبی دارد. بدنه پلی کربناتی G3 که شبیه به فلز طراحی شده است جنس بسیار خوبی دارد و در 5 رنگ مختلف قابل تهیه می باشد.

یکی از فاکتورهای اصلی G3 که ال جی بسیار بر روی آن مانور می دهد نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD یا 2560 در 1440 پیکسلی آن است. این رزولوشن باعث ایجاد تراکم پیکسلی خارق العاده 534 ppi می گردد رقمی که بسیار بیشتر از نسل های پیشین خود می باشد. پانل IPS به کار رفته در G3 کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد هرچند به پای SuperAMOLED همرده خود نمی رسد اما باز هم در همان نگاه اول محو تصاویر زنده و با کیفیت آن خواهید شد.

ال جی همانند پرچمداران دیگر سال 2014 از چیپست Snapdragon 801 برای تلفن خود استفاده کرده است. 4 هسته ی بسیار قدرتمند Krait جدید با سرعت 2.5 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی Adreno 330 بهبود یافته در کنار 3 گیگابایت حافظه رم تمامی اپلیکیشن های سنگین دنیای اندروید را به راحتی آب خوردن اجرا می کنند. 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی در کنار اسلات کارت حافظه امکان انباشتن حجم زیادی از داده را به شما می دهد.

ال جی یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای G3 که از نسل اول یعنی Optimus G و نسل بعدی آن G2 افزایش تراکمی نداشته تدارک دیده است. شاید 13 مگاپیکسلی بودن این دوربین در مقایسه با رقبا نوعی کمبود به حساب آید اما بهتر بدانید ال جی در هر نسل دوربین پرچمدار خود را ارتقا بخشیده و امکانات زیادی به آن اضافه نموده است. فلاش دوگانه LED و یک لرزشگیر اپتیکال پیشرفته به همراه سیستم فوکوس خودکار لیزری از امکاناتی هستند که می توانید در G3 بیابید.

باتری 3000 میلی آمپری G3 می تواند تا 2 روز به شما در استفاده ترکیبی فرصت بدهد همچنین اسپیکر قدرتمند 1.5 واتی این تلفن صدایی رسا و با کیفیت به شما تحویل خواهد داد. سیستم عامل اندروید کیت کت G3 در همین روزها به اندروید 5 آب نبات چوبی بروزرسانی می شود و امکانات نرم افزاری زیادی به همراه خود دارد.

استفاده از پانل QHD باعث ایجاد تراکم پیکسلی بی رقیب شده است

لرزشگیر اپتیکال پیشرفته در کنار سیستم فوکوس خودکار لیزری

طراحی کاملاً ارگونومی و حاشیه بسیار کم نمایشگر

بدنه بیش از حد داغ می شود

کنتراست پایین نمایشگر

Sony Xperia Z3 Dual

قیمت: حدود 1.590.000 تومان بدون گارانتی

 

اکسپریا Z3 در زمان نگارش این متن تنها یک ماه تا قدیمی شدن و ورود Xperia Z4 فاصله دارد و از طرفی تغییرات بنیادینی با Xperia Z2 نداشته است اما یک ویژگی بسیار مهم دارد که قدرآن را دانستیم و آن چیزی نیست جز عمر باتری فوق العاده آن!

اکسپریا Z3 از لحاظ فرم و ابعاد بسیار شبیه به Z2 می باشد و ضخامتی معادل 7.3 میلیمتر دارد و وزن آن هم 152 گرم می باشد. رنگ بندی این محصول تغییر کرده است و اکنون رنگ مسی و سبز را هم علاوه بر سفید و مشکی دارا می باشد. نسخه دو سیم کارت این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو میکرو سیم را دارد و یکی از مهمترین تفاوت ها را با نسخه ی قبلی نشان می دهد.

نمایشگر Xperia Z3 از لحاظ رزولوشن و ابعاد نسبت به Z2  تغییری نکرده است اما روشن تر و با کیفیت تر از قبل تصاویر را نمایش می دهد و به عبارتی سونی تنها به ارتقای کیفیت آن بسنده کرده است. این نمایشگر تمام اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 و سایز 5.2 اینچ تراکم پیکسلی 424ppi را ارائه می دهد. استفاده از موتور X-Reality Engine در این نمایشگر باعث می شود رنگها بسیار سرزنده و شاداب به نظر برسند و کیفیتی در حد پانل های OLED را بر روی آن شاهد باشیم.

چیپست مورد استفاده در این تلفن Snapdragon 801 مدل MSM8974AC  می باشد و یک ارتقا نسبت به مدل MSM8974AB  به کار رفته در Z2 محسوب می گردد. این پردازنده پرقدرت 4 هسته ای همانی است که در LG G3 استفاده شده است اما در زد3 به لحاظ پیکسلهای کمتر عملکرد بهتری نشان خواهد داد. حافظه رم 3 گیگابایتی در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی و اسلات Micro SD دیگر قابلیت های ذخیره سازی را تشکیل می دهند.

در آخر هم شاهد استفاده از لنز سری G همیشگی در تلفن های سری Z سونی هستیم. این دوربین 20 مگاپیکسلی نسبت به نسل قبلی نویز کمتری دارد و عملکرد بهتری در شرایط نوری ضعیف از خود نشان می دهد. به علاوه مشکل داغ شدن بدنه ی تلفن در حین فیلمبرداری 4K هم تا حدودی رفع شده است. در کنار این دوربین یک فلاش LED هم برای کار در محیط های تاریک تعبیه شده است.

اسپیکرهای استریو در کنار یک باتری 3100 میلی آمپری که با کمک هنر سونی در مدیریت مصرف می تواند نزدیک به دو برابر نسل قبلی شارژ دهی نماید از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی به شمار می رود. سیستم عامل اندروید 4.4.4 کیت کت هم قابل بروزرسانی به اندروید 5 خواهد بود.

رفع اغلب مشکلات نسل قبلی

بدنه و طراحی بسیار عالی

نمایشگر بسیار با کیفیت

ضد آب و خاک

ضعیف بودن صدای اسپیکرها

HTC One M8 Dual 16GB

قیمت: حدود 1.840.000 تومان بدون گارانتی

 

پرچمدار سال 2014 HTC کماکان با قدرت در بازار حضور دارد و این بار در لیست ماه اسفند تصمیم گرفتیم نسخه ی دو سیم آن را به شما پیشنهاد دهیم. نسخه ی دو سیم کارت این تلفن با گارانتی رسمی عرضه می شود و یک گزینه ی تمام عیار برای کسانی است که دنبال یک تلفن شکیل، قدرتمند و دو سیم کارت می باشند.

One M8 از یک بدنه یکدست فلزی با کیفیت استفاده می کند و قطر آن 9.4 میلیمتر است و وزن آن نیز 160 گرم عنوان شده است. این بدنه آلومینیومی که در رنگ های طلایی، خاکستری و نقره ای تولید شده است بسیار با کیفیت است و در جنس و کیفیت بدنه باید با اپل آیفون مقایسه شود.

نمایشگر 5 اینچی این تلفن با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسلی از نوع Super LCD3 بوده و تراکمی برابر با 441 ppi دارد. سخت افزار استفاده شده در این تلفن یک چیپست Snapdragon 801 مدل MSM8974-AA می باشد که فرق اصلی آن با چیپست LG G3 و Galaxy S5 و حتی نسخه عادی One M8 سرعت کلاک CPU و GPU آن می باشد که تا حدودی کمتر است اما همچنان قدرتمند می باشد. رم 2 گیگابایتی و 16 گیگابایت حافظه داخلی در کنار اسلات کارت حافظه هم دیگر مشخصات ذخیره سازی آن است.

دوربین 4 مگاپیکسلی که HTC آن را به دلیل پیکسل های درشت تر UltraPixel می نامد به همراه یک فلاش دوگانه وظیفه تهیه عکس و فیلم را بر عهده دارد. تفاوت اصلی دوربین این تلفن با دیگر تلفن ها دارا بودن دوربین دوم در بدنه ی پشتی است که می تواند به عکسها عمق دهد و فوکوس بهتری را رقم بزند. متاسفانه HTC One M8 توانایی تصویر برداری 4K ندارد و تنها 1080p در نرخ 30 فریم را می تواند ضبط نماید.

باتری استفاده شده 2600 میلی آمپری می باشد و توانایی استفاده ترکیبی نزدیک به 2 روز را دارا است. One M8 تلفنی است که از آخرین متدهای روز دنیا در زمینه ساخت و طراحی بهره برده است و بسیار خوش دست و با کیفیت است.

بدنه ای بسیار با کیفیت و اعلا

کیفیت صدای اسپیکرها بی نظیر است

دوربین از تلفن های همرده ضعیف تر عمل می کند

Samsung Galaxy Note 4 N910C

 قیمت: حدود 1.850.000 تومان بدون گارانتی

 

نوت 4 قرار است عنوان بهترین فبلت لیست ما را از آن خود کند! تلفنی که در بسیاری فاکتورها برتری فاحشی با دیگر رقبای خود دارد و جدا از این موضوع از امتیازی همچون قلم مخصوص که بسیار کاربردی است برخوردار است.

نوت 4 عظیم الجثه نسبت به نسل قبلی خود بهبودهای بسیاری داشته است. ضخامت این تلفن 8.5 میلیمتر است و وزن آن هم تنها 176 گرم می باشد. رنگ بندی نوت 4 شامل رنگ های صورتی، طلایی، مشکی و سفید می باشد و جنس بدنه ی آن هم پلاستیک به همراه فریم فلزی می باشد.

نمایشگر 5.7 اینچی نوت 4 از نوع SuperAMOLED و رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل می باشد که تراکم بی نظیر 515 ppi را ارائه می دهد. جدا از اینکه کیفیت تصویر نوت 4 در بالاترین حد ممکن و چیزی که ما تا بحال دیده ایم قرار می گیرد از لحاظ میزان تراکم و ابعاد تصویر هم جزو بالاترین ها خواهد بود.

چیپست نسخه ی N910C اگزینوس ساخت سامسونگ است و دارای 8 هسته می باشد. این 8 هسته خود به دو دسته ی 4 هسته ای بر اساس معماری big.LITTLE تقسیم می شوند که شامل 4 هسته ی Cortex A57 و 4 هسته ی Cortex A53 می باشند. طراحی جدید ARM به سامسونگ این امکان را داده است تا هسته ها معماری 64 بیتی داشته باشند و در کنار پردازشگر تصویری Mali-T760 قدرتی بسیار زیاد را ارائه نمایند. حافظه ی رم این تلفن 3 گیگابایت است و ظرفیت ذخیره سازی هم 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است هرچند امکان افزایش به واسطه ی درگاه کارت حافظه را هم دارد.

دوربین نوت 4 یک دوربین 16 مگاپیکسلی است که مجهز به لرزشگیر تصویر اپتیکال می باشد. این دوربین سنسور عریض توانایی فیلمبرداری 4K را هم داراست و یک فلاش LED هم به همراه دارد. دوربین دوم این گوشی 3.7 مگاپیکسلی است و کیفیت بسیار خوبی هم دارد.

سامسونگ برای نوت 4 یک باتری بسیار پرقدرت 3200 میلی آمپری تدارک دیده است که به خوبی 2 روز جوابگوی کارکرد ترکیبی و بلکه بیشتر خواهد بود. سیستم عامل نیز 4.4.4 کیت کت است و در حال تهیه این مطلب در برخی نواحی در حال بروزرسانی به اندروید 5 نیز می باشد.

قلم بسیار کاربردی

نمایشگر در سطح QHD بدون رقیب می باشد

دوربین بسیار عالی

باتری قدرتمند

اندازه ی بزرگ

Apple iPhone 6 16GB

قیمت: حدود 2.240.000 تومان بدون گارانتی

 

آخرین گزینه ی لیست ما به تلفنی اختصاص یافته که شهرت بسیار خوبی بین مردم دنیا دارد! آیفون 6 که به اعتقاد بسیاری بهترین تلفن تولید شده توسط اپل تاکنون است بسیار به نسبت نسل قبلی بهبود یافته و از امکانات بسیار خوبی بهره مند گشته است.

6 با یک طراحی بسیار شکیل و بدنه ای فلزی و بسیار با کیفیت و دقت بالا ساخته شده است. اپل سعی نموده در ساخت این تلفن از بهترین متریال و تخصص خود بهره ببرد تا محصولی در خور برچسب قیمتی آن عرضه کند. ضخامت این تلفن 4.7 اینچی تنها 6.9 میلیمتر است و وزن آن نیز 129 گرم است و با بدنه ای آلومینیومی در سه رنگ مشکی، نقره ای و طلایی قابل تهیه است.

نمایشگر 4.7 اینچی IPS آیفون 6 رزولوشن 1334 در 750 پیکسلی با تراکم 326 ppi دارد. این نمایشگر نسبت به نسل قبلی 0.7 اینچ بزرگتر شده اما تراکم پیکسلی آن ثابت مانده است. زاویه دید بالا در کنار دقت رنگ و روشنایی و کنتراست عالی از دیگر مشخصات این نمایشگر 4.7 اینچی می باشد.

چیپست جدید Apple A8 دارای دو هسته 64 بیتی Cyclone بوده و با سرعت 1.4 گیگاهرتز کار می کند. در کنار آن پردازشگر گرافیکی قدرتمند PowerVR GX6650 با شش گروه هسته سایه زنی در کنار 1 گیگابایت حافظه رم انجام وظیفه می کنند. به خوبی مشخص است که آیفون 6 از یک سخت افزار بسیار حرفه ای و قدرتمند استفاده می کند و توانایی بالایی در انجام محاسبات از خود نشان می دهد. چیپست کمکی M8 که وظیفه پردازش اطلاعات سنسورها را بر عهده دارد هم کمک شایانی در روان تر کردن عملیات می کند.

دوربین آیفون 6 یک دوربین 8 مگاپیکسلی به انضمام یک فلاش LED دو گانه می باشد. اپل در دوربین آیفون 6 از تکنیک جدیدی به نام تشخیص فاز بهره برده است تا سرعت فوکوس سریعتری داشته باشد. اکنون آیفون 6 می تواند فیلمبرداری 1080p را در 60 فریم و 720p را در 240 فریم انجام دهد و عکسهایی با غلظت رنگ عالی شکار کند.

باتری آیفون 6 جدید 1810 میلی آمپری است و برای یک گوشی با چنین سخت افزاری معقول و مناسب به نظر می رسد. آیفون و خصوصاً مدل جدید آن نیازی به توضیحات اضافه ندارد و اگر از عاشقان اپل و محصول با کیفیت و رده بالا هستید و بودجه کافی هم دارید معطل نمانید!

خاص و بی همتا در کیفیت

چیپست قدرتمند 64 بیتی و پردازشگر گرافیکی فوق العاده

تعامل بی نظیر سخت افزار و سیستم عامل

نمایشگر 4.7 اینچی بسیار با کیفیت

برآمدگی لنز دوربین برای برخی خوشایند نیست

قیمت آن هنوز جای افت دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست