ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





سی وچند ساله شدم شوهر این زن، چه کنم؟!

 هوشنگ یوسفی در ستون طنزپردازان جوان روزنامه قانون شعر کوتاهی به مناسبت روز زن منتشر کرد.

سی وچند ساله شدم همسر این زن؛ چه کنم؟!
خانه‌ام جبهه، عزیزان همه دشمن، چه کنم؟

همه روزم شده از دست عزیزش شب تار
نیست امید و ندارم دل روشن، چه کنم؟

عمرمان رفت و نشد رام دل سنگ سیاه
در دلش نیست محبت نوک سوزن، چه کنم؟

سالها سوختم و ساختم و دم نزدم
تا بیابم به دلش یک ره و روزن، چه کنم؟

چه کنم با که بگویم که اسیرم به خدا
نه به یک خال که با کیسه ارزن، چه کنم؟

گر فراری بشوم گم بشوم دور شوم
شوم آواره سر کوچه و برزن، چه کنم؟

بخرم روز زن از زر دو النگو‌ی بدل
یا بخوانم غزلم با لب الکن؟ چه کنم؟!


=======================

طنز/الحاقیه توافق نهایی سوییس

 محمد رضا احمدی

از آنجا که همه مدعی اند که اگه ما بودیم بهتر بود و میدونستیم چی بنویسیم در متن توافق... ما نیز پیشنهاد خودمان را می دهیم باشد که حالش را ببرید:

متن الحاقیه:

الف: تعهدات ایالات متحده آمریکا:

الف/1= ایالات متحده امریکا منبعد نام خود را به "ولایات متحده آمریکا و حومه " تغییر دهد .

الف/2= تمام سلاح های هسته ای و غیر هسته ای خود را خنثی و منهدم و جلوی چشم نماینده ایران به اقیانوس

بریزد و متعهد شود طی یک برنامه دو ساله تمام کمپانی های اسلحه سازی خود را برای تغییر کاربری و تولید

 شکلات  به شرکت "نستله" واگذار نماید.

الف/3= به مصداق " اسب و شتر ارزونیتون تولیدات شرکت های خودروسازی خودمونو نمی دیم بهتون" متعهد

شود چند نمونه از مدل های پیشرفته "دوج" .. " فورد " و " شورولت " خود را جهت مهندسی معکوس و تولید

انبوه (بهمراه کلیه نقشه های فنی) به مدیران صنعت خودروی ایران بخصوص سایپا تحویل دهند.

الف/4= بانک مرکزی امریکا باید نرخ برابری ارز بصورت هر تومان  برابر 100 دلار را به عنوان کف

خواسته های مالی ایران رسما" اعلام نماید.

الف/5= ترمیم و نگهداری "گلدن گیت" و اخذ عوارض از آن (جهت تامین هزینه های  آماده سازی و تعمیر و

نگهداری) را به شرکتی که ایران به عنوان پیمانکار مشخص می کند واگذار نماید.

الف/6= هفت طبقه از "امپایر استیت " را که از همان اول شهرداری تهران روی آن بحث داشت تخریب نماید.

الف/7= طی یک قرارداد جداگانه کلیه محصولات تولیدی "هالیوود" بصورت بلا عوض و بدون لحاظ  قوانین

 دست و پاگیر کپی رایت در اختیار بنیاد فارابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

الف/8= نیمی ازسهام شبکه های  رسانه ایی  "ای.بی.سی" و همینطور " سی ان ان " جهت بهینه سازی محتوا و

 ارتقا کیفیت  در اختیار  شبکه خبر  سازمان صدا و سیمای ایران  قرار بگیرد.

الف/9= آمریکا چاپ و توزیع روزنامه [...] ما را در سراسر آن کشور و همزمان با چاپ در ایران

 بعهده بگیرد و قبول کند که مدیر مسئول  آن یادداشت هایی بصورت روزانه در واشنگتن پست منتشر نماید

و پنبه اشخاص حقیقی و حقوقی ایالات متحده را بزند.

الف/10= ایالات متحده اجازه استقرار گشت های ارشاد  فرهنگی را در لاس وگاس و دیسنی لند به ما بدهد .

 

ب: تعهدات ایران

ب/1= نظارت تمام وقت یا سرزده در هرساعت از شبانه روز به کلیه موارد فوق ، برای اینکه دلمان آرام بگیرد  و هیچکس دلواپس نشود !

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست