ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





وقتی کادیلاک موشک می سازد!

شنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۱۷ ب.ظ

اتومبیل 1000 اسب بخاری کادیلاک در تعداد محدود تولید می شود (وقتی کادیلاک موشک می سازد!)

شرکت خودرو سازی کادیلاک به عنوان یک برند امریکایی علاقه چندانی به تولید محصولات متنوع ندارد و سبک طراحی آن به ندرت با تغییر روبرو می شود. همین مسئله سبب می شود تا حتی در امریکا هم گزینه های بسیار بهتری وجود داشته باشد تا با وجود امکانات و قیمت مناسب اتومبیل های کادیلاک، برند های دیگر به راحتی اتومبیل های خود را به فروش برسانند. اما شرکت تیونر Hennessy که با تولید سوپر اسپرت ونوم جی تی موفق به شکستن برخی از رکورد های بوگاتی ویرون گردیده بود، در جدیدترین پروژه خود به سراغ کادیلاک CTS-V رفته که قرار است با کمی نوازش، قدرت آن را به 1000 اسب بخار افزایش دهد.

طبق اعلام کمپای هنسی، اتومبیل 1000 اسب بخاری کادیلاک CTS-V که برای سال 2016 در نظر گرفته شده، تنها برای 24 خریدار خوش شانس رزرو خواهد شد و تعداد بیشتری از آن تولید نمی شود. موتور 8 سیلندر 6.2 لیتری با قدرت 640 اسب بخار به عنوان یک گزینه بسیار خوب برای افزایش قدرت و عملکرد به شمار می رود و همین مشخصات سبب گردید تا مدیران کمپانی Hennessy به این امر علاقه مند شوند. با استفاده از دو عدد توربو شارژر و بهینه سازی در بخش های مختلف، قدرت موتور به 1000 اسب بخار افزایش یافت تا کادیلاک مورد نظر بتواند به حداکثر سرعت 386 کیلومتردر ساعت دست پیدا کند. قیمت کادیلاک CTS-V HPE1000 طبق اعلام هنسی برابر با 159 هزار دلار تعیین گردیده است فروش آن از طریق سایت این مجموعه صورت می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست