ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنز/ واکنش‌های مردمی به حادثه عربستان و دیپلماسی مبلی!

سوشیانس شجاعی‌فرد در ستون طنز روزنامه شهروند درباره واکنش ایرانی ها به برخی اتفاقات از دیروز تا امروز نوشت.

این روزها و بر اثر حادثه متأثرکننده فرودگاه جده، موبایل‌ها پر شده از انواع و اقسام فحش‌ها و شعرهای ناسیونالیستی ضد عرب و دعوت به تجمع و شعار و اینها علیه عربستان‌سعودی! همه هم راضی هستند، هم دولت، هم مردم! چون کسی هزینه‌ای نمی‌پردازد! راحت از روی مبل، سیاست خارجی و داخلی‌مان را پیش می‌بریم:

١٣٩٤
فوری فوری... عربستان اعلام کرده که همینیه که هست، باز هم از این کارها می‌کنیم. بیایید امروز ساعت ٩ شب تا ده دقیقه از فرستادن هرگونه جوک، عکس‌های +١٨، فحش علیه دکترها، مطلب علیه حکومت، مطلب درباره لامپ‌های ٨٥ وات به بالا خودداری و فقط شعار مرگ بر سعودی‌ها را منتشر کنید. کپی اجباریه. یک نفر کپی نکرد، رفت آن‌جا که عرب می‌انداخت!

١٣٩٠
فوری فوری... امارات اعلام کرده به‌زودی سه جزیره ایرانی رو تا آخر فردا شب به خاک خودش ملحق میکنه. پادشاه امارات گفته اگر ایرانی‌ها توی اینستاگرام این پیغام رو لایک کنند و عضو گروه «اصن یه وضعی» بشوند از تصمیم خودش منصرف میشه و جزایر رو برای همیشه به ایران میبخشه. هموطن، پای ایران در میونه. هرچه سریع‌تر عضو گروه اصن یه وضعی بشو و لایکش کن!

١٣٣٢
بچه‌ها لطفا توجه کنید. دکتر فاطمی رئیس بیمارستان سینا گفته که شاه میخواد حکومت قانونی مصدق رو سرنگون کنه. این به دلیل دخالت‌های مصدق در امور سلطنتی بوده. حالا شاه گفته که اگر یک‌میلیون نفر این پیغام رو توی فیس‌بوک به اشتراک بگذارند، از کودتا علیه مصدق منصرف میشه و همه آزادی‌های کشور رو تضمین میکنه و اصلا مملکت میشه عین زمان شاه! ملی نیستی اگر اینو به اشتراک نگذاری...

١٢٣٠
چاپار شاهی چنین خبر آورده که امیرنظام، میرزا تقی خان فراهانی، مغضوب سلطان صاحبقران، شوکت شاهان، امیر دل‌ها، ناصرالدین شاه قرار گرفته است. امیرنظام فی‌الحال از کلیه مناصب مملکتی معزول گشته و گفته می‌شود در راه کاشان است و بیم جان او می‌رود. جاسوسی از یکی از زنان حرم شاهی شنیده است که شاه از کرده خود پشیمان گشته و اظهار نموده است اگر ساکنین دارالخلافه در روز آدینه، کباب کوبیده راه بیندازند و حضرت ایشان از بالای شمس‌العماره دود فراوان از بالای خانه‌ها مشاهده فرماید، از قتل امیرکبیر منصرف خواهند شد. پس ایرانی نیستی اگر ظهر جمعه، کباب کوبیده راه نیندازی. هر سیخ کوبیده، یک فرشته نجات برای امیرکبیر.

٦١٦
وایبریان اخبار و ناقلان واتس آپ‌باز و مسنجرهای شکرشکن شیرین گفتار چنین حکایت کنند که مغول‌ها به دروازه‌های سمرقند رسیده‌اند و دیرزمانی نیست که سپاه ایران را شکست دهند. چنگیزخان گفته است اگر ایرانی‌ها هرکدام پنجاه جوک به وایبر من بفرستند، از ادامه حمله به ایران خودداری خواهم کرد. خوارزمشاهی نیستی اگر جوک نفرستی.

٣٠
فوری فوری... هموطن خبر رسیده که شش ماه است که حجازیان به مرزهای ما در میانرودان حمله کرده و پیشروی‌هایی به سوی پایتخت زمستانی ما یعنی تیسفون داشته‌اند. ما ایرانی‌ها را چه می‌شود؟! لطفا این خبر را به اشتراک بگذار تا بلکه به گوش دولتمردان و موبدان و ارتشداران برسد. وظیفه من و تو هم این است که درباره حمله اعراب جوک بسازیم و به این طریق روحیه آنها را ضعیف کنیم. یادمان باشد که در ماجرای حمله اسکندر یونانی، پدران ما با ساختن جوک، توانستند بر فرهنگ یونانی غلبه کنند و خون آریایی را حفظ کنند. آریایی نیستی اگر برای دیگران نفرستی. یک نفر جدی نگرفت و نفرستاد، الان اسمش شده ابو رامتین!

منهای ٣٣٠
آه‌ ای داریوشیان، شما را چه شده است؟ اسکندر گجستک به سرزمین‌های ما یورش کرده و هر چه ما شکست می‌خوریم کوتاه نمی‌آید. ‌ای اسکندر، بدان و آگاه باش که ما فرزندان کوروشیم و اگر داریوش سوم از ما بخواهد با پای پیاده به یونان شما خواهیم آمد و طومارتان را در هم خواهیم پیچید. اوه... اوه... بیسوس... نکن بیسوس... اوه! خب این همراه اول آنتن نمیداد، نشد به موقع پیامک حماسی بفرستیم، این شد که سرداران یونانی بر ما غلبه کردند!

==========================

طنز/همه چی آرومه!

محمد رضا احمدی

این ترانه کذایی که شاعرش شکم سیری داشته واحتمالا "  الکی خوش بوده در عین حال زبان حال خیلی هاست.

 حالا چرا زبان حال خیلی هاست و برخی از این خیلی ها چه کسانی ممکن است باشند جای تامل و بررسی دارد.

 لذا برای بررسی دقیق تر ابتدا  ببینیم خود شعر چیست و  شاعر چه گفته :

"همه چی ارومه تو به من دل بستی  .....  این چقد خوبه که تو کنارم هستی "

با دقت در همین بیت اول پر واضح است که شخص مورد نظر ما از بودن یک نفر دیگر در کنار خودش احساس

 آرامش می کند . این را بدهید دست اصول گرا ها خواهند گفت خب معلوم است و پر واضح است که این شعر

را جناب " ظریف"  برای جناب " کری" خوانده است .

اما نکته جالب این است که  اگر همین را به  اصلاح طلب ها  بدهید خواهند گفت  این چه  شایعاتی  است  که

  می سازید و همه چیز را سیاسی می کنید ؟!  کاملا" مشخص است که این ترانه مربوط به بحث های داخلی

خود آمریکاست و خطاب "هیلاری کلینتون" است به همسرش چون ایشان تازه اعلام کاندیداتوری  کرده  برای

  دور بعدی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا .

ولی برخی از مفسران نظر دیگری دارند و معتقدند  که  این بیت زبان حال جناب " مشایی"  است که خطاب به

رییس جمهور سابق گفته و کنایه از ارتباط مرید و مرادی بین ایشان است .

ما خودمان خیلی بررسی کردم در اخبار و احوال چند روزه اخیر و تمام خبر ها را زیرو رو کردیم و گفته های

اشخاص را موشکافی و تحلیل کردیم و از سوی دیگر به دو بیت بعد از این توجه کردیم آنجا که فرموده :

 

"همه چی آرومه من چقد خوشحالم  .......  پیشم هستی حالا به خودم می بالم "

و همین واژه "بالیدن " نشان می دهد که هیچیک از برداشت های فوق الذکر درست نمی باشد و تنها یک نفر هست

که طبق شواهد و آخرین ای میل ارسالی بطرف مقابلش در واقع به ظرافت به این بالیدن اشاره کرده و آن کسی

نیست جز رییس محترم فدراسیون فوتبال که خطاب به سر مربی تیم ملی جناب "کی روش " چنین فرموده:

 

"آقای کروش،  شما  می‌دانید چه خاطرت بسیار شیرینی  با هم  داشته‌ایم.  ما می‌خواهیم این موفقیت و ارتباط ادامه‌دار باشد...... علاقه ‌مند  هستیم  که همکاری ادامه  پیدا کند.  ما چهار سال  قرارداد  داریم  و  می‌خواهیم ادامه بدهی".

و از همین روست که برخی از منتقدان ادبی- ورزشی ! معتقدند که بیت بعدی  این شعر آنجا که شاعر گفته:

" تو به من دل بستی از چشات معلومه  .......  من چقد خوشبختم همه چی ارومه "

در واقع حرف دل سر مربی تیم ملی نسبت به فدراسیون فوتبال است و از همین روی.. او خوش بین به همکاری فی مابین است !!.

=============================================

طنز/ چیزهایی که حسین هدایتی می‌تواند برایمان بخرد!

شهرام شهیدی در شهروند مطلبی درباره هدایتی ملقب به عابر بانک پرسپولیس نوشت.

حتما شما هم شنیده‌اید که حسین هدایتی ملقب به عابر بانک با خرید تمامی بلیت‌های مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و النصر عربستان باعث حضور یکصد‌هزار نفری تماشاچیان و طرفداران پرسپولیس شد. حضوری که منجر به برد پرسپولیس و افزایش احتمال صعود این تیم به دور دوم شد. در بازی با بنیادکار هم او با چارتر کردن یک هواپیما پرسپولیس را مستقیم و بی‌دردسر فرستاد تاشکند. حالا که این همه کار از او بر می‌آید گفتیم در جهت رفاه عمومی شهروندان پیشنهاداتی به او بدهیم شاید از این پیشنهادها استقبال کرد و در همه زمینه‌ها از امکانات او استفاده کردیم. حیف است از پتانسیل به این خوبی کم استفاده کنیم:


از هدایتی بخواهیم همه بلیت‌های اجرای تئاتر در یک روز را بخرد تا با هجوم مردم به سالن‌های نمایش روبه‌رو شویم.

او می‌تواند تمام بلیت‌های پروازهای خارجی در روزهای نوروز را یک جا بخرد تا هیچ‌کس نتواند برود خارج و کلی ارز در کشور جمع شود.

از او بخواهیم با خرید کلیه نسخه‌های روزنامه‌های این جناح و آن جناح و دپو کردن آن در انباری هم به دعواهای جناحی پایان دهد و هم به رونق شیشه پاک‌کنی و صنعت سبزی خردکنی خدمت شایانی کرده باشد.

اگر او تمام بلیت‌های موجود رزرو سفر به فضا را بخرد ایرانی‌ها می‌توانند مادام‌العمر به فضا سفر کنند و تنها شهروندان جهان باشند که نوبت فضا رفتن را به کسی ندهند. البته عده زیادی از ایرانی‌ها الان هم با استفاده از روش‌های غیرمعمول و بد به فضا می‌روند که مورد تأیید این صفحه نیست.

از او می‌خواهیم حق پخش تمامی مسابقات لیگ برتر فوتبال را از صداوسیما و یا مستقیم از خود فدراسیون بخرد و مانع پخش آن شود که از دیدن این همه بازی بد عذاب نکشیم.

حالا که این‌طور است می‌شود اصلا حق پخش کل برنامه‌های صداوسیما را یک جا بخرد و از پخش همه برنامه‌ها جلوگیری کند که کلا نشاط و شادابی به جامعه برگردد و اعصاب تماشاگران تلویزیونی راحت بماند.

هدایتی می‌تواند همه هواپیماهای بالای ٢٥‌سال ناوگان هوایی ایران را هم بخرد و بازنشسته کند. با این کار مانع برگشت دادن هواپیماهای حجاج شده و از تنش بین دو کشور می‌کاهد.

او همچنین می‌تواند همه داروهای چینی موجود در بازار را بخرد و بریزد دور. بیمار جماعت در این دوره زمانه داروی چینی نخورد برایش بهتر است تا با خوردن داروی چینی باری بر مشکلات بیماری قبلی‌اش بیفزاید.

او می‌تواند همچنین با خرید کلیه نسخه‌های شهروند در روزهای شنبه و سه‌شنبه کاری کند همه فکر کنند ستون طنز گمشده‌ها خیلی پر مخاطب و خط‌شکن است و باعث شود ما ناز کنیم و مبلغ حق‌التحریرمان را ببریم بالا.

هدایتی باید با خرید کلیه خودروهای موجود در تهران و خارج کردن آنها از تهران یک شبه مشکل ترافیک تهران را حل کند. این طوری علاوه بر حذف یهویی ترافیک مردم هم دیگر جریمه نمی‌شوند و می‌توانند با پس‌انداز کردن پول جریمه‌شان زندگی بهتری داشته باشند.

هدایتی می‌تواند با رزرو تمامی اتاق‌های هتل‌ها و متل‌ها و سوئیت‌های سازمان جهانگردی سراسر کشور و بلیت‌های پروازهای ورودی به کشور به افزایش آمار حضور جهانگردان خارجی در کشور کمک کرده و ما به جهان بگوییم بیشترین تعداد گردشگر در ‌سال ٢٠١٥ از آن ماست.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست