ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنز های امروز::"تشکر نامه" برای دست اندرکاران "فوتبال"

پنجشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۹ ق.ظ

"تشکر نامه" برای دست اندرکاران "فوتبال"

محمد رضا احمدی

در جایی که هر امری صد جور متولی دارد بنده الان بدرستی نمی دانم که متولی ورزش کیست و کجاست.... و چون میزان مصرف " دموکراسی" در کشور بالاست و همه می خواهند "همه کار" را بصورت دخالت همگانی انجام دهند ( به این می گویند عملکرد مثبت تیمی بالا ! ) لذا در ارتباط با بکارگیری سر مربی فعلی تیم ملی فوتبال و قرارداد وی  (که فکر می کند با یک تعهد کتبی فدراسیون همه چیز حل است! ) متن ذیل خطاب به کلیه کسانی که ممکن است در این قضیه دخالتی داشته باشند نوشته شده تا بلکه کار به سامان رسد :

 

عزیزان دل برادر - به شرح ذیل ! -  لطفا" بخوانید :

ضمن تشکر از وزیر محترم ورزش و جوانان ... مستدعی است دستور فرمایید این موضوع  با کارشناسی دقیق و دور از حب و بغض و درگیری ها ی احتمالی و رایج  داخل وزارتخانه  صورت پذیرد .

ضمن تشکر از رییس همیشه خندان فدراسیون و خدمات ایشان خواهشمند است دستور فرمایید چنانچه سر مربی دارد حرف حساب می زند .. خب گوش بدهند که اصولا" چه می گوید و بپذیرند.

ضمن تشکر از نمایندگان محترم و  دلسوز و دلواپس و دل نگران و دل انگیز مجلس ... مستدعی است توجه فرمایند که نام سر مربی تیم ملی " علی مطهری" نیست !

ضمن تشکر از وزیر محترم اقتصاد و دارایی  خواهشمند است دستور فرمایید در چارچوب های مقرر قانونی و بدون عملیات آزار دهنده و برو بیا های رایج  نسبت به اخذ مالیات -  مربوط به قرارداد اقای سر مربی -  اقدام فرمایند.

ضمن تشکر از نیروی انتظامی  محض یاد آوری  قابل ذکر است که "کارلوس کی روش" سربازی اش را لابد برای مملکت خودش انجام داده و همچنین گواهینامه بین المللی رانندگی دارد ! ( این موارد صرفا" جهت محکم کاری در اینجا ذکر شد وگرنه ما می دانیم که نیروی انتظامی در این بحث  موردی ندارد).

ضمن تشکر از صدا و سیما جان هر کس دوست دارید دستور فرمایید از غلظت  نقد های آتشین و البته سازنده کاسته شود تا حواس بماند برای اعضای تیم ملی .

ضمن تشکر از کلیه مربیان و دست اندرکاران فنی تمام تیم های ایرانی  خدا وکیلی بیخیال بشین اینقدر ایراد الکی به سر مربی فعلی تیم ملی نگیرین و چوب های لای چرخ مانده را بکشین بیرون.

ضمن تشکر از کلیه  ارگان ها و نهادها و سازمان هایی  که  به "ورزش"  هم همچون  سایر فعالیت های عمرانی اقتصادی   ورزشی   فرهنگی   اجتماعی و  سیاسی تون   علاقه دارین .... لطفا" آهسته برانید می رسه به همه !

ضمن تشکر از کلیه واسطه ها و دلال های  تهیه و تدارکات مربوطه (شامل سیر تا پیاز! ) و همینطورکارگزاران  خوش ذوق تبلیغاتی به اطلاع می رساند : " لطفا" هل نده ! " .

ضمن تشکر از عناصر خود جوش....  لطف و بزرگواری کنید اقدام " خودسرانه" یه چند وقتی انجام ندین!

ضمن تشکر از کلیه اصحاب رسانه و روزنامه های قرمز و ابی و زرد و رنگی رنگی و غیره ... (فقط همین ! خواستم تشکر کنم  ) .

در پایان :  چنانچه تشکر و تقدیر از اشخاص حقیقی  یا حقوقی  در این متن  و برای موردی  از قلم  افتاد  پوزش می طلبیم و امید واریم با یاری شما عزیزان  و بی خیال شدن برخی موارد از سوی شما بشود به یک توافق خوب با آقای کی روش رسید تا بلکه یکبار یک کاری از الف تا ی و بدون خدشه و  درست صورت بگیرد. این تن بمیره همکاری کنید .!  (دوستان  اگر موردی سراغ دارید و بنده فراموش کردم در کامنت ها قید کنید).

بعد التحریر : با تشکر از اقای رییس جمهور ... روحانی مچکریم ... شما هم همکاری کنید لطفا" !!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست