ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





به احتمال خیلی زیاد به روز رسانی اندروید 5.1.1 مشکل نشت حافظه را برطرف می کند

اخیرا کمپانی گوگل به طور رسمی به روز رسانی سیستم عامل اندروید آب نبات چوبی را به نسخه 5.1 برای تبلت ها و گوشی های نکسوس آغاز کرده است. با این وجود به نظر می رسد ارائه یک به روز رسانی جدید دیگر از این سیستم عامل در آینده ای نزدیک بسیار محتمل باشد. نسخه 5.1.1 اندروید توسط گوگل تائید شده و این به روز رسانی قرار است یکسری مشکلاتی که نسخه 5.1 نتوانسته آنها را حل کند، مخصوصا کرش کردن ناگهانی اپلیکیشن ها و خاموش روشن شدن دستگاه را برطرف نماید. نسخه 5.1 که در ماه گذشته میلادی عرضه شد، برخی مشکلات و باگ ها را از بین برد و ارتقاء عملکردی محسوسس را به ارمغان آورد.

انتظار می رود به روز رسانی اندروید 5.1.1 در ماه آینده ابتدا برای دستگاه های نکسوس عرضه شود. اخیرا یکسری سریال ساخت از این مدل ها که در اولویت به روز رسانی قرار دارند، منتشر شده که معرف تبلت های Nexus 9 و Nexus 7 (2013) می باشند. فاصله زمانی کم بین این دو به روز رسانی نشان می دهد که مشکلات جدی هنوز وجود دارند که نیاز به برطرف شدن آنها ضروری است. یکی از مهمترین مشکلات موجود مربوط به مسئله نشت حافظه می باشد. این مشکل باعث می شود که بعد از اجرای چندین برنامه حافظه رم دستگاه شدیدا اشغال شده و در روند اجرای اپلیکیشن ها کندی خاصی ایجاد شود که در اکثر موارد منجر به توقف اجباری برنامه ها و یا خاموش روشن شدن دستگاه می شود . گوگل می خواهد هرچه سریعتر با ارائه به روز رسانی 5.1.1 این مسئله را برطرف کند تا بیش از این باعث ناراحتی کاربران نشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست