ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنز/ از ظریف آقا شکایت می‌کنیم!

 آدینه خجسته پور در ستون طنز روزنامه قانون شعری در خصوص مذاکرات هسته ای منتشر کرد.

بشنوید از ما. حکایت می کنیم!
از ظریف آقا شکایت می کنیم

از شبی که «آن خبر» بشنیده ایم،
تا هم اکنون، یک نفس نالیده ایم

سینه هامان شرحه شرحه گشته است
قصه ی این غصه ما را کشته است

حرص ها و خون دل ها خورده ایم
از غم دلواپسی افسرده ایم.

شاد و خوشحالید ای مردم! چرا؟
نه، نمی دانید اصل ماجرا...

بی جهت از این خبر حظ برده اید
گول آن لبخندها را خورده اید

این توافق نیست، مردم! ذلت است!
این توافق دون شأن ملت است!

تا ببندد این توافق با حریف،
باج ها داده ست آقای ظریف

خر گرفته، جای اسب راهوار!
این کجایش بُرد برد است؟ ای هوار!

ما توافقنامه را هو می کنیم
توی مجلس باز «دو دو!» می کنیم

در جراید شور برپا می کنیم
حال، ما افشاگری ها می کنیم

تا که او رسوای این میدان شود،
چهره ی خندان او گریان شود
.
.
.
.
.

(چند روز بعد)
ما زیاران چشم یاری داشتیم
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم!

این ظریف انگار جادو کرده است
دل ز هر جنبنده ای او برده است!

زاهدان تا یزد، مشهد تا مرند،
جملگی از او حمایت کرده اند.

از میان آن همه دلسوزها،
گشته اسرائیل با ما همصدا!!

هیچکس این بار با ما یار نیست
غیر ما، دلواپسی در کار نیست.

جز یکی «محمود» خانِ مهربان،
هیچ کس از ما نمی گیرد نشان...

نه، نمانده، دوستان سینه چاک!
چاره ای غیر از خزیدن توی لاک!‌

 =====================

طنز/ درباره ویدئوی منتشرشده از یک موتورسوار!

پوریا عالمی در شرق نوشت:

ویدئویی منتشر شده که در آن مأموران سعی دارند موتور جوان موتورسواری را به‌زور روانه پارکینگ کنند. جوان به موتور «چسبیده» دل هم نمی‌کند. مأموران لحظاتی بعد می‌خواهند او را به‌زور از موتور پیاده کنند. تقلا می‌کند و سفت‌تر می‌چسبد. مردم به میان میدان می‌آیند و موتورسوار را راهی می‌کنند. این اتفاق احتمالا در بندرعباس افتاده است. این ویدئو ثابت می‌کند:

- همان لحظه که مأمور راهنمایی‌ورانندگی به‌زور می‌خواهد موتور را برای نظم عمومی به پارکینگ بفرستد، نظم عمومی به‌هم خورده؛ ماشین‌ها به‌هم پیچیده‌اند، مردم به‌هم. بعد مردم و ماشین‌ها.

- گره‌ای که با دست می‌شود باز کرد با دندان نباید باز کرد، گره کور ترافیک را هم با پارکینگ و جریمه.

- رفتار برخی مأموران گاهی شبیه تابلوهایی است که مردم جلو در پارکینگ منزلشان نصب می‌کنند: «در صورت پارک‌کردن چهار چرخ پنچر می‌شود!» خب یکی نیست بگوید عزیز من اگر چهار چرخ را پنچر کنی که در پارکینگت تا اطلاع ثانوی مسدود می‌ماند.

- ما هم موقع امتحان چون مطمئن بودیم سؤال‌سخت‌ها را نمی‌توانیم جواب بدهیم، برای همین می‌رفتیم سراغ جواب‌دادن به سؤال‌ساده‌ها. حالا هم وقتی نمی‌شود ترافیک سخت سر چهارراه را حل کرد بهتر است برویم سؤال ساده موتورسوار را حل و برطرف کنیم از سطح خیابان.

- با تلاش دانشمندان جوان و برخی مسئولان درحال‌حاضر موتور «محل کسب» جوانان و بیکاران شده است. به نظر ما وقتی افراد مسئولیت کارشان را که منجر به بیکاری دیگران شده برعهده نمی‌گیرند، دست‌کم مأموران ملاحظه کنند.

- بهترین راه برای حل‌کردن مسئله، پاک‌کردن صورت‌مسئله است.

- ما هنوز متوجه نشدیم چرا وقتی تصادف می‌شود مأمورها سه‌ساعت بعد می‌رسند، ولی وقتی یک موتورسوار دور میدان ترمز بزند مسافر سوار کند، یکدفعه چندتا مأمور و دوتا ماشین حمل موتور سر می‌رسند و موتورسوار بیچاره را خنثی‌سازی می‌کنند.

============================

طنز/چشم انداز مسکن

 محمد رضا احمدی

بنا بر اعلام اداره اعتبارات بانک مسکن تسهیلات خرید مسکن برای واحدهای مسکونی با کمتر از ۲۰ سال عمر، مبلغ ۳۵ میلیون تومان است که به همراه ۱۰ میلیون تومان وام جعاله (تعمیرات مسکن) این مبلغ به ۴۵ میلیون تومان می‌رسد.

همچنین به واحدهای مسکونی با ۲۰ تا ۲۵ سال ساخت، ۲۰ میلیون تومان وام خرید و ۱۰ میلیون تومان وام تعمیرات (که در مجموع به ۳۰ میلیون تومان می‌رسد) تعلق می‌گیرد. این وام ویژه واحدهای مسکونی دارای سند قطعی است و واحدهای قولنامه‌ای مشمول دریافت این تسهیلات نمی‌شوند.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             "خبر آنلاین "

البته با تمام این احوالات وزارت مسکن همچنان پیگیر تصویب وام 80 میلیون تومانی از بانک مرکزی هست . لازم به توضیح است که در سالیان بعد این خبر اینگونه نقل می شود :

وام  45 میلیونی برای  واحدهای کمتر از 40 ساله به علاوه 10 میلیون وام تعمیرات و 5 میلیون وام تعمیرات مجدد داده می شود و این میزان برای منازل مسکونی با عمر زیر بیست سال 55 میلیون به اضافه 15 میلیون وام تعمیرات است .

10 سال بعد از آن مبلغ وام برای منازل کمتر از 50 سال  65 میلیون و وام سه نوبت تعمیرات به ترتیب 20 و 15 و 10 میلیون خواهد بود . البته وزارت مسکن بدنبال اخذ مجوز وام 110 میلیونی از بانک مرکزی است.

20 سال بعد میزان وام پرداختی برای منازل نوساز 200 میلیون تومان است که تنها یک دهم قیمت آن است و برای  منازل  با  عمر کمتر  از 70 سال  50 میلیون وام  با بهره 29 درصد و همچنین وام  تعمیرات  چهار مرحله ایی (هر مرحله 10 میلیون تومان )  در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است که با پیگیری های بسیار خفن مسئولین بالاخره  بانک مرکزی برای سال 1440 هجری شمسی

وام های بلند مدت مسکن با باز پرداخت  20 ساله در نظر گرفته است. این در حالی است که بهای میانگین هر متر مربع آپارتمان مسکونی در تهران در این سال ( با احتساب حذف 5 صفر از پول ملی ) 3000000000 تومان خواهد بود . رییس کل بانک مرکزی چشم انداز مسکن را برای افق 1455 "افتضاح" نامید و خواستار اختصاص اعتبارات ویژه برای این امر از سوی دو لت شد .

وزیر نفت در پی این اظهارات و در اعتراض به آن گفت : شما فکر می کنی با تعطیلی  بیش از 99 درصد امکانات استخراج نفت ما این بودجه رو باید از کجا بیاریم ؟با  تولید 2000 بشکه نفت که نمی شود اعتبار ویژه اختصاص داد . یه چی میگی !!

در همین رابطه رییس تشکیلات هواداران سابق  گفت : ما که دیگه بازنشست شدیم و بی خیال" هواداری" اما اگه میذاشتین... میشد همونموقع ها با افزایش ساخت  در  پروژه های تاریخی و ماندگار مسکن مهر  و افزایش  آن به سالی یک میلیون واحد مسکونی کل مملکت را تابحال زیر کشت " مسکن" برد !!

وزیر بازرگانی در همین مورد گفته است تا شماها بخواهید به فکر اعتبارات باشید ما با واردات  قطعات مربوطه از کشور همسایه افغانستان  با ساخت بسیار سریع  منازل پیش ساخته نیاز بازار مسکن ایران را رفع می کنیم  و این تکنولوژی که صد در صد محصول بومی افغانستان است  مورد تایید اتحادیه اروپا نیز می باشد و ازاستاندارد بالایی برخوردار است و بنده همینجور که دارم با شما  حرف می زنم.. الان از رییس انجمن وارد کننده ها شنیدم که ما دو ساله تمام کمبود بازار مسکن را به این ترتیب رفع می کنیم  .

 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست