ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





آموزش: چگونه نرم افزارهای خود را به دیسک ویندوز اضافه کنیم؟

اگر به دلیل شرایط شغلی خود مجبور به نصب سیستم عامل ویندوز روی کامیپوتر یا لپ تاپ های مختلف باشید، به طور حتم نصب تعدادی نرم افزار مهم و حیاتی پس از نصب سیستم عامل بسیار آزار دهنده و زمان بر است. در چنین شرایطی راه حل آسانی برای قرار دادن ستاپ نرم افزار ها در دیسک سیستم عامل ویندوز وجود ندارد و باید روش قدیمی و متداول نصب نرم افزار از محیط ویندوز را تکرار کنید. این مسئله زمانی آزار دهنده می شود که هنگام نصب برخی از نرم افزار ها، نباید هیچ setup دیگری در حال اجرا باشد و چنین شرایطی می تواند زمان نصب کامل نرم افزار ها را افزایش دهد. حتی در این حالت می توانید درایور های مورد نیاز سیستم را نیز به ستاپ اضافه کنید که روش اضافه سازی آنها همانند نرم افزار است. در بخش آموزش امروز قصد داریم روشی بسیار ساده برای رفع این مشکل را ارائه کنیم.

 

پیش از آغاز کار باید مواردی را آماده کنید که شامل ایمیج گرفتن از دیسک ویندوز، آماده سازی یک دیسک خام مناسب با حجم سیستم عامل، نرم افزار UltraIso و ستاپ نرم افزارهای مورد نیاز می شود. پس از آماده سازی موارد نام برده، می توانید بر اساس مراحل زیر، به سادگی و در زمان بسیار کوتاهی نرم افزار های خود را به ستاپ سیستم عامل ویندوز اضافه کنید.

آموزش ISO ویندوز

 - نرم افزار UltraIso را اجرا کرده و از باکس قسمت پایین سمت چپ، به محل ذخیره سازی ایمیج سیستم عامل ویندوز بروید.

آموزش ISO ویندوز

-اکنون با دابل کلیک کردن روی ایمیج، فایل های ستاپ در باکس بالایی نرم افزار وارد می شوند.

آموزش ISO ویندوز

-سپس به منوی Actions رفته و روی گزینه Add Files کلیک کنید.

-از صفحه باز شده می توانید تمامی ستاپ های مورد نظر خود را وارد ایمیج کنید تا در مرحله نهایی نصب ویندوز، نرم افزار های مورد نظر نیز نصب شوند. البته روش ساده تری نیز وجود دارد که با دراپ و درگ کردن فایل به محیط نرم افزار، می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید.

آموزش ISO ویندوز

آموزش ISO ویندوز

-پس از اضافه کردن ستاپ ها، زمان ذخیره کردن ایمیج فرا رسیده که دو روش برای این کار وجود دارد. در روش اول به منوی File می روید و روی گزینه Save کلیک می کنید. در این حالت تغییرات صورت گرفته روی ایمیج فعلی ذخیره می شود. در روش دوم روی گزینه Save As کلیک می کنید تا ایمیج جدیدی بسازید که در صورت بروز مشکل، به ایمیج اولیه دسترسی داشته باشید. توصیه ما روش دوم است تا در صورت بروز مشکل بتوانید مراحل کار را از ابتدا با ایمیج اصلی آغاز کنید.

آموزش ISO ویندوز

-روند ذخیره سازی به زمان نیاز دارد و پس از آن می توانید از طریق نرم افزار UltraIso ایمیج جدید سیستم عامل ویندوز را روی دیسک خام رایت کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست