ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق






Untitled design(11)

عجب روزی امروز شد؛ بالاخره هر چی بود، امروز سونی از اکسپریا زد 4 در ژاپن تحت یک مراسم رسمی رونمایی کرد. یک Xperia Z3 ارتقا یافته با ظاهر Xperia Z2 و همان خط سیر Xperia Z؛ این اسمارت فون رونمایی شده از نسخه قبلی کمی سبک تر شده است و مهم تر آن که پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون، قدرت آن را تامین کرده است. ولی …. این تمام ماجرا نیست. کمپانی در ادامه بیان کرد که این مراسم برای ژاپن بوده و دستگاه نیز برای ژاپن خواهد ماند.

بر اساس صحبت های منتقل شده توسط وب سایت Hi-Tech از روسیه، کمپانی سونی بر اساس سیاست خود شرکت و ایجاد یک توازن در بازار برای کسب توان کافی، اکسپریا زد 4 معرفی شده را صرفا برای ژاپن نگه خواهد داشت. در ادامه بیان شده است که سونی یک اسمارت فون متفاوت را برای رونمایی در بازار جهانی در نظر گرفته است که تا اواخر ماه می، یعنی حدودا تا 10 خرداد معرفی خواهد کرد.

با این حساب به فکر رونمایی از محصول در شهریور نباشید و از هم اکنون کمربند های خود را برای رونمایی از یک اسمارت فون متفاوت از سوی سونی به گفته خود شرکت، باشید. با توجه به این زد 4 معرفی شده تنها پردازنده ارتقا داشته است به نظر من ای کاش نام اسمارت فون به زد 3 نئو تغییر پیدا کرده بود و یا شاید هم این یک تست از اسنپدراکون 810 باشد زیرا این پردازنده خبر های خوبی را از قرارگیری خود در ام 9 ایجاد نکرد و اصلا موقعیت سونی این گونه نیست که بخواهد اسمارت فونی را با ریسک ایرادات فنی، رونمایی کند. ما نیز همانند شما اطلاعات بیشتری نداریم و مطمئن باشید در صورت کسب اطلاعات بیشتر، شما را مطلع خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست