ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





خودرو ::شورلت FNR ،BMW،

سه شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۰۲ ب.ظ

شورلت در جریان برگزاری نمایشگاه خودروی شانگهای، از خودروی هوشمند مفهومی خود با عنوان FNR رونمایی کرد تا از قافله‌ ارائه‌ی مدل‌های مفهومی هوشمند نظیر آنچه که مرسدس‌بنز معرفی کرده، عقب نماند.

Chevy 3

FNR را باید یک خودروی کاملا هوشمند الکتریکی خواند که در مقایسه با محصولات کنونی موجود در بازار به نظر می‌رسد با محصولی متعلق به سال‌های آینده روبرو هستیم. ترکیب شیشه‌ی خمیده در ظاهر و انواع فناوری‌های پیشرفته این خودرو را بسیار رویایی کرده است. درب‌های دو تکه که هر یک در جهت مخالف باز می‌شوند، زیبایی منحصر به فردی را به این خودروی مفهومی بخشیده است. قدرت این خودرو از طریق موتورهای الکتریکی تامین می‌شود که در هر چرخ تعبیه شده است. با بهره‌گیری از فناوری شارژ مغناطیسی، می‌توان خودرو را بصورت بی‌سیم شارژ کرد. چراغ‌های جلو از کریستال‌های لیزری تشکیل شده‌اند و رادار تعبیه شده در سقف این خودرو امکان شناسایی محیط پیرامون را برای رانندگی هوشمند میسر می‌کند.

Chevy 2

درون خودرو نیز دست کمی از ظاهر آن ندارد و آثار فناوری‌های روز را می‌توان به وفور درون آن دید. استفاده از شناسایی عنبیه به جای کلید معمول در خودروها به همراه نورپردازی آبی رنگ در داخل خودرو، حال و هوای فیلم‌های عملی تخیلی را القا می‌کند. همچون خودروی مفهومی مرسدس‌بنز، در شورلت FNR نیز می‌توان صندلی‌ها را بصورت کامل چرخاند تا گفتگو درون خودرو راحت‌تر شود.

====================

نسل جدید BMW سری 7 خودش را پارک می کند!

پارک هوشمند و خودکار اتومبیل ها در شرایطی که راننده درون خودرو قرار دارد، امکان پذیر است و برخی از شرکت های تولید کننده در محصولات سطح بالای خود از فناوری پارک خودکار بهره می برند. خودرو ساز مطرح آلمانی در نظر دارد تا طرح اولیه پارک اتومبیل با استفاده از ریموت کنترل را اجرایی کند و این فناوری در نسل جدید سری 7 برای سال 2016 پیاده سازی می شود. البته همگام با BMW، دو شرکت خودروساز آئودی و ولوو نیز چنین طرحی را در مرحله اولیه مورد بررسی قرار دادند، اما نماینده باوارایی ها در صنعت اتومبیل، اولین کمپانی جهان خواهد بود که از این فناوری بهره خواهد برد. با استفاده از پارک خودکار BMW نیازی به حضور درون خودرو وجود ندارد و اتومبیل شما با لمس کلید مخصوص روی ریموت به صورت خودکار پارک می شود.

این شرکت در حال حاضر در خودروی الکتریکی BMW i3 از فناوری پارک خودکار بهره می برد اما راننده باید داخل اتومبیل باشد که این فناوری در اتومبیل های لوکس چندان هم جدید نیست. همچنین این اتومبیل به فناوری کنترل حرکتی برای رد یا وصل تماس های تلفنی و افزایش یا کاهش حجم صدا مجهز است که دستورات بیشتری با استفاده از یک یا دو انگشت نیز برای این سرویس در نظر گرفته شده است. البته صفحه نمایش لمسی خودرو می تواند به صورت مستقیم با لمس انگشتان شما، دستورات را اجرا کند که در حال حاضر در اتومبیل های لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این موارد، بی ام دبلیو سری جدید برای سال 2016 می تواند به صورت خودکار لاین حرکت را تغییر دهد، در فرمان دادن و تغییر مسیر به شما کمک کند و نسبت به انحراف از مسیر و ترافیک به شما هشدار دهد. قیمت مدل پایه BMW 7 Series 2016 معادل 68500 دلار است که در مدل فول به 130 هزار دلار افزایش خواهد یافت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست