ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنز/ گزارش تکان دهنده لاریجانی، تکذیب احمدی نژاد و حافظه لیونل مسی

 پدرام ابراهیمی در ستون طنز روزنامه شهروند خلاصه مهم‌ترین اخبار مملکت را منتشر کرده است.

تکذیب شد
در پی انتشار عکس‌های دیدار اعضای حزب «مام میهن» ترکیه با محمود احمدی‌نژاد توسط برخی سایت‌های خبری ترکیه‌ای، دفتر رئیس دولت پیشین ایران این دیدار را تکذیب کرد. وی در پاسخ به خبرنگاران که درباره آنچه در این دیدار گذشته بود سوال پرسیده بودند، وجود این دیدار را از اساس تکذیب کرده و گفت: «اصلا هیأتی از ترکیه به ایران نیامده. اصلا ما با ترکیه ارتباطی نداریم. اصلا ترکیه...» که همین جا موبایل مسئول پاسخگو با نوای دل‌انگیز Belalim زنگ خورد و ملت غیور و فرزندآور ترکیه از آوارگی و دربه‌دری نجات پیدا کردند. لحظاتی بعد، خبرنگاری پرسید: «پس اون قدکوتاهه کیه تو عکس کناردست رئیس حزب مام میهن؟» ایشان جواب داد: «سیبل جان!» در همین رابطه یکی از نزدیکان دولت قبل، که گفته می‌شود در این دیدار حضور داشته، انجام این دیدار را رد کرد و گفت: «یوخ بابا بو سوزلر یالان‌دور. داغلار اوی اوی اوی... یولار اوی اوی اوی...!»

وزیر از کارزار پا پس کشیده؟
اسحاق جهانگیری، چهره شاخص کابینه دولت یازدهم، در جواب این سوال که: «چرا از تحویل دادن حامیان بابک زنجانی می‌ترسیم؟» گفت: «امروز بخش خصوصی نیازمند حمایت است». خبرنگاران دوباره سوال خود را تکرار کردند. در این لحظه آقای جهانگیری با ناز و کرشمه‌ای مثال‌زدنی رفت گل بچیند. خبرنگاران برای بار سوم سوال خود را مطرح کردند که این‌بار نجابت آقای جهانگیری باعث شد ایشان بروند گلاب بیاورند. خبرنگاران برای بار آخر سوال خود را مطرح کردند که در این لحظه وقت کنفرانس تمام شد. در این‌جای جلسه یکی از خبرنگاران فریاد زد: «یعنی شما از کارزار پا پس کشیدید؟» آقای جهانگیری هم طی دیداری صمیمانه و سرزده از این خبرنگار محترم، پاسخ داد: «خیر. بنده عضو کمپین (کارزار) هستم. معلوم نیست؟!»

من نگفتم
وزیر کشور گفت: «من نگفتم پول‌های کثیف وارد سیاست شده، گفتم شاید وارد شود. ولی رسانه‌های مشکوک حرف‌های من را تحریف کردند». وی در پاسخ خبرنگاران که می‌خواستند جناب وزیر اسامی رسانه‌ها را افشا کند، گفت: «من نگفتم رسانه‌ها سخنان من را تحریف کرده‌اند. گفتم می‌خواستند تحریف کنند». یکی از خبرنگاران پرسید: «پس جریان نامه بی‌پاسخ شما به رئیس مجلس چیست؟» وزیر جواب داد: «من نامه دادم؟» در همین لحظه عده‌ای از خبرنگاران با گرفتن عکس سلفی و انتشار آن روی فیسبوک بوکوحرام، به صورت داوطلبانه خود را برای بلعیده شدن به این گروه معرفی کردند.

گزارش تکان‌دهنده رئیس مجلس
معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: «رئیس مجلس گزارشی حاوی نکات تکان‌دهنده به دکتر روحانی داده است.» به گزارش خبرنگار پارلمانی «شهرونگ»، این گزارش بسیار تکان‌دهنده بوده به‌طوری که برخی منتقدان رئیس‌جمهوری اعلام کرده‌اند امکان دارد امثال این گزارش، شأن ریاست‌جمهوری را زیر سوال ببرد. به گفته منابع آگاه در بخشی از این گزارش آمده: «لب کارون/ چه گل بارون/ میشه وقتی که میشینن دلدارون... حالا بلرزون... بچرخون...»

توانایی ذهنی بالا
دانشمندان اعلام کرده‌اند کسانی که همیشه حرف راست می‌زنند، احتیاج زیادی به حافظه ندارند. در همین راستا انستیتو روانشناسان مستقل اعلام کرده ضریب هوشی و توانایی حافظه بعضی مردان دولت قبلی از لیونل مسی هم بالاتر بوده است.

رد شبهات فرهنگی
وزیر ارشاد [و گهگداری فرهنگ] این شبهه را که سیاست‌های این وزارتخانه در استان‌های مختلف فرق می‌کند را رد کرد و گفت: «سیاست‌های ما در شهرهای مختلف یک استان هم فرق می‌کند!» در ادامه، خبرنگاران حوزه فرهنگ از وی سوال کردند: «چرا پای مجوزی که به فیلم‌ها، نمایش‌ها و کنسرت‌ها می‌دهید، نمی‌ایستید؟» وی پاسخ داد: «من که نمی‌توانم با نیروهای مسلح در بیفتم». سپس خبرنگاران پرسیدند: «پس چرا مجوز می‌دهید؟» وزیر جواب داد: «من که نمی‌توانم با کارگردان و بازیگر و موسیقیدان در بیفتم!» همین جا بود که خبرنگاران حوزه فرهنگ رفتند که با اولین پرواز بروند نیجریه!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست