ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





مشخصات پردازنده های جدید AMD APU منتشر شد

چهارشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۵۷ ب.ظ

مشخصات پردازنده های جدید AMD APU منتشر شد

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، کمپانی AMD در نظر دارد تا نسل جدید APU های خود را برای رقابت با محصولات جدید اینتل روانه بازار کند. پردازنده های Godavari حدود یک ماه دیگر (اواخر ماه می) در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت و به صورت مستقیم به رقابت با پردازنده های Broadwell و Skylake می پردازد. این پردازنده ها از معماری بهینه سازی شده و ارتقا یافته ای بهره می برند که با پردازنده های گرافیکی مجتمع CoreNext ترکیب گردیدند. رابط PCI با یک جهش دیر هنگام از نسل دوم به نسل سوم ارتقا یافته و قابلیت بهره گیری از حافظه های رم DDR3 با فرکانس 2133 به صورت فرکانس پایه امکان پذیر گردیده است.

محصولات جدید AMD APU به حداکثر 4 هسته پردازشی مجهز هستند و چیپ های گرافیکی R5 و R7 با همراهی 512 پردازنده جریانی، قدرت مناسبی برای اجرای بازی ها را فراهم خواهند کرد. به نظر می رسد پردازنده های Godavari قابل نصب روی مادربرد های سوکت FM2+ خواهند بود و این شرکت برنامه ای برای ارائه چیپ ست مادربرد جدید ندارد. در لیست منتشر شده از سوی AMD شاهد حضور دو پردازنده از سری Athlon، یک پردازنده از سری A4 و A6، سه مدل از سری A8 و در نهایت چهار APU از سری A10 به عنوان قدرتمندترین نمونه های تولید شده خواهیم بود. مصرف توان در نمون های سطح میانی برابر با 65 وات است که این میزان در پردازنده های سطح بالاتر به 95 وات افزایش خواهد یافت. به نظر می رسد بخش اعظمی از توان مصرفی آنها به دلیل بهره گیری از چیپ گرافیکی مجتمع قدرتمند سری R7 است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست