ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





کوالکام: داغ کردن Snapdragon 810 شایعه سازی سامسونگ بود!

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

کوالکام: داغ کردن Snapdragon 810 شایعه سازی سامسونگ بود!

چیپ ست 810 کوالکام در حال حاضر به عنوان قدرتمندترین چیپ ست این شرکت شناخته می شود، اما مدتی است که شایعه حرارت بیش از حد آن دهان به دهان می چرخد. در این مدت مدیران و سخنگوی شرکت کوالکام هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان ندادند و شایعات همچنان حول محور اسنپ دراگون 810 می چرخد. سامسونگ که در حال حاضر از چیپ ست اختصاصی Exynos 7420 در پرچمداران جدید خود بهره می برد، قصد استفاده از چیپ ست کوالکام را داشت ولی به طبق اعلام مدیران سامسونگ، مشکل حرارتی چیپ ست سبب عدم انعقاد قرارداد بین این دو شرکت گردید. اما سامسونگ برای فرار کردن از عقد قرارداد با کوالکام تنها یک راه پیش روی خود می دید و آن هم شایعه سازی برای مشکل حرارتی چیپ ست 810 بود.

به نظر می رسد که عملکرد این چیپ ست به حدی مناسب بود که سامسونگ هیچ راهی به جز شایعه سازی برای فرار از عقد قرار داد نداشت و این مسئله در حال حاضر مورد واکنش مدیران کوالکام قرار گرفته است. نمایندگان شرکت کوالکام هم اکنون انگشت اتهام خود را به سمت سامسونگ نشانه رفتند و از عدم وجود مشکل حرارتی در محصولات تولید شده توسط این چیپ ست خبر داده است. البته آنها معتقدند که نسخه پیش تولید و آزمایشی 810 مشکلاتی از نظر حرارت داشته که در نسخه نهایی آن، مشکل مورد نظر برطرف شده است. از نظر آنها وجود چنین مشکلی در نسخه آزمایشی، مسئله ای طبیعی بوده و کاربران اسمارت فون هایی مانند LG G Flex 2 و HTC One M9 نباید نگران این موضوع باشند. البته شایعه تولید شده توسط سامسونگ برای برخی از شرکت های تولید کننده نیز اهمیت فراوانی یافته و به عنوان مثال ال جی در جی 4 از چیپ ست 808 استفاده کرده است!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست