ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنز/جلسه کارشناسی " یارانه"

 محمد رضا احمدی

 بی گمان حل مشکل و معضل و مصیبت و سرطانی بنام یارانه نیازمند وقت و انرژی بسیار است و باید توسط کارشناسان وخبرگان حل و فصل گردد. توجه شما را  به  متن مذاکرات  یکی از این جلسات کارشناسی  جلب می کنیم:

اولی: چه شد این بحث یارانه؟

دومی: طبق گزارش خدممتتان ارسال شد

اولی: نبود. گشتیم .نیست دوباره ارسال کن. اقا شما چه کردی؟

سومی: چی قربان؟

اولی: یه مرد خیکی !! خب " یارانه " دیگه ...

سومی: مشغول شناسایی اقشار مرفه هستیم.

دومی: در گزارش هم قید شده قربان. شناسایی این قشر کار سختیه....

اولی :  کجاش سخته ؟ همین ماشینای لوکسو ببین کجا میفروشن خریدار و فروشنده و وارد کننده شو حذف کنین

بره دیگه بابا ...

سومی : راه بهتری هم هست . میتونیم از شر خود " یارانه " خلاص بشیم. یه شب که داره بر میگرده خونه بریم سر راهش بندازیمش تو یه ماشین ببریم گم و گورش کنیم .

اولی : چیزی زدی ؟

سومی: نه والا ...

دومی : فکر بدی نیست ...

اولی : شما هیچ فکر کردی این کارو بکنیم چه افتضاحی میشه ؟! ... حالا بلندگوهای مزدور و بیگانه و رسانه های معلوم الحال و خود مارادونا هیچی و بخوره تو سرتون ... دبیر کل سازمان ملل به درک ... اون احمد شهید هم بره بمیره ... اما جواب همین آقای قالیباف رو کی بده ..سر صبح بیاد اینجا بگه اگه داده بودین دست مدیریت شهری ردیفش میکردیم ...

دومی : راس میگه رییس ... اونم هیچی ...همین آقای رضایی نمی گفت با یک مشکل اقتصادی که با استفاده از علم اقتصاد باید راه حل علمی براش پیدا می کردین برخورد شدید کردین ؟!

سومی : راس میگی ها ... حالا اونم هیچ ... همین حزب کارگزاران و عزیز دل برادر جناب مرعشی نمی گفت مگه " یارانه " گونی پسته بود اینجوری غیر استاندارد جابجاش می کنین ...

اولی : اونم هیچ ... جواب اقای مطهری رو چی میدادیم که می گفت : " یارانه " که " من " نبودم داداش ! حالا اینم هیچی ... جناب دکتر چی؟

دومی: توکلی ؟

اولی : نه ...

دومی : جنتی ؟

اولی : فیس بوکو که نبردیم سر به نیست کنیم !

سومی : آها ... دکتر ظریف...

اولی : نه بابا ..آها یادم اومد ." زیبا کلام" .... همین اقا فردا صد تا نامه سر گشاده و دویست تا مناظره و سیصد تا سخنرانی راه اندازی میکنه ... اونوقت اینو کجای دلمون بذاریم ؟!!

دومی : واقعا همینجوره قربان ... شما چه درایتی دارین فداتون بشم ...

سومی : بله واقعا تحلیل خردمندانه ایی بود من پیشنهادم  رو پس میگیرم و استعفا میدم .

اولی : چیزی زدی ؟

سومی : نه والا ...

اولی : طرف  شترو  با  بارش برده .... گند زده ....  آلودگی همه رقمه  ایجاد کرده  ..... هزینه ایجاد کرده .....همه رو به فنا داده .... استعفا  نمیده ..شما  میخوای  بابت  یه پیشنهاد اشتباه  استعفا بدی ؟  همین کارارو  میکنین  که میگن  ذوق زده این... پاشین ...پاشین برین  یه ماه دیگه  تمدید کنین  تا ببینیم جلسه بعد  چه کنیم  با این یارانه ی بی پدر !!

==================

طنز/ همزمان با استیضاح جنتی، بیلبوردهای «رقصنده با گرگهای خر» در تهران نصب شد

 یک نماینده مجلس از ارائه طرح 6 فوریتی استیضاح وزیر ارشاد به هیئت رئیسه خبر داد و گفت: آقای جنتی باید بداند نمی تواند به همین راحتی تهران را به ابتذال بکشاند.

شهرداری تهران در اقدامی عجیب و خیلی خودجوش در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب، تقریبا شهر را از هرگونه تبلیغ درباره کتاب خالی کرده و به جای ایشان از تابلوهای هنری استفاده کرده است. اینکه چطور دلواپسان به خاطر برخی از آثار این طرح، دلواپس نشده اند، بماند اما فرض کنید، این تابلوها را وزارت ارشاد در سطح شهر پخش کرده بود.


استیضاح ولاغیر!
یک نماینده مجلس در گفتگو با خبرنگار ما از ارائه طرح 6 فوریتی استیضاح وزیر ارشاد به هیئت رئیسه خبر داد و گفت: آقای جنتی باید بداند نمی تواند به همین راحتی تهران را به ابتذال بکشاند و کسی با او کاری نداشته باشد. به جای این خاصه خرجی ها و ریخت و پاش های مبتذلانه فکر فرهنگ باشید که دارد از دست می رود.

وی ادامه داد: این فسق و فجورها با بیت المال چه معنایی دارد وقتی مردم مشکل نان شب دارند؟ چرا باید در و دیوار شهر از نقاشی فلان خارجی لاابالی پر شود و هنرمندان خودمان سرطان داشته باشند و از بی پولی کلیه بفروشند اما ارشاد در و دیوار شهر را از نمادهای شیطان پرستی، فراماسونری و استهجان(!) پر کند.

جمعش می کنیم
یک عضو فعال شورای شهر تهران از جمع آوری شبانه تابلوهای هنری خبر داد و گفت: گروهی از جوان های خودجوش و کاربلد امشب تمام این تابلوهای بی فرهنگی را از سطح تهران جمع آوری خواهند کرد و به جای آن و با پول خودشان، طرح های جدیدی با عنوان «رقصنده با گرگهای خر» را نصب می کنند.

وی در توضیح این اقدام گفت: ما اجازه نمی دهیم برخی افراد شهر را تبدیل به حیاط خلوت ضد انقلابها کنند و جیب آنها را پر کنند در حالی که مردم تهران اصلا دغدغه شان این چیزها نیست و از ما به عنوان نماینده توقع دارند که دیوار شهر را در اختیار خودی ها قرار بدهیم.

این عضو دلواپس شورای شهر اضافه کرد: بیلبوردهای جدید تا 5 صبح فردا نصب خواهد شد و آن هم مطالبه به حق مردم تهران است که مذاکره کنندگان هسته ای بدانند با چه کسانی دست می دهند و دور یک میز می نشینند. آنها گرگ های خری هستند که باید خیلی مراقبشان بود و با این تابلوها ما به آنها تذکر می دهیم.

تجمع، استعفا
جمعی از فعالان و دلسوزان هنر و فرهنگ صبح امروز خود را به ساختمان بهارستان رسانده و با تجمعی پرشور خواستار استعفای جنتی از وزارت ارشاد شدند. آنها با بیان اینکه وزیر ارشاد تمدن اسلامی - ایرانی شهر تهران را هدف گرفته، خواستار برخورد شدید دستگاه قضا با علی جنتی شدند و با مشت محکم اعلام کردند: زنان اگر به ورزشگاه بروند، ما میدانیم و شما.

اخطار پلیس به جنتی
یک مقام کاری در پلیس راهور در پیامی به وزیر ارشاد از او خواست دیگر از این طرح ها به در و دیوار شهر نچسباند چون حواس مردم را پرت می کند و باعث خسارات جبران ناپذیری می شود. وی افزود: در هفته گذشته تصادفات درون شهری 19 درصد رشد داشته که 100درصد آنها به علت انحراف به بالای راننده بوده است.

بیست و سی

وزارت ارشاد بازهم دسته گل به آب داد. تهران در آلودگی ریزگردهای تابلوهایی که معلوم نیست از کجا آمده و فرهنگ ایرانی - اسلامی را هدف گرفته، در حال خفگی است.

یک عدد مردم: واقعا که چی؟ این همه مشکل داریم حالا کلی هزینه کنن این بی ناموسی ها رو بزنن رو دیوار که چی مثلا؟
یک مردم دیگر: من که نمی گذرم ازشون خدا هم ازشون نگذره.
یک مردم دیگرتر: خجالتم خوب چیزیه؟ والا من روم نمیشه از خونه بیام بیرون.
یک مردم دیگر از آنطرف خیابان: دیگه تو خیابون هم امنیت نداریم، کی به حرف ما گوش میده؟ تروخدا یه کاری کنین؟ امیدمون فقط به بیست و سی هست.
یک مردم آخر: این بود چرخیدن سانتیریفیوژ و چرخ زندگی؟ آخه چی شد پس؟

 

 

 

 

محسن حدادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست