ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





طنز::بنشین و فقط سود خفن را دریاب!

سه شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ب.ظ

طنز/ بنشین و فقط سود خفن را دریاب!

 در حاشیه بازار داغ نشر، نمایشگاه شلوغ کتاب و بهار مطالعه در کشور و رایزنی های متعدد در خصوص چاپ کتاب!

ای ناشر خوش سلیقه من را دریاب
این شاعر خوب و اهل فن را دریاب

تو ناشر برگزیده خواهی شد پس
تعجیل کن و کتاب من را دریاب

با چاپ کتاب شعر من خوش باش و
بنشین و فقط سود خفن را دریاب

بنشین و فقط ر به ر تیراژ برو
چک پول و تراول و تومن را دریاب

گر طالب یک "دا" ی دگر می باشی
این شاعر خوب و خوش سخن را دریاب

نام من و شهرتم خدایی کم نیست
معروف شدن، دیده شدن را دریاب

خوشحال بکن سعدی و فردوسی را
این کهنه غزل های کهن را دریاب

با چاپ کتاب من تمام اقشار ...
نوزاد و جوان و پیره زن را دریاب

با ناشر اهل فن اشارت کافی است
یک لحظه تو فحوای سخن را دریاب

یا شعر اصیل این وطن چاپ بکن
یا سال دگر شعر پکن* را دریاب

 

شعر پکن: از قدیم، یعنی از قبل تر از قبل از میلاد مسیح شعری را که از چین وارد ایران می شد، شعر پکن می خواندند.

 

 

 

مرتضی رحیمی. خبرآنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست