ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق






Motorola-Moto-X-2015

Moto X جدید امروز معرفی می‌شود، زمانی که انتظار می‌رود موتورولا از Moto G نیز پرده برداری کند. با تشکر از عکس‌های متعدد منتشر شده، ما از قبل این دو گوشی را دیده‌ایم!، همچنین یک ایده بسیار واضح نیز درمورد مشخصات و ویزگی هایی که قرار است این دو گوشی داشته باشند داریم. گرچه که هنوز چیزهایی از نسل سوم Moto X مبهم مانده‌اند.با ما در ادامه همراه باشید.

برخی شایعات خبر از داشتن صفحه نمایش Quad HD برای (Moto X (2015 می‌دهند، اما اکنون می‌شنویم که این گوشی درواقع از صفحه نمایش 1080 با اندازه 5.5 اینچ برخوردار است. این اطالاعات از HelloMotoHK بدست آمده، منبعی که تا کنون قابل اعتماد بوده است.

علاوه بر این از موتو ایکس جدید انتظار می‌رود که ویژگی‌هایی چون پردازندهٔ شش هسته ای Snapdragon 808، یک دوربین 21MP در پشت، دوربین 5MP با فلش LED در جلو، پشتیبانی از کارت حافظه microSD و اندروید 5.1.1 را داشته باشد. قسمت شگفت انگیز آن داشتن باتری 3600 میلی آمپر بر ساعت است و از نسل قبلی یعنی موتو ایکس 2014 که چیزی معادل 2300 بود بسیار بیشتر است. این گوشی در نسخه‌های دوسیم و تک سیم عرضه می‌شود.

عکس های بیشتر:

 

Motorola-Moto-X-2015

Motorola-Moto-X-2015 (1)

Motorola-Moto-X-2015 (2)

Motorola-Moto-X-2015 (3)

 منبع :

phonearena

 

 ترنجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست