ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق






oneplus2

سرانجام پس از شایعات زیادی که از وان‌پلاس 2 منتشر شد، این تلفن به صورت رسمی معرفی شد. ساعاتی پیش، شرکت وان‌پلاس از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. جانشین وان‌پلاس وان به یک فریم منیزیم و دکمه‌های فلزی مجهزشده است. این گوشی نسبت به نسل‌ اول اسمارت‌فون این شرکت، پیشرفت زیادی‌کرده است. در ادامه همراه ما باشید.

main2

وان‌پلاس 2 با حافظه ذخیره‌سازی داخلی 16 گیگ، تنها 329 دلار قیمت دارد و مدل 64 گیگ این گوشی نیز 389 دلار قیمت دارد. وان‌پلاس 2، کاورهای StyleSwap نیز خواهد داشت که می‌توانید هر یک از آن‌ها را برای گوشی خود انتخاب کنید.

gsmarena_001

همان‌طور که انتظار می‌رفت، وان‌پلاس 2 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 810، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی داخلی مجهزشده است. رزولوشن و اندازه صفحه‌نمایش این گوشی نسبت به وان‌پلاس وان تغییری‌نکرده است. صفحه‌نمایش این گوشی، 5.5 اینچ و رزولوشن آن، 1920×1080 پیکسل است. این صفحه‌نمایش نسبت به وان‌پلاس وان، روشن‌تر است و رنگ‌های دقیق‌تری را تولید می‌کند.

دوربین این گوشی، 13 مگاپیکسلی است که به OIS یا تثبیت‌کننده تصویر، فوکوس لیزری و 1.3 میکرومتر پیکسل مجهزشده است. دوربین این گوشی می‌تواند ویدیوهای 4K را ضبط کند و همچنین می‌توان با این گوشی، ویدیوهای حرکت آهسته یا Slow-motion با کیفیت 720p را در 120 فریم بر ثانیه را ضبط کرد. دوربین جلوی این گوشی نیز 5 مگاپیکسل است.

gsmarena_005

گفته می‌شود سنسور اثرانگشت موجود در وان‌پلاس از سنسور اثرانگشت موجود در آیفون 6 سریع‌تر است و کاربران می‌تواند تا 5 اثرانگشت را در این دستگاه ذخیره‌ کنند. باتری وان‌پلاس 2، 3300 میلی‌آمپر ظرفیت دارد.

gsmarena_004

همان‌طور که در شایعات خوانده بودیم، USB Type-C، پورت اتصال استاندارد در وان‌پلاس 2 است. وان‌پلاس 2 نیز از دو سیم‌کارت نانوسیم پشتیبانی می‌کند و قابلیت اتصال به شبکه 4G LTE را دارد. این دستگاه دارای ابعاد 151.8×74.9×9.85 میلی‌متر است و همچنین وزن این دستگاه، 175 گرم می‌باشد.

qrcode

وان‌پلاس 2 در تعدادی از بازارهای کلیدی در تاریخ 11 آگوست (20 مرداد) در دسترس خواهد بود. کشورهای بیشتری، این گوشی را تا پایان امسال دریافت خواهند کرد.


منبع : جی اس ام آرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست