ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق

نرم افزار ، بازی ، کتاب ، آموزش ، برنامه های موبایل ، فیلتر شکن ، هک و کرک ، جزوات دانشگاهی ، مهندسی برق

ارشد برق





A- A A+
LG G4 reveiw -toranji(53)

در سال گذشته زمانی که گوگل از نسخه جدید سیستم عامل خود رونمایی کرد، API جدیدی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد که بتوانند کنترل های بیشتر بر تنظیمات دوربین داشته باشند. البته این مورد را نباید فراموش کنید که وجود این API دال بر وجود تنظیمات دستی بر روی همه اسمارت فون های لالی‌پاپ نیست بلکه این وظیفه توسعه‌‌دهندگان است که اپلیکیشن های جانبی را تولید نمایند. در ادامه همراه باشید تا شما را با 4 اپلیکیشن در این باره آشنا کنیم.

نکته بسیار مهم

قبل از این که به سراغ اپلیکیشن های زیر بروید و از عدم کارایی ان ناراحت شوید، ابتدا اپلیکیشن این لینک را دانلود کرده و از عملی شدن تنظیمات دستی بر روی دوربین دستگاه خود میطمئن شده و سپس یکی از اپلیکیشن های زیر را دانلود نمایید.

 

Manual Camera

($2.99)

نام این اپلیکیشن کاملا با کارایی مد نظر گرفته شده برای آن همخوانی دارد! تنظیماتی از جمله سرعت شاتر، تنظیم دستی ISO، فاصله فوکوس دستی، تعادل رنگ سفید به صورت دستی، تنظیمات جبران نوردهی از جمله امکانات این اپلیکیشن به حساب می‌آید. بد نیست بدانید در کنار موارد گفته شده شما می‌توانید تصویر برداری RAW را نیز انتخاب کنید. این اپلیکیشن سرعت و کارایی مناسبی دارد.

Manual-camera-apps-pick-01-Manual-Camera-04

Manual-camera-apps-pick-01-Manual-Camera-01

play


Camera FV-5

Camera FV-5, full ($3.95), Camera FV-5 Lite (free)

یکی از  اپلیکیشن هایی که بین کاربران بسیار محبوب شده است، اپلیکیشن Camera FV-5 می‌باشد. تمام قابلیت های این نرم افزار نیز همانند نرم افزار بالایی خواهد بود با این تفاوت که در سرعت عمل و کارایی نرم افزار تفاوت هایی دیده می‌شود.نسخه Lite این اپلیکیشن نیز برای دانلود استفاده عرضه شده است اما توانایی ثبت تصویر به صورت RAW و انتخاب رزولوشن را ندارد.

Manual-camera-apps-pick-02-Camera-FV-5-01

Manual-camera-apps-pick-02-Camera-FV-5-02

Manual-camera-apps-pick-02-Camera-FV-5-03

Manual-camera-apps-pick-02-Camera-FV-5-04

Manual-camera-apps-pick-02-Camera-FV-5-05

نسخه لایت:

play

نسخه کامل:

play


A Better Camera

رایگان (درون برنامه‌ای)

این اپیکیشن از دسته اپلیکیشن‌های ساده و یا به قول معروف، کار راه بنداز خواهد بود. باز دستگاه های محدودی پشتیبانی می‌کند و در برخی از دستگاه قابلیت ثبت تصویر به صورت RAW را ندارد اما قابلیتی برای ثبت تصویر به صورت پانوراما تا حد 100 مگابایت را نیز دارد!

Manual-camera-apps-pick-03-A-Better-Camera-01 Manual-camera-apps-pick-03-A-Better-Camera-02 Manual-camera-apps-pick-03-A-Better-Camera-03

play


Open Camera

نام این اپلیکیشن برازنده تنظیمات آن خواهد بود زیرا کاملا رایگان است! حتی پرداخت درون برنامه‌ای ندارد اما عدم وجود تصویر برداری به صورت RAW یک نقطه منفی در آن است. بالاخره رایگان خواهد بود! فوکوس دستی، ISO دستی و لرزشگیر تصویر به صورت نرم افزاری از جمله قسمت های مناسب در این اپلیکیشن است.

Manual-camera-apps-pick-04-Open-Camera-02

Manual-camera-apps-pick-04-Open-Camera-03

play

اگر با هر کدام از موارد بالا تجربه‌ای دارید، با ما در میان بگذارید.


lمنبع : فون آرنا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
حامی مالی
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست
تبلیغات هزینه نیست ، سرمایه گذاریست